❃28ღ

1.2K 161 356
                                    

Aslında Manolya'ya bölüm yazmayıp Nerdy'ye yazacaktım. Ama onun bölümünü tam olarak düşünemediğim için kendimi burada buldum. Namjin fici yazdım bu arada, bölümden sonra baksanıza.

İyi okumalar dilerim.

Duyulan silah sesiyle saniyeler içinde, yere düşmüş olan Taehyung ile Yoongi'nin karşısındaki, Kwang Soo başına isabet eden mermiyle öne doğru savrulmuş ve yüzüstü yere düşmüştü. Etraftaki insanlar bunu beklemediği için şok olurken gözler hızla vuran kişiyi aramaya başlamıştı.

"Hoseok..."

Yoongi'nin şok olmuş sesi duyulduğunda çoğu kişi sonunda evin bahçeye açılan kapısının önündeki Hoseok'u görmüştü. Elinde geçenlerde Yoongi'nin, ona kendini koruması için verdiği silahı sımsıkı kavramış bir şekilde yerde yatan bedene bakıyordu. Tüm bedeni titriyordu, yüzünden hâlâ yaptığı şeyin şokunda olduğu anlaşılıyordu.

"Öldü mü?" demişti Nicki ölüm sessizliğini bozarak.

Bunun üstüne Hwasa ve Namjoon birlikte cesede doğru ilerlemişti. Birlikte yerde yatan adamın nabzına ve beraberinde nefes alıp almadığına bakmışlardı. İki kuzen fark ettikleri şey ile önce birbirlerine bakmış, ardından Namjoon efendisine dönerek konuşmuştu.

"Ölmüş."

Yoongi lanet okurken Taehyung'un bağırışı duyulmuştu. "HOSEOK!"

Hoseok önce elinden silahını düşürmüştü. Gözünün kaydığını ve başının döndüğünü hisseder hissetmez ayakta daha fazla duramayacağını anlamıştı. Bilinci kapanırken bedenini ayakta tutamamıştı. Saniyeler içinde bedeni kendini bırakırken onu yere yığılmaktan kurtaran kişi az önce bağırarak ona koşan Taehyung olmuştu. Taehyung onu hızla kucağına alırken Yoongi ve diğerleri yanlarına ulaşmıştı.

"Hyung!" demişti Jungkook ağlamaya başladığı esnada. Jimin o sırada Yoongi ile ilgilendiği için, onunla ilgilenen kişi arkadaşı Jongin olmuştu.

"Hastaneye gidiyoruz, hemen!"

Yoongi konuşurken, böyle durumlara alışkın olmasına rağmen o an kendini çok aciz hissetmişti. Vücudu titrediği için Jimin, onun Hoseok'u kucağına almasına izin vermemişti. Bunun üzerine Taehyung kucağında Hoseok ile birlikte arabaya doğru koşmuştu.

Kısa sürede hepsi arabaya yerleştiklerinde Yoongi bu sefer Hoseok'u, Taehyung'un kucağından almıştı. "Ona bir şey olduğunu sanmıyorum, sadece bayıldı Yoongi. Sakin ol lütfen." demişti Jimin karşı koltuktan.

Yoongi dolan gözlerinden akıttığı yaşlarla bakışlarını kucağındaki Hoseok'un üstünden çekmeden onu cevapladı. "Benim yüzümden oldu. Benim yüzümden öldürdü o adamı. Şimdi bayılmasının suçlusu da benim." Jimin ağlayan abisi karşısında ne diyeceğini bilemeden öylece kaldığında asla konuşmasını beklemediği Jungkook konuşmaya başlamıştı.

"Yeter artık! Kendini suçlamayı ne zaman keseceksin?! Hoseok Hyungum istese o adamı öldürmezdi, silahı Jimin'e verirdi. Ama yapmadı. Seni öldürmeye kalkışan adamı kendi elleriyle öldürmek istedi. Eğer bu sözlerini duysaydı ne kadar üzülürdü biliyor musun?! Seni kendi canından çok seviyor. Şimdi kapa çeneni ve bunun basit bir bayılma olması için Allah'a dua et."

Sigara ve Manolya Çiçeği'Sope'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin