Yoongi'nin yanındaki kişinin Seokjin olduğunu düşünmeniz... Seokjin, Taehyung'un adamı.
|Omega|
Bir gün önce
Yoongi burnunu istemsiz oynatırken okuduğu kitabın sayfasını çevirmişti. Sadeliğin hakim olduğu koca salonunda her şeye siyah ve gri tonları hakimdi. Oturduğu siyah deri koltuğun yanında duvarlar dahi siyah renkteydi. Düz siyah renkte olan duvarlarda beyaz renkte büyük bir duvar saatinden başka bir şey bulunmuyordu. Sadece bu duvarlardaki boşluk bile koltukta oturan adamın yalnızlığına bir işaretti.
Yoongi susadığını hissettiğinde gözlerini etrafta gezdirdi. Hiçbir şekilde hizmetçi göremeyince bir saat falan önce yaptığı şeyi hatırlamıştı.
1 haftadır işlerine geri döndüğü için o kadar yoğundu ki evine bile uğrayamamıştı doğru dürüst. Hapishanede olduğu sürede işler birikmişti haliyle, tüm hafta onlarla uğraşmış üniversiteye bile gidememişti. Manolyası hakkında ne düşünmüştü kim bilir.
İşlerini bitirip evde olduğu bugünde herkesin izinli olduğunu söyleyerek bildiğin evden kovmuştu. Dinlenmek istiyordu, herhangi bir ses çekecek halde değildi.
Ağırca ayağa kalktı. Ardından aynı yavaşlıkta mutfağına doğru ilerlemeye başlamıştı. Tıpkı diğer yerler gibi siyahın hakim olduğu mutfağına girdiğinde balkona yakın olan masasına doğru ilerlemiş ve üzerindeki su dolu beyaz sürahiyi almıştı. Onunla birlikte sağındaki siyah dezgahına ulaşmış ve üstünden temiz bir bardak eline almıştı.
Bardağın içine su doldurup içtikten sonra onları dezgaha bırakmıştı. Tam arkasını döneceği sırada aniden sırtına zıplayan biri ile neye uğradığını şaşırmıştı. Ani gelişen bu olayla birlikte düşmemek için önündeki dezgaha tutunmuştu.
Yüzü istemsizce kasılırken kulaklarına sırtındaki kişinin kıkırtıları dolmuştu.
Kim olduğunu anlamıştı. Bununla birlikte inmeye kalkıştığı sırada buna engel olmuş ve bacaklarından tutarak sırtında kalmasını sağlamıştı.
Sırtındaki kişi onu şaşkınlıkla izlerken Yoongi mutfağın çıkışına doğru ilerlemişti. Mutfaktan çıkıp salona doğru ilerlerken sırtındaki kişi yüzünü öne doğru ilerletmiş ve onun yüzüne bakmıştı.
"Nereye götürüyorsun beni koca adam?"
Yoongi ona cevap vermemişti. Salona vardığında az önce oturduğu koltuğa doğru ilerlemiş ve koltuğa arkasını dönerek aniden uzanmıştı.
Az önce sırtında olan kişinin üzerine hunharca kendini bırakırken altındaki kişi gülerek ona vurmaya başlamıştı. "Kardeş katili! Kalk üstümden! Pestilim çıktı!"
"Sen benim sırtıma çıkarken iyi!"
Yoongi onun üstünden kalkmış ve koltuğa normal bir şekilde oturmaya başlamıştı.
"Kocaman adamsın! Ne var çıktıysam görende taşıyamıyor sanar!"
"Tamam tamam kızma." Yoongi kolunu onun boynuna sarmış ve kendine doğru çekmişti. "Ne zaman geldin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sigara ve Manolya Çiçeği'Sope'
FanficDaha yeni hapishaneden çıkmış acımasız bir Mafya Sigma, sadece varlığı ile herkesi kendine hayran bırakan masum bir Luna'nın gülüşüne vurulur. ^^ |Omegaverse| |Namjin'Vminkook'|