•11•

80 7 11
                                    

Oturduğum yerde rahatsız bir şekilde dik oturmaya başladığımda bu tuhaf kadın daha önce duymadığım bir şey olduğumu iddia etmişti.

"Vera sen bir Fortis'sin. "

Kadının söylediği şeyi bir türlü idrak edememiştim. Fortin? Fortis? Söylediği şeyin daha ne olduğunu bilemezken benim bir şey olduğumu iddia ediyordu. Bakışlarım Ginerva'ya dönerken ona açıklama yapması anlamında bir işarette bulundum.

"Hadi ama Vera bilmiyor olamazsın değil mi?" suratındaki dalga geçer ifade beni rahatsız etmişti. Mina kadına karşı işaret parmağını uzatarak konuştu. "Dalga geçmeyi bırakıp düzgün konuş artık! Sabrımın sınırlarındayım haberin olsun."

Ginerva bunun üzerine oldukça itici kahkahasıyla kulaklarımızı doldurdu. Cidden bu kadın birazdan ikimize de kafayı yedirtecekti. Büyük ihtimalle babamın düşmanlarından biriydi ve bizimle dalga geçiyordu. Bende aptal gibi buraya kadar onu takip etmiştim! Aferin sana zeki Malfoy gerçekten de ailenin yüz karasısın. 

İç monoloğum bittiği gibi Mina'yı tutup kaldırdım. Onu da peşimden sürükleyerek kapıya ulaştığım esnada Ginerva sonunda konuşmaya karar vermişti. "Ah çok çabuk pes ediyorsun prenses. Sadece babanın kendini çok zeki ilan edip bunu yıllardır anlamamış olmasına şaşırdım. Buraya dönüp oturun da anlatayım." bir yandan da elleriyle az önce kalktığımız sandalyeleri gösteriyordu.

Mina'ya bakıp onay aldığımda en sert bakışlarımla tuhaf kadına baktım. "Sadece birkaç dakikan var ona göre!"

"O zaman hızlıca başlıyorum. Fortis kelimesini ilk defa duyduğuna göre ne olduğunu bilmiyorsun." Aferin seni zeki! "Fortisler hayatımıza tahmini olarak  7.yüzyıla yakın zamanlarda Merlin öldükten sonra girmiştir. Fortisler için Merlin'in çocukları ifadesini kullanmayı uygun görmüşümdür her zaman." Tepkimi ölçmek adına durduğu zaman yüzümde ne gördüyse dişlerini çatlamış dudaklarına geçirip gülmemek adına kendini tutmuştu. "Merlin'in görüleri ona ne gösterdiyse bilinmez ama geleceğe koruyucu bırakmak istemiş. O koruyucular da fortisler oluyor. Yine rivayete göre fortisler sadece Merlin'in belirlediği üç güçlü aileden çıkar. Şimdiye kadar bir sorun ya da kafana oturmayan bir şeyler var mı?"

 Öncelikle derin bir nefes almam gerekti. Büyücülük tarihini yalayıp yutmuş biri olarak anlattıklarına dair hiçbir şey duymamış olmak canımı sıkmıştı. Diğer tuhaf yanı ise benim bir fortis olduğuma nasıl emin olmuştu? Benim diğerlerinden bir farkım yoktu. Var mıydı?

"Benim bir fortik ay! Fortis olduğum nereden çıkarttın? Mina sende bir şey söylesene susup kaldın orada. Benim değişik bir durumum olmadığını söyler misin?"   Mina topu ona atmamla bir hipnozdan çıkmış gibiydi. "Bebeğim senin her zaman güçlerinin fazla iyi olduğunu biliyordum ama bu seni bir 'fortis' yapar mı bilmiyorum. " onun da yaşadığı şaşkınlık ve kafa karışıklığı yüzünden anlaşılıyordu. "Sonuçta bizim yaşımızda hatta yetişkin büyücülerin bile yapamadığı bir şeyi yaparak asasız büyü yaptın. Tanrı aşkına Dumbledore bile bu haliyle anca yapabiliyordur!" Mina'nın konuşmasının ardından Ginerva heyecanla araya girdi. Hatta heyecanından öyle bir bağırdı ki zaten bana güven vermeyen duvarlar bile sallanır gibi oldu.

"Sen asasız büyü mü yaptın? İnanamıyorum! Fortis olduğunu bilmeden, gücünü keşfetmeden yaptın yani. Beklediğimden daha mı güçlüsün yoksa Vera?"  Sonra aklına bir şey gelmiş gibi bir anda ayağa kalkıp karşıma geçerek dizlerinin üzerine çöktü. "Peki bunun ardından bir şey oldu mu? Yani bayılma falan sonuçta nasıl kullanacağını bilmediğin büyüyü kullanırken kendini tüketmiş olabilirsin. Fortis gücü sınırsız değildir. Yanlış kullanımda seni tüketir." 

Story Of A MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin