26.BÖLÜM

27 7 31
                                    

Selammm ben geldiimmm. Uzun zaman sonra tekrardan buradayım. Aslında çok olmadı 1 hafta anca oldu. Ama bu 1 hafta benim için 1-2 ay gibiydi.

Kitabı okuyan olmadığı için kendimi çok da kasmadım. Ama yine de sanki kitabımı okuyan varmış da bölüm bekliyormuş gibi bir üstümde bir ağırlık vardı.

  Yazmak için çok kez denedim, fakat ilham perileri gelmediği için, bir de üşendiğim için yazamadım.

Neyse fazla uzatmayım. Bu 1 haftayı telafi edip uzun bir bölüm yazmayı istiyorum. Size iyi okumalar..

•••

Poyraz'dan

O gerçekten Güneş miydi?

O sesin sahibi Güneş miydi?

O uzun zamandır konuştuğum kişi Güneş miydi?

Uzun zamandır konuştuğum kişi ile uzun zamandır beni takip eden kişi aynı kişi miydi?

Güneş'e ulaşmaya çalışıyordum. Fakat ne telefonlarıma cevap veriyor , ne de okula geliyor. Ev adresini de bilmiyorum.

Ama o biliyor.

Tabi ya! Güneş'in konuştuğu çocuk yani benim komşum olan çocuk biliyor.

Nasıl aklıma gelmez!

Ben derin düşüncelere dalmışken zil çaldı. Koşarak sınıftan çıktım. Hızlı ve seri adımlarla Akif'in sınıfına doğru ilerlemeye başladım.

Sınıfa girdiğimde Akif yoktu. "Akif bugün okula geldi mi?" Diye sordum sınıftan herhangi birine. "Hayır, gelmedi."

Kahretsin!

Hay ben böyle şansın içine!

Neyse, komşumdu en azından. Okuldan sonra sohbet etme bahanesiyle gider adresi alırdım.

•••

Okul bittikten sonra hiçbir yere uğramadan direk eve doğru ilerlemeye başladım.

Akif ile arada sırada konuşurdum. Geçen gün konuşurken Güneş ile tanıştığını, aslında çok eğlenceli bir kız olduğundan bahsetmişti. Hatta beraber evine gidip film izlediklerini ve...

Ama benim karıcığım öpmesine izin vermemiş , ardından Akif'i evden kovmuştu. Ne kadar sevinsem de sevindiğimi belli etmemiştim.

Biraz daha konuştuktan sonra evlere dağılmıştık.

Eve girdikten sonra yerimde zıplayıp durmuş , değişik değişik hareketler yapmıştım. En sonunda yorgunluktan bayılıp uyuya kalmıştım.

•••

Eve girdikten sonra elimi yüzümü yıkayıp bir şeyler yemek için mutfağa gittim. Bir şeyler yedikten sonra telefonumu alıp Akif'e yazdım

Siz: Akif bugün buluşalım mı?

Bir selam verse miydim ya?

Neyse, bir şey olmaz. Anlar o.

Çok geçmeden cevap geldi

Akif: Öncelikle aleykümselam kardeşim
Akif: Olur buluşalım saat kaçta?
Siz: 16.00 uygun mudur?
Akif: Uygundur nerde?
Siz: Parkta?
Akif: Tamam görüşürüz.
Siz: Görüşürüz

Telefonumu kapatıp dolabıma doğru ilerledim. Kıyafetlerimi seçip banyoya doğru ilerledim. Duş aldıktan sonra saçlarımı kurutmaya başladım. Saat daha 14.00'dı. o yüzden çok da acele etmiyordum.

GELECEKTEKİ KARIN (texting)TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin