18/BÖLÜM

53 8 1
                                    


***


Yun Qingci kısa bir süre durdu ama arkasına bakmadı.

Taici Sarayı'nda haberi alan İmparatoriçe Dowager Zhang şaşırmış görünüyordu: "Yani imparator Cariye Ning'i dövdü mü?"

"Lord İmparatoriçe ile çatıştığını duydum."Qin Yan dikkatlice cevap verdi:" İmparator ona elli tahta vurulmasını ve sürgüne gönderilmesini emretti."

İmparatoriçe Dowager'ın yüzü battı ve hoşnutsuzluğu belliydi.

"Narin bir kıza elli tahta vurursa, hayatta kalırsa hayatının yarısını kaybeder. Gerçekten dövüldü mü?"

"İmparatoriçe onu durdurdu. Dahası, Cariye Ning, aynı zamanda Lord İmparatoriçe'nin emri olarak yaralarından kurtulmak için Dolunay Köşkü'ne geri döndü."

" Bu Yun Qingci... "İmparatoriçe Dowager'ın kafası karışmış görünüyordu:" Ve imparator, neden bir gecede öfkesi değişti?"

Qin Yan tereddüt etti ve şöyle dedi: "Lord İmparatoriçe, Majesteleri tarafından kovulduğu için yüzünü kaybetti. Killi bir adamın bile içinde hala biraz kan vardır. (En dürüst kişi bile sinirlenir), Bayan Yun tarafından yetiştirildiğinden bahsetmiyorum bile."

"Qin Feiruo'nun o inatçı öfkesi vardı."İmparatoriçe Dowager Zhang anlaşılmaz bir şekilde gülümsedi ve şöyle dedi:" O öfke olmasaydı, nasıl bu kadar erken ölebilirdi?"

Artık büyüdüğüne göre, sık sık geçmişi hatırlıyordu ve etrafındaki insanlar zaman zaman kendi kendine konuştuğunu biliyordu.

Qin Yan cevap vermedi ve dışarı çıkmasına yardım etti. İmparatoriçe Dowager tekrar şöyle dedi: "Sizce imparator neden değişti?"

"Bence bunun nedeni, Lord İmparatoriçe'nin kendine zarar verdiğini ve çıldırdığını bilmesi ve son iki yıllık anlaşmazlığı düşündüğü zaman kalbinin yumuşamasıdır."Qin Yan duyguyla şöyle dedi: "Bu hizmetçi açıkça hatırlıyor. O zamanlar, önce Lord İmparatoriçe'yi seven Majesteleriydi. O zaman..."

İmparatoriçe Dowager Zhang baktı ve Qin Yan bir süre sustu.

Bir süre sonra İmparatoriçe Dowager usulca şöyle dedi: "Aijia onu mutlu etti, değil mi Aijia?"

Qin Yan sessizdi; İmparatoriçe Dowager Zhang ona tekrar baktı ve gülümseyerek şöyle dedi: "Gençken hayran olduğu kişi onu çok seviyor, neden mutsuz olabilir ki."

Qin Yan gülümsedi ve usulca şöyle dedi: "İmparatoriçe Dowager çok haklı."

"Hazır ol, Aijia Cariye Ning'i görecek."

İmparatoriçe Dowager Dolunay Köşküne geldiğinde, Cariye Ning çoktan ilaç almıştı ve şaşkın bir şekilde kanepede yatıyordu.

Hareketi duyunca hemen ayağa kalktı, ancak İmparatoriçe Dowager öne çıktı, elini uzattı ve sırtına bastırarak iç çekerek, " Çocuğum, imparatoru neden gücendirdin?"

Şimdi bahsedildi, Ning Rou'nun gözyaşları tekrar aktı: "Benim hatamdı. Lord İmparatoriçe'nin korkunç olduğunu söyledim."

"Bu kadar mı?"

" Evet, "dedi Ning Rou hıçkırarak," Bunu yüzüne söylememeliydim."

"Aptallık ediyorsun."İmparatoriçe Dowager başını salladı ve gülümsedi. "Onun mizacını unuttun mu? O Lord İmparatoriçe, sen artık sıradan bir cariyesin. Böyle bir suçu nasıl işleyebilirsin?"

The Obsessive Shou Moves On  / OBSESİF SHOU DEVAM EDİYOR.!!( BL-TR ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin