tom 1. Słowo od autorki

364 46 23
                                    

Puszczam CBC ponownie w obieg od 1 września. W trybie ekspresowym, rozrywki wystarczy na dwa miesiące. Przekażcie, jeśli macie młodsze siostry albo kuzynki, może sami lubicie młodzieżówki. Ta jest wesoła, trochę absurdalna. Codziennie dostaniecie jeden rozdział i mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić. 

~ maj 2023

Zaczęłam pisać tę historię dwa lata temu. Miałam gotowy wstęp i pierwszy rozdział. Pomysł zaczerpnęłam ze snu. Nie wiedziałam, że staną się częścią jednego opowiadania.

Główną bohaterką "wirusa CBC" jest Marta. Dziewiętnastolatka, młoda kobieta, ale jednocześnie nastoletnia dziewczyna. Na początku opowiadania, przypadkowo poznaje Grzegorza, wąsatego policjanta. Tak charakterystyczny bohater potrzebuje przeciwwagi, w postaci młodego chłopaka, więc pojawia się Darek. Na tle klęski żywiołowej, spowodowanej deszczem meteorytów, humor poprawiają nam gadające koty i niesforne dzieciaki z sąsiedztwa, tajni agenci i miejscy urzędnicy. 

Gadające koty mają szczególne miejsce w serii CBC, bez nich nie wydarzyłaby się co najmniej połowa, jeśli nie całość akcji, można rzec, że są motorem napędowym wydarzeń. Dzięki nim codzienność nabiera smaku i zapachu (rosołu). 

Jak zauważył, bardzo trafnie, jeden z czytelników — najdziwniejsze jest to, że nikt się tym wcale nie dziwi i zanadto nie przejmuje.

Wszystkie wydarzenia są fikcyjne, a jakiekolwiek podobieństwo do prawdziwych osób czysto przypadkowe.

CBC to moja pierwsza publikacja, moje ukochane wattpadowe dziecko, więc wybaczcie błędy, oklepane motywy i jeśli coś będzie koszmarne, rozbolą was zęby, piszcie komentarze. Jeśli są literówki, czy inne błędy i niedociągnięcia, przepraszam, poprawię.

pozdrawiam, Autorka


Nie jestem z cukru - Chorobliwy Brak Chłopaka - tom 1 [seria CBC] [1]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz