Tanıtım

1.7K 106 32
                                    

Kaptan Kim Taehyung okyanusların en korkulan, gaddar ve yenilmez korsanıydı. Kimseye merhameti olmaz, diğer gemileri yağmalamak için can atardı.

Ancak bir gün bu korkusuz kaptan Kim' in mürettebatı okyanus açıklarında büyük bir deniz canavarı ile karşılaşır gemiyi batırmadan ondan kurulmayı başarırlar. Lakin gemi onarılmazsa batabilirdi. Bu yüzden gördükleri ilk kara parçasına yanaşır ve her şey tamir edilene kadar burada konaklamaya karar verirler. Ne kadar korkunç ve karanlık bir ada olsa da!
Bilmedikleri bir şey vardı. O da bu adanın bahsedilen lanetli Oyster Adası olduğu.

Zamanla garip olaylar yaşamaya başlar mürettebat ekibi. Bazı parçalar yer değiştiriyor, yemekler kayboluyordu. Ürkütücü fısıltılar geliyor, kimilerinin en büyük kabuslarının ortaya çıkmasını sağlıyordu. Kaptan Kim korkusuzdu, bu yüzden etkilenmiyordu. Sadece ekibinin zarar görmesi, ki bu kesinlikle okyanuslardaki hakimiyeti için kötüydü, onu sinirlendiriyordu. Bu yüzden isyan edip " Lanet olası ada! Ekibimi rahat bırak da hemen buradan def olup gidelim. Adıma kara leke sürüyorsun kahrolası!" bu lafları etmişti.
Oyster Adası bu gaddar adama sinirlenmiş ve lanetlemişti.

" Sen, Kaptan Kim! Şu taş tutmuş kalbine de bir bak. Okyanuslarda korsanlık yapıp herkesi acımasız bir şekilde öldürüyor, arkalarından keyif çatıyorsun. Sana ders verecek birisi lazım. Evet kaptan seni lanetliyorum, seni kalbin olduğuna inandıracak birisini bulana kadar lanetliyorum. Bir yıl sonra eğer aşkını bulamazsan taşa dönüşecek; okyanusta, hakimiyet kurduğun yerde bilinmeze karışacaksın! Sana lanetim budur kaptan. Görüşmek üzere. Şimdi sizi rahat bırakıyorum."

Kaptan Kim'in gözü dönmüştü adeta. Kim cüret edebilirdi ona lanet etmeye? Sinir küpüne dönmüş adeta saydırmaya, küfür etmeye başlamıştı.

" Lanet ada. Bunun bedelini seni yakarak ödeteceğim. Ve ben taşlaşmış kalbim ile kimseye değer vermeyecek, aşık olmayacağım. Bunu görecek bütün laflarını yutacaksın. Sikik düşüncelerini yedireceğim sana! Anladın mı?" ne kadar bağırsa da bir ses gelmemiş konuşmamın bittiğini anlayıp bir posta da bunun için küfür etmişti.

Oyster Adası'nın laneti kısa zamanda etkisini gösterecekti. Peki Kaptan Kim aşkı bulabilecek miydi? Taş kalbi tekrardan atacak mıydı? Bunu zamanla görecekti.

________________________________

________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kaptan Kim Taehyung
30 yaşında. Acımasız, gaddar bir o kadar da korkusuz. En güçlü korsan gemisine sahip. Yenilmez.

Jeon Jungkook 24 yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jeon Jungkook
24 yaşında. Merhametli, güler yüzlü. Anne ve babasının ölümüyle kardeşine o bakmak zorunda kalmıştı. Mutlu ve sıradan bir hayata sahip.
________________

Arkadaşlar, resimler pinterestten. Ben edit yapmayı bilmiyorum bu yüzden oradan almak zorunda kaldım.
Umarım kurguyu beğenirsiniz. İyi okumalar. ^^

Oyster Laneti  / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin