❃27ღ

1.2K 180 475
                                    

Selam! Geldik düğün bölümüne...

Üyelerin kıyafetleri bu şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üyelerin kıyafetleri bu şekilde. Tek değişiklik renkleri. Yoongi siyah takım elbise giymiş olacak. Vminkook üçlüsü eş olmak için kahverengi, Namjin ise mavi giyecek. (Maşallah baya erkeğimiz var, hepsi siyah giymesin.)

Bu bölüm çok uzun oldu, çok yorum ve çok oy isterim.

"Bence bu kadar makyaj yeterli." demişti Hoseok aynadan kendini izlerken. Düğün günü gelip çatmıştı ve şimdi en yakın arkadaşı ona düğün makyajını yapıyordu. Neredeyse bitirmişti fakat Hoseok oldukça sabırsızdı. İçinde kötü bir his vardı, bir an önce sevdiği adamı görmek istiyordu. O yüzden hızlı olmalıydı.

"Hayır canım, yeterli değil. Jongin devam et." Jimin hemen yanlarından Hoseok'a karşı çıkarak Jongin'e emir vermişti. Jongin'de onu dinleyip işine devam etmişti. "Bugün en göz alıcı kişi sen olmalısın Hoseok'cuğum. Yoongi seni gördüğünde heyecanlan-"

Hoseok yüzüne kendini beğenmiş bir ifade yerleştirerek onun sözünü kesmişti. "Yoongi, beni her gördüğünde heyecanlanıyor zaten." Jongin dibinde ona makyaj yaparken bu dediğine yanlarındaki Jungkook ile birlikte gülmüştü.

"O da doğru." demişti Jimin düşünceli düşünceli. "Sen benim abime büyü mü yaptın?" Kendine engel olamayarak bunu sorduğunda bu sefer Hoseok'ta gülmüştü.

"Büyü yaptı mı bilmem ama sözde büyülenmiş olan ben, halimden oldukça memnunum."

Ortamdaki dörtlü duydukları sesle hızla kapıya bakmıştı. Bakmaları ile birlikte gülümseyerek Hoseok'u izleyen siyah takım elbiseli Yoongi'yi görmeleri bir olmuştu.

"Hyung burada ne işin var, düğün öncesi gelini görmek uğursuzluktur." Jungkook inandığı saçma söylentilerin etkisi ile hızla ayağa kalkıp söylendiğinde Jimin onun yanına doğru gitmişti.

"İnanma böyle şeylere sevgilim, bugün çok güzel olacak. Tıpkı ben gibi." demişti kendini göstererek. Yoongi kardeşinin sözüne göz devirmiş ve Hoseok'a doğru ilerlemeye başlamıştı. Hoseok'ta kalkmak istemişti ama makyajını yapan Jongin tarafından tutuluyordu.

"İşiniz bitmedi mi?"

Yoongi'nin sorusu ile Hoseok üstündeki Jongin'e ait elleri itmiş ve hızla onun yanına ilerlemişti. "Bitti, bitti." demişti koşar adımlar atarken.

"Daha rujunu bile sürmedik, nereye bitti?" demişti Jongin öfkeyle.

Hoseok onu umursamadan Yoongi'nin yanına ulaştığında Yoongi kolunu onun beline sarmış ve onun vücudunu, kendi vücuduna yapıştırmıştı. Sonrasında ise Hoseok'un ruj sürmediği dudaklarına bakmıştı. Dilini istemsiz bir şekilde kendi dudakları üzerinde gezdirdiğinde Hoseok onun bu haline gülmüştü. "Bu şekilde de oldukça çekici bence."

Sigara ve Manolya Çiçeği'Sope'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin