Özel bölümler okunmuyor ama sorun yok, ben bu işi yapmaya gönül vermişim. Okuyan olursa rica ediyorum yorum yapın, canım çok sıkılıyor.
8 yıl önce... (biraz daha aydınlatayım sizi Vminkook üçlüsü evlenmeden birkaç hafta önce.)
Jimin gülerek eve girdiğinde müstakbel kocalarının dikkatini çekeceğinden bihaberdi. Oysaki günlerdir bu halleri dikkatlerini oldukça çekmişti. Kapıyı kapatarak koridorda ilerlemiş ve yüzündeki gülümseme ile salona girmişti. Karşılaştığı görüntü gülümsemesinin daha da genişlemesine neden olurken üzerine çöken yorgunlukla kapının giriş kısmındaki siyah koltuğa oturmuştu.
"Hoş buldum." Karşısında sarmaş dolaş oturan ikiliden ses çıkmayacağını fark ettiğinde kınayan bir sesle konuşmuştu.
"Hoş geldin sev-" Jungkook, Taehyung'dan hafif ayrılıp doğrularak konuşmaya kalkıştığında Taehyung elini onun ağzına koyarak susturmuştu.
Jimin bunu beklemediği için şaşırırken Taehyung Jungkook'u geri çekip kendisi Jimin'e doğru hafifçe eğilmişti.
"Neredeydin sevgilim?" Jimin onun sesinden sinirli olduğunu anlamıştı. Bu yüzden hızla durumu toparlamak için ağzını açmıştı ki Taehyung yeniden konuşarak ona engel olmuştu. "Her seferinde müstakbel kocamı evine bırakan ve onun evine son derece mutlu bir şekilde gelmesine sebep olan adam kim?"
Taehyung bu sefer normalden daha sesli ve sert konuştuğunda Jungkook korkuyla ikiliye bakmış ve araya girmeye kalkışmıştı. Fakat Taehyung ona engel olmuştu. Jungkook fazla duygusal düşünüyordu, bu da Taehyung'a göre çözümü getirmezdi.
"Yetimhaneden arkadaşım. Kafa dengi olduğumuzu fark ettik ve birkaç kez buluşma kararı aldık. Yanlış anlaşılacak bir şey yok, sadece arkadaşım." Jimin uzatmayarak gerçeği söylediğinde Jungkook üzülmüştü. Taehyung garip hissetmişti fakat diyeceği şeyden vazgeçmemişti.
"Ben kimim Jimin?"
Jimin onun sorusuna şaşırsa da cevaplamıştı. "Müstakbel kocam."
Taehyung aldığı cevaba memnun olduğunu ifade eden bir ses çıkarmıştı.
"Müstakbel kocan ne derse yaparsın değil mi?"
"Kuşkusuz." Jimin hiç düşünmeden cevap vermişti. Bunun için düşünmeye gerek duymuyordu.
"O zaman o adamla ilişkini kesmeni istiyorum. Bunu yapar mısın?"
"Yaparım."
Jimin yeniden hiç düşünmeden cevap verdiğinde karşısındaki ikili şok olmuştu. Jimin'in karşı çıkmasını bekliyorlardı.
"Neden şaşırdınız?" demişti Jimin tek kaşını kaldırarak.
"Karşı çıkarsın falan zannettik." diye açıklamıştı Jungkook.
Jimin duyduğu ile gülmüş ve ardından kendinden emin bir şekilde konuşmaya başlamıştı.
"O sadece bir arkadaş, belki de yarın hayatımda olmaz. Bunun bir önemi yok fakat siz farklısınız. Ben sizinle bir ömür geçirmek istiyorum. Sizi tüm benliğim ile seviyorum, bu yüzden sizi kaybetmemek için tüm engelleri yıkar geçerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sigara ve Manolya Çiçeği'Sope'
FanficDaha yeni hapishaneden çıkmış acımasız bir Mafya Sigma, sadece varlığı ile herkesi kendine hayran bırakan masum bir Luna'nın gülüşüne vurulur. ^^ |Omegaverse| |Namjin'Vminkook'|