6.bölüm~beni öper misin?

126 15 13
                                    

*NE?* gem onun olmamımı mı istemişti? gözlerimi kocaman açmış gem'in yüzüne bakıyordum. Onun olmak istiyordum, onu gerçekten çok seviyordum ama bir yandan annemleri düşününce büyük ihtimal onlara bu durumu anlatsam gemle bir daha görüşmeme izin vermeyecekleri gerçeğide gözümü korkutuyordu. korkmuştum gem'i benden alabilecek olmalarından çok korkmuştum, gem halen ona cevap vermemi bekliyordu. cevap vermem lazımdı "fourth?" diye yavaşça yüzünü benimkine yaklaştırdı ve giderekte yaklaştırıyordu. neredeyse yüzlerimiz birbirine değecekken durdu, sanırım korkuyordu onu reddetmemden korkuyordu. hayır bu gerçekleşmeyecekti onunla birlikte olacaktım, onu seviyordum ve bana kimse karışamazdı "seni seviyorum ve evet senin olacağım ama tek bir şartım var" dediğimde gülümsediğini gördüm ama bir o kadarda şaşırmış bakıyordu "neymiş bakalım?" gözlerimin içine bakıyordu "sende benim olacaksın..." bu sözlerden sonra bana sımsıkı sarılmıştı ve bende ona sarılıyordum. onunla her zaman böyle kalmak istiyordum, yavaşça bana sarılmayı bıraktı ve yine yüzünü yüzüme yaklaştırdı "fourth seni öpebilir miyim?" *ŞİMDİ Mİ?!?! fot abartma sadece bir öpücük hem sen onu daha önce öptün!* kafamı onaylarcasına salladım. yüzünü benimkine dahada yakınlaştırdı ve yavaşça dudaklarını benimkilere bastırdı. Dudakları o kadar yumuşacıktı ki bu çocuğun sadece kremalı ekmek  gibi koktuğunu değil tadınında öyle olduğunu anladım. dudaklarını dudaklarıma öyle bir şekilde bastırıyordu ki sanki çok özlediği birini öpüyor gibiydi sanki bişeye hasret kalmıştı, gem'in gözünden akan bir damla yaşı ile öpüşmemiz bölündü çünkü ben dudaklarımı dudaklarından çektim. korkmuştum beni öpmekten nefret etmesinden korkmuştum. "gem özür dilerim, gerçekten özür dilerim" ellerimle kulaklarımı kapatmıştım, "hayır hayır gem nolur benden nefret etme, özür dilerim özür dilerim söz seni bir daha öpmem" panik olmuştum beni bırakmasından korkuyordum, çok hızlı nefes alıp veriyordum gözlerim kapalıydı ve gem beni tekrar öptü. yavaşça dudaklarını geriye çekti ve "fourth sakin ol güzelim" derken bana sarılıyordu ve başımı okşuyordu, "geçti bişey yok, nefret etmedim aksine çok hoşuma gitti nolur böyle düşünme" sesi üzgün çıkıyordu onu üzdüğümü fark ettiğimde tırnaklarımı avuç içime bastırmaya başlamıştım ta ki gem'in "fourth yapma!  bişey olmadı geçti, hadi gel sarılarak uyuyalım eminim sana iyi gelecektir" demesiyle kendime geldim ve gem'e sımsıkı sarıldım. yavaşça kafamı göğsüne gömdüm ve onun mis kokusuyla uyuyakaldım.

sabah uyandığımda kremalı ekmeğimi yanımda görmüştüm çok tatlı görünüyordu bana sarılmış bir şekilde uyuyordu keşke telefonumu alıp onu fotoğraf çekebilseydim. gem'i uyandırmadan arkamı dönmeye çalıştım ama yatağın yanından iki kişinin bize baktığını fark etmemle irkildim ve gem'de korkarak uyandı "fourth iyi misin? bişey mi oldu?" dediğinde *salak fot onu uyandırdın işte* diye aklımdan geçirerek "bişeyim yok sadece onlardan korktum" ve gem'de kafasını o çocuklara çevirdi. ağzını aralayıp " oiii! beyler bebeğimi korkuttunuz!" bebeği mi? ben mi? bu çocuklarda kimdi ki dün gece odada uyurken gördüğümüz iki çocuktu heralde "bize bahsettiğin bebeğin bu demek tanıştığımıza memnun oldum gemini'in güzel çocuğu ben winny!" bu çocuk beni herkese güzel olarak anlatıyor galiba çok tatlı, "memnun oldum bende fourth" ve kendini winny diye tanıtan çocuğun yanında duran kısa boylu çocuk "bende satang, winny'le seni korkuttuğumuz için özür dileriz bilerek olmadı" dedi, bunun için suçlu hissetmelerini istemiyorum "hayır hiç sorun değil zaten ben herşeyden korkan biriyim" dediğimde ikiside rahatlamışa benziyordu " o zaman biz kahvaltıya gidiyoruz, kahvaltıda görüşelim çifte kumrular" demişti winny. satang winny'i dürterek "oiii winny! öyle denir mi şimdi? dürtmesene çocukları, görüşürüz romeo ve juliet" bizi dürtüyorlardı ve bu benim hoşuma gitmişti "sizinle sonra görüşücez fok balıkları" gem'in bu lafından sonra kendimi tutamayıp gülmeye başlamıştım. winny ve satang odadan çıkıp kapıyı kapattığında bir sessizlik olmuştu ve ben nedensizce gem'i öpmek istemiştim ama cesaret edemedim. bana bakıyordu ve çok güzel bakıyordu, yavaşça göğsüne doğru tırmanıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum hoşuna gitmişe benziyordu ki gülümsedi "fourth?" dediğinde diğer yanağınıda öpmüştüm bile "hmm?" diye yanıt verdim "beni öper misin?" *niye kendisi öpmüyordu ki?* aklıma bu soru takılmıştı ama çok sorgulamadım belkide utanıyordu diye düşünüp dudaklarımı dudaklarına  bastırdım, karnımda uçuşan kelebekleri hissedebiliyordum. gem'in yavaşça ağzını aralayıp dudaklarımı emmeye başlamasıyla irkildim ve yavaşça kafamı geriye çektim. gem bana ne olduğunu anlamamış gibi bakıyordu "hoşuna gitmediyse bir daha yapmam" sözleri ağzından çıkmıştı, sadece şaşırmıştım istemediğimden değildi "hayır sadece şaşırdım istemediğimden değil" sözümü daha bitirmeden dudaklarıma yapışmıştı bile ve aynı şekilde dudaklarımı emiyordu, böyle şeylerde deneyimsizdim, ne yapmam gerektiği hakkında en ufak bir fikrim yoktu o yüzden gem ne yapıyorsa aynısını taklit etmeye çalıştım. karnımda kelebekler uçuşuyordu çok tuhaf bir histi ama hoşuma gitmişti, gem yavaşça doğrulup beni kucağına doğru çekti ve kucağına oturttu ama bunları yaparken dudaklarımı emmeyi kesmiyordu. YÜZÜMÜN KIPKIRMIZI OLDUĞUNA YEMİN EDEBİLİRİM, giderek alışıyordum aslında o kadar kötü bişey değildi derken kapı çaldı " çifte kumrular! yanlış bişey görmek istemiyoruz! ayrılın winnysatang is here!" sesiyle dudaklarımız birbirinden ayrıldı. gem sinirlenmiş gibiydi kucağında olduğum için ona sarıldım ve "gem sonra devam ederiz duyduğun gibi winnysatang is here!" deyiverdim. gem pek tatmin olmuşa benzemiyordu ama yinede azda olsa sakinleşmişe benziyordu, gem "gelin allah'ın belaları gelin" dediğinde ben kucağından inmiştim bile "napıyodunuz ha napıyodunuz?" winny'nin sorusuyla satang ona bakış atarak "çocuk yapıyordular aşkım" dedi ve kahkaha atmaya başladılar. gem sinirlenmiş olsa gerek eline aldığı terlikle peşlerinden koşturuyordu, bu anı videoya çekmem gerektiğini düşünüp elime telefonumu aldığımda annemden gelen +99 mesajı ve aramaları gördüm. işte şimdi boku yemiştim...

bebolarım merhaba👋👋 sınavlarımın bitişini dün kutlicaktık ama kutlayamadık bizde bugün kutlarız o zaman wuhuuu🥳🥳🥳🥳
sınavlarımın bitmesine bir gemfourth fotoğrafı alırız artık😍😍😍

bebolarım merhaba👋👋 sınavlarımın bitişini dün kutlicaktık ama kutlayamadık bizde bugün kutlarız o zaman wuhuuu🥳🥳🥳🥳sınavlarımın bitmesine bir gemfourth fotoğrafı alırız artık😍😍😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
hayir olamaz...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin