"Bay Black ve Bay Potter lütfen olduğunuz yerde durup valizlerinizi açın!" Bunun üzerine kıkırdamama engel olamamıştım. Karma gerçektir Black.
Bu sene seninle çok eğleneceğiz gibi hissediyorum Black lütfen beni yanıltma.....
12 Ekim 1975 Hogwarts Kütüphanesi
Hogwarts'ın karıştırıla karıştırıla eskimiş rafları arasında arşınlarken kafam çoğu zaman olduğu gibi doluydu. Ama bu seferki düşüncem genelde yaptığımın tersine daha illegal idi.
Geçtiğimiz ay boyunca ne yaptıysam Madam Pince gizli bölüme geçmeme izin vermemişti. Normal bölümde fortisler ile ilgili hiçbir kaynak yoktu. Bende en son çareyi gizlice girmekte bulmuştum.
Yapabildiğim en iyi planı yapıp buraya girmem lazımdı. Şu an gizli bölümün kapısında ellerimi belime dayamış bomboş duruyordum. Hayır en fazla ne olabilirdi de bu kadar korkuyorlardı?! Madem tehlikeli şeyler var neden Hogwarts'ta? Eğer Hogwarts'ta tehlikeli şeyler varsa burası nasıl en güvenli yer olabiliyordu?
"Oraya ne kadar bakarsan bak o demiri gözlerinle eritemezsin Malfoy."
Aniden duyduğum ses ile yerimden sıçramıştım. Kafamı sesin geldiği yere çevirdiğimde kızıl saçlı biraz da çekingen bir tavırla bana bakan Lily Evans ile karşılaştım. Lily bir muggle doğumlu olarak Slytherinliler tarafından oldukça zorbalığa uğrayan biriydi. Bana olan çekingen bakışlarını buna yorabilirdim.
"Tüh bende aksine bunu başarabileceğime çok inanmıştım Evans(!)" Alaylı bir şekilde kurduğum cümlenin ardından ufak bir kahkaha atmıştım. Olabildiğince samimi gözüktüğümü düşünüyordum.
Aslında Lily çok zekiydi ve çoğu şeye hakimdi bu da bana yardımı dokunabilir demek oluyordu.
Anlık bir kararla benimde oturmayı en sevdiğim masada kitaplarını yaymış bir şekilde oturan Evans'ın yanındaki tahta sandalyeye izin almadan oturdum.
"Evans biliyorum benden çok fazla hoşlanmıyorsun ama senden bir iyilik istemem lazım. "Lily şaşkınlıkla bana bakarken ağzı yarım metre açılmıştı. Böyle bir şeyi bende benden beklemezdim. Önüne düşen saçlarını geriye atarken kafasını devam etmemi istediğini belirtir bir şekilde salladı.
"Şimdi benim bir şeyin ne olduğu hakkında araştırma yapmam lazım. Neyse uzatmayacağım Lily, Fortisler hakkında ne biliyorsun?"
Lily bana bugün hatta şu son yarım saatte bilmem kaçıncı kez şaşkın ve anlamaz şekilde bakıyordu.
"Fortis? Üzgünüm Malfoy ama neden bahsettiğini bile bilmiyorum."
Lily'nin sözleriyle moralim bozulmuştu. Lily okulun en zekilerinden biriydi-ki bu çoğu safkanı çıldırtıyordu.- eğer o da bilmiyorsa okulda bilen birini bulmak zor olacaktı. Aslında Slughorn ile konuşabilirdim ama onunla konuşmak bana eziyet gibi geldiği için buna en son çare olarak başvurmak istiyordum.
"Ama senin için araştırabilirim Malfoy. Oldukça ilgili gibisin şu Fortis denen şeyle."
Lily bana gülümseyerek konuşurken ona karşılık olarak bende gülümsedim. Safkanlara karşı olan ön yargısını biliyordum ve buna rağmen bana iyi davranıyor oluşu ona karşı içimde hoş şeyler uyandırmaya başlamıştı. Yine de onunla yakınlık kuramazdım. Bu araştırma işi sonrası onunla bir daha konuşacağımı düşünmüyordum. Sonuçta başta abim olmak üzere diğerlerinin benim böyle bir yakınlık kurmama karşı olacak tavrını biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Story Of A Malfoy
FanfictionYüzünde çok doğal olmayan bir gülümse yer aldı. Beraber odaya girdiklerinde odada Dumbledore masasında oturmuş, önündeki koltuklarda ise başka biri oturuyordu. Vera onun kim olduğunu anında anladı. Eski dostu Remus Lupin ona samimi olmayan bir gülüm...