❃5ღ

2.9K 383 349
                                    

Yorum yapın azıcık, sevindirin şu garibanı. Ne demişler gariban sevindireni sevindirirler. (Gøtümden attım)

|Sigara|

Yoongi toplantı başladığından beri gözlerini biraz ilerisinde ona bakan Hoseok'tan ayıramamıştı. Ayağa kalkıp onun yanına gitmemek için kendini zor durdurmuştu. Karşısında kardeşi Jimin ile birlikte konuşup yemek yediği kişiler önemli kişilerdi. Öylece masadan kalkması göze batabilirdi.

Dakikalarca bunu düşünerek kendini durdurmuştu. Hoseok aniden masasından kalkıp yanına arkadaşını dahi almadan mekandan çıkınca bu düşüncenin bir önemi kalmamıştı.

Hiç düşünmeden ayağa kalkınca ne ona seslenen kardeşini, ne de karşısındaki adamları duyar olmuştu. Tek kelime etmeden hışımla kapıya doğru ilerlemeye başlamıştı.

Mekandan çıkarken daha yeni kendini boş sokağa atan Hoseok'u görüp peşinden ilerlemeye başlamıştı. Onun karanlık köprünün altına girdiğini görünce koruma içgüdüleri yüzünden elinde olmadan onun kolunu tutmuştu. Bunu yaparken Hoseok'un bağıracak olmasını tahmin etmişti.

"BEN SANA PEŞİMDEN GELME DEMEDİM Mİ?"

Onu az önce bağırdığı arkadaşı zanneden Hoseok'un diğer kolunu da yakalamış ve ittirerek ışığın vurduğu duvara yaslamıştı.

"Demedin."

Hoseok karşısında gördüğü kişiye nutku tutulmuş şekilde bakarken Yoongi onun kollarını bırakmıştı. Fakat dibinden ayrılmamıştı. Yakınında olmasından kaynaklı bulundukları sessiz ortamda Hoseok'un hızlanan kalp atışlarını duymuştu. Aynı şekilde ilk karşılaştıklarında olduğu gibi salgıladığı feromonlarını yeniden hissetmişti.

Yoongi elini uzatıp onun yüzüne yaklaştırdığı sırada Hoseok sorgulayıcı gözlerle onu izliyordu. Yoongi'nin parmakları onun yumuşak yüzünü bulduğunda amacını anlamıştı. Yoongi onun yanaklarına akmış olan gözyaşlarını silmek istemişti.

"Bu gözyaşlarını benim yüzümden akıttın değil mi?"

Hoseok onun sorusuna sessiz kalmıştı. Bu sessizlik en büyük cevaptı.

Yoongi elini onun yanağından çekmiş ve geriye doğru adımlanmıştı. Hoseok onun her adımını adım adım izlerken Yoongi sağ cebinden çıkardığı sigara paketinden bir tane sigara çıkartmış ve paketi geri cebine koymuştu. Ardından ceketinin iç cebinden çıkardığı çakmakla sigarayı yakmış ve dudakları arasına götürmüştü.

Hoseok dayanamamıştı o an. "Ağlamama sebep olduktan sonra önce sigara mı içeceksin?"

Yoongi dudakları arasındaki sigarayı parmakları arasına almış ve çektiği havayı dışarı salıvermişti. Gözleri ağırca Hoseok'u bulduğunda konuşmuştu.

"Senin ağlamana sebep olduğum için bu sigarayı içiyorum zaten. Kendime ceza veriyorum."

Hoseok anlamlandıramadığı için kaşlarını çatmıştı. Tam o sırada Yoongi aniden öksürdü. Yeniden dudakları arasına almış olduğu sigara, fırlayıp yere düşerken Yoongi göğsünü tutuyordu. Hoseok şaşkın bir şekilde bakakalmıştı. Neden bir anda bunun olduğunu anlayamamıştı. Yoongi'nin bakışları yeniden onun bakışları ile kesiştiğinde ağzından çıkan kelime onu şoka sokmuştu.

Sigara ve Manolya Çiçeği'Sope'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin