Poyraz'dan
Mışıl mışıl dünyalar güzeli uykumu bir bildirim sesi böldü. Kim hangi hakla benim biricik uykumu bölüyor bununla ilgileneceğimama daha sonra. Şuan dünyalar güzeli uykum devam etmem lazım.
Edemedim.
Kahretsin ki devam edemedim. Artık daha fazla zorlamadım ve telefonu elime aldım. Şizofren kadın yazmıştı. Şaşırmadım. Her gün attığı günaydınn mesajlarından biriydi işte. Ama bu sefer yanında Cuma mesajı da vardı.
Manyak Kadın: Günaydınnnnnnnnnnn
Manyak Kadın: Öldürür beni kirpiğinin her tanesi,Hayırlı Cumalar aşkoların bir tanesiEvde bir kahkaha tufanı koptu. Annem koşa koşa yanıma geldi. "Ay Poyraz oğlum ne oldu sabah sabah?"Dedi. Ben nefes almaya çalışıyorum,her nefes aldığımda daha fazla gülüyorum. Annem gülüp odamdan çıkınca ben daha yeni yeni kendime geliyordum. En sonunda kendime geldiğimde odadan çıkıp elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra banyodan çıkıp mutfağa adımladığım da ise annem masayı hazırlıyordu. "Neyse,kahvaltı hazır olunca beni çağırırsın" diyordum ki annem terliği eline alınca sözümü kestim ve "eeee kahvaltı hazırlamana yardım ediyim,sonra babamı kaldırırız. " dedim.
Annem düz bir ifadeyle "baban şehir dışında " dedi.
"Nasıl,neden ki?"
"İş için" dedi aynı düz ifadeyle.
"E ama geleli daha 2 gün oldu "
"Her zaman ki baban işte , işlerinden son anda haber veriyor." Daha sonra kestiği salatalıkları yanında ki tabağa boşalttı. "Dolaptan domatesleri çıkarır mısın bitanem?". Konuyu kapatmak istediği belliydi. Uzatmayıp dolaba doğru ilerledim. Dolaptan domatesleri çıkardıktan sonra yıkayıp anneme verdim. Annem domatesleri alıp doğramaya başladı. Bende dolaptan tabakları çıkarıp masaya yerleştirdim. Son olarak çayları da bardaklara doldurduktan sonra annem ile birlikte masaya oturduk.Kahvaltımızı bitirip masayı toplamaya yardım ettikten sonra odama gittim. Telefonu elime alıp şizofrene yazmaya başladım.
Siz: Cuma mesajını ilk defa dedem dışında birinden alıyorum
Siz: Şaşırdım
Manyak Kadın: Beğendin mi mesajımı?
Siz: Bayıldım
Manyak Kadın: O zaman hergün atarım
Siz: Gerçekten hergün cuma mesajı mı atacaksın?
Manyak Kadın: Evet
Siz: Sosyal deney falan mı yapıyon?
Manyak Kadın:Yoo
Siz: Keşke yapsaydın
Manyak Kadın: Kırıcısın
Siz: Neyse ben okula gidicem
Manyak Kadın: Son 1 ders kala mı?
Siz: Güzel şaka ama komik değil
Manyak Kadın : Şaka değil
Siz: nE
Manyak Kadın: Sen hiç saate bakmıyor musun?
Siz: Yoo
Manyak Kadın : Niye?
Siz: Saatim yanlış,bende düzeltmeye üşeniyorum
Manyak Kadın: Neyse ders başlıyor, daha sonra görüşürüz kocacığım***
Olmayan sizleri seviyorum
Muah 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEKTEKİ KARIN (texting)TAMAMLANDI
Короткий рассказSiz: ÖMRÜĞÜÜMMMM Siz:KURT BAKIŞLIM Siz:BAKIŞLARINDA HAYAT BULDUĞUM 0544***:Kimsiniz? Siz:Gelecekteki karın ; ) (Watpadde "Gelecekteki Karın" adına sahip ilk kitaptır)