Jimin'in iç dünyasının ağırlıklı olduğu bir bölüm.
1 gün önce.
"İyi misin? Dalgın görünüyorsun."
Yoongi masaya oturduklarından beri çatalı ile yemeğiyle oynayıp duran kardeşine dayanmayıp, seslenmişti. Birkaç gün önce kardeşi gece geç saatlere kadar gelmemişti. Normalde ona hesap sorardı. Ama bu konuda sürekli kavga ettikleri için onun üstüne gitmemeyi tercih etmişti.
Jimin diğer omegalar gibi değildi, oldukça güçlüydü. O böyle büyümüştü, vücudunu asla narin olarak yetiştirmemişti. Büyümek zorunda kaldığı şartlar onu bu duruma zorlamıştı. Normal omegalar alt tür olduklarını daha belli edecek şekilde büyürlerdi. Onlara ufacık bir şeyde kırılacak gibi bakılırdı. Ama Jimin böyle değildi, o tam tersi üst türlere kırılgan gözüyle bakardı. Onları alt etmekte başarılıydı. Eğer Yoongi sigmalık gücünü kullanmasa onu bile alt edebilirdi.
"Yoongi sana önemli bir şey söylemem gerekiyor."
Jimin elindeki çatalı tabağın yanına bırakırken Yoongi onun dediği ile ona dikkat kesilmişti.
"Geçen gün eve geç geldiğim gece, gece kulübündeydim." Yoongi onun itirafına şaşırmamıştı. Kardeşinin gece hayatını sevdiğini biliyordu.
"Aptal alfalar ile eğleniyordum." Yoongi'nin dediğine sinirleneceğini biliyordu ama ondan bir şey gizlemek istemiyordu. Her şeyi tüm gerçekliği ile dikmek istiyordu.
"Bir şey mi yaptılar?" demişti Yoongi endişe ile.
Jimin güldü onun dediğine. "Çüklerinden asarım o itleri, bana yaklaşamazlar."
Yoongi rahat bir nefes verdi kardeşinin cevabına. "Öyleyse ne oldu?" demişti sonrasında.
"Bir anda kızgınlığa girdim, bunun olmaması gerekiyordu. Zamanı değildi. Sonradan anladım, içtiğim içkinin içine bir şey katılmıştı."
Kardeşinden duydukları ile Yoongi'nin gözleri irice açıldı.
"Bunu yapan her kimse peşimden geleceğini biliyordum, o yüzden lavaboya gittim. Ve orada karşılaşmayı beklemediğim bir yüzle karşılaştım. Jungkook, evet aynı kişiyi düşünüyoruz. Jung Hoseok'un kardeşi Jung Jungkook."
Yoongi duyduklarını anlamdıramıyordu. Jimin hızla devam etti.
"O an anlamdıramadım neden orada olduğunu. Fakat o kadar ihtiyacım vardı ki ondan yardım istedim. Beni reddecekti ki o geldi." Jimin duraksadığında öfkeden patlamamak için kendini zor tutan Yoongi kim diye sordu.
"Kim Taehyung, arkadaş- pardon düşmanın olan."
Yoongi hızla ayağa kalktığında Jimin'de beraberinde ayaklandı. "Beni dinle Yoongi. Sakin olmaya çalış lütfen." Yoongi tam sövecekken kardeşinin dedikleri ile sakin olmaya çalışarak bulundukları odada dönüp durmaya başladı.
"Devam et."
Jimin aldığı komutla devam etti. " Bir anda Jungkook'a bana yardım etmesini söyledi. Tam o an amacını anladım. Beni ağlarına düşürmek için oraya gelmişlerdi. İkisini tanıdığımı bilmiyorlardı. Bilirsin Taehyung ile geçmişinizde ben onunla hiç tanışmadım. İlk kez o gün canlı görüştük."
"Ne yaptın?" demişti Yoongi onun diğer dediklerini umursamayarak.
"Onlarla yattım."
Jimin çekinmeden gerçeği söylediğinde Yoongi güldü. Sinirden gülüyordu. "Sen benimle alay mı ediyorsun?" Kardeşinden cevap istememişti. Ondan gözlerini ayırmış ve başka yere bakarak derin nefesler alıp vermeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sigara ve Manolya Çiçeği'Sope'
FanfictionDaha yeni hapishaneden çıkmış acımasız bir Mafya Sigma, sadece varlığı ile herkesi kendine hayran bırakan masum bir Luna'nın gülüşüne vurulur. ^^ |Omegaverse| |Namjin'Vminkook'|