***
Başbakan Yun, Yun Qingci'nin söylenmesini istediğini tam olarak söyledi. Sadece babasının çılgın saçmalığını bir kaza olarak sunmasını ve suçlamaları Li Ying'e yöneltmesini beklemiyordu.
Önceki yaşamında babası Li Ying'in önünde her zaman alçakgönüllü, hatta temkinli davranmıştı. Sırtı her zaman hafifçe çömelmişti. Belli ki onlar bir hükümdardı ve bakan, bir öğretmen ve bir öğrenciydi, ama daha çok bir hizmetçi ve bir usta gibi görünüyorlardı.
Şimdi bunu düşünürken, belki de babası Li Ying'in itaatkar tavrına bakacağını ve hayal kırıklığı yaratan çocuğuna biraz daha iyi davranacağını ummuştu.
Li Ying'in sadece Yun Qingci'ye daha iyi davranamaması değil, aynı zamanda Yun ailesine karşı tetikte olmaktan da asla vazgeçmemesi üzücü. Babası elinden gelen her şeyi yaptı ama her iki konuda da başarılı olamadı ve kızgın ve mağdur hissederken, Yun Qingci takıntılı ve inatçıydı, Li Ying'e delicesine aşıktı.
Önceki yaşamında, babası Li Ying'in önünde sırtını hiç düzeltmemişti.
Çay fincanını sıkıştıran Li Ying'in parmaklarının eklemleri beyaza döndü. Sonunda Yun Qingci'nin yüzünden uzağa baktı ve Başbakan Yun'un yüzüne baktı: "Öğretmenim, kızmayın. Lord İmparatoriçe'nin dün yaralanması gerçekten benim hatamdı."
"Majesteleri çok ciddi."Başbakan Yun ellerini sıktı ve dedi. "Çocuklarına düzgün bir şekilde öğretemeyen, Majestelerini kızdıran ve kraliyet yüzüne zarar veren eski bakandı. Artık çocuk eve döndüğüne göre, bu bakan onu kesinlikle disipline edecek ve Lord İmparatoriçe statüsüne utanç getirecek hiçbir şey yapmasına asla izin vermeyecektir. "
Eğer biri Yun Qingci'nin statüsüne utanç getirmek için yaptıklarından bahsetmek istiyorsa, her şeye rağmen Li Ying'i çok sevmekten başka bir şey değildi.
Yun Qingci kirpiklerini indirdi ve ağzının köşelerini büzdü.
Yani bu, babasının desteğine sahip olma hissidir. Önceki hayatında daha erken uyanabilseydi, babasına ve kardeşlerine yaklaşır ve İmparatoriçe Dowager'dan uzaklaşırdı. Her iki taraftan da yeterince uzak dursa bile, tuzağa düşmezdi.
Başbakan Yun'un reddetmesi yeterince açıktı. İmparatorun Yun Qingci'yi yaralamasından ve onu bilinçsizken geri göndermesinden memnun değildi. Başbakan'ın malikanesini önceden bilgilendirmekle kalmadı, aynı zamanda Yun Qingci'nin dönüşü için uygun görgü kuralları düzenlemeleri yapmadı ve memnuniyetsizliğini açıkça ifade etti.
Geçmişte, Yun Qingci bunu unutmaktan mutluydu, sanki her şey yolundaymış gibi. Ama şimdi Yun Qingci direnmek için bir hamle yaptığına göre, Yun ailesi şüphesiz onun en büyük destekçisiydi.
Dahası, onu şu anda saraya dönmekten korumak, önceki yaşamda diz çökmekten ve yalvarmaktan çok uzaktı. Bu sefer, yeterli güven ve saygınlığın yanı sıra iyi bir nedeni ve konumu vardı.
Li Ying ağzını biraz büzdü. Hiç kimseye karşı tavrını yumuşatmamıştı. Sadece ifadesine bir bakışla Yun Qingci, İmparatorun şu anda bir kayıpta olması gerektiğini biliyordu.
Kafası daha da karışmıştı. Li Ying neden bu saatte onun için geldi? Öfkesini değiştirmesine ne sebep oldu? O da mı yeniden doğdu? Yeniden doğmuş olsa bile, mizacıyla, Yun ailesinin önünde bu kadar alçakgönüllü davranmak imkansızdı. Yun Qingci onu çok iyi tanıyordu. Onun gözünde sadece Li ailesinin ülkesi ve onun büyük davası önemliydi. Diğer herkes onun elinde sadece bir piyondu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Obsessive Shou Moves On / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )
Historical FictionÖnceki yaşamında Yun Qingci, imparatoru yaşamdan ve ölümden daha çok severdi. Hayattayken ona çorba ve kıyafet yapardı ve siyasette yetkililerinin, hatta ailesinin izlenmesine yardım ederdi. Sadece imparatora adanmıştı ve tüm entrikacı stratejileri...