•4•

208 14 7
                                    

"O zaman tatilden sonra görüşürüz Vera." Kollarımı belinden ayırmadan uzaklaşıp yüzüne baktım.

"Benden kurtulamazsın tatilde de buluşalım. Bize gelirsen harika bir kız gecesi yaparız. Narcissa eminim bize katılmak isteyecektir.

"Anlaştık o zaman. Bize gelmeni isterdim ama babanın izin vermeyeceğini biliyorum." Yüzümdeki buruk gülümseme ile kafamı sallayarak onu onayladım.

Babam, annesi muggle doğumlu olduğu için onların yanında kalmama izin vermiyordu. Böyle yaparak beni koruduğunu falan düşünüyordu herhalde. "Vera hadi hızlı ol." Arkamı dönüp baktığımda istasyondaki kalabalıkta bile dikkat çekmeyi başaran Rigel'ı gördüm. Beni almaya kendisinin geleceğini iki gün önce yazdığı mektupta bahsetmişti. Yanımdaki Mina'yla ufak bir vedalaşma seansı gerçekleştirdikten sonra Rigel'ın yanına gittim.

"Sonunda tatil geldi. Brutus amcam buluşmak istediğini yazmıştı son mektubunda. Umarım buluşabiliriz." Uzun zamandır istediği oyuncak alınmış bir çocuk gibi neşeyle konuşup bir yandanda eşek ölüsü gibi ağır valizimi çekmeye çalışıyordum. Rigel önce halime gülmüş ardından ellerini kabanının cebininden çıkarıp elimdeki valizi almıştı. O sırada istasyon kapısı olan Peron 9 ¾'ten geçmiştik.

"Bende Brutus amcayı özledim. Artık reşit olduğum için bizi Rusya'ya cisimleyebilirim. Babana ise bizim eve geleceğini söyleriz. Akşam olduğunda ise zaten Londra'ya dönmüş oluruz."

Söyledikleri güzeldi ama Louis bizi ele verebilirdi. O adamı tanımıyordum ve bana güven vermiyordu. Babamların Brutus amca ile görüştüğümü öğrenmesi çok kötü olurdu çünkü aileden atılmış biri ile iletişime geçersen sende aileden atılırdın.

"İyi de Louis var. Bizi ele verebilir. Nasıl bu kadar güvenebilirsin ona? Eğer babamlar duyarsa ne olur biliyorsun değil mi?"

Yürümeyi kesip elini omzuma koydu. Ve güneş gibi içimi ısıtan o tatlı gülümsemelerinden birini yüzüne yerleştirdi.

"Neler olacağını senden iyi biliyorum 'küçüğüm'. Ayrıca Louis konusuna gelirsek ona güveniyorum çünkü Louis ile bir anlaşma yaptık. Gerçek olmayan bir evlilik ne kadar giderse oraya kadar götüreceğiz ve en sonunda anlaşamıyor gibi yapıp ayrılacağız böyle olunca ailemiz bir şey yapamayacak. Yani en azından öyle düşündük. Bu süreç boyunca etrafımızda kimse olmadığı sürece iki yabancı olacağız."

"Waow. Beklediğim bir şey değildi."

"Emin ol bende beklemiyordum."



  Noel'in ilk günü klasik aile yemeği yenirdi. Bu yüzden bugün ev yine doluydu. Açıkçası bu ortamdan nefret ediyordum. Hepimiz o ömrümden uzun masada oturmuş yemek yiyorduk. Uzun süredir sadece çatal-kaşık sesleri hakimdi odaya.

"Vera sana bir şey sormak istiyorum."
Konuşan Lilian'ın annesiydi. Bu kadın bize karşı ne kadar melekse safkan olmayanlara karşı bir o kadar şeytandı. Kendisiyle kişisel bir sorunum yoktu ama yinede gıcık oluyordum.

"Elbette sorabilirsiniz." Yüzümde bulunan hollywood filmlerindeki popüler kızların, başrol olan ve ezik buldukları kızlara sundukları gülümsemeyle ne kadar samimi duruyordum hiç fikrim yoktu. Evet biliyorum harika betimle...

"Lilian'ın seneye eğitimine Hogwarts'ta devam etmesini istiyorum. Lord'a yakın olmak için Amerika'dan ayrılmamız lazım. Ama merak ettiğim bir nokta var. Hogwarts'ta kızımı cidden o kanıbozuk ve bulanıklarla aynı kefeye mi koyacaklar?" Sorduğu sorunun saçmalığıyla ilk birkaç saniye sadece öylece kaldım.

"Eminim İlvermorny'deki ile aynı muameleyi görecektir. Hogwarts kan statüsü ile ilgilenmez daha çok insan olmakla ilgilenir. Ama Slytherin olacağına emin olduğum için Lilian hakkında endişelenmeyin. Eğer endişenizi azaltacaksa eklemek isterim ki Muggle doğumlular ve melezler insan yemiyor. Hatta ve hatta okulumuzdaki kat görevlisi bir kofti var her ne kadar dostcanlısı olmasada Slytherin öğrencilerini daha çok sever." Lilian'ın annesi başta olmak üzere masadaki (annem hariç) herkes bana uzaylı görmüş gibi bakıyordu.

"Umarım sonun Brutus ile aynı olmaz Vera. Kaybetmek için fazla değerlisin." Bunu biliyordum. Doğduğum zaman ile eş tarih hakkında bulunan kehanet sayesinde bana fazla zarar veremezlerdi. Tek yaptıkları boş tehtitlerdi. Abime en ufak şeyde lanet atan babam bana bir kere bile bir şey yapamamıştı. Bu benden nefret etmesinin en büyük sebebi olabilir aslında. Benden korkuyordu.

"Altıncı ayı yedinci aya bağlayan, güzeller güzeli Venüs ve bilger bilgesi bereketli Jüpiter'in buluştuğu gece dünyaya gelecek olan kız çocuğu yüz yıllardır uyuyan Merlin gücünü uyandıracak. Ancak şansız kaderi ömrünü ondan alacak."

Bu kehaneti ilk duyduğumda sevinmiştim ama sonra fark ettimki ömrüm kısa olacaktı. Kim bilir ne kadar yaşayabilecektim. Bunu annemle konuştuğum zaman "O gece bir sürü bebek dünyaya geldi hayatım. Bırak insanlar sen olduğunu düşünsün sen kendi kehanetini yaz ve ölümü aklından çıkar." demişti.

"Lucius hayatım sen anlat bakalım okul ortamı sence nasıl?

"Hogwarts öğretmenlerinin neredeyse hepsi kanıbozuk ve bulanık hayranı. Okuldaki öğrencilerden ise Slytherin ve bir kısım Ravenclaw bizim gibi düşünüyor. Lanet olasıca Gryffindor öğrencileri, ellerinden geldikçe Karanlık Lord'a karşı gelmeye ve bulanıkları savunmaya devam ediyor. Black ailesinden Sirius'ta onların yanında duran bir kanıbozuk."

Anlaşılan gecenin devamı böyle geçmeye devam edecekti.

Tüm noel gelenekleri tamamlandıktan sonra izin isteyerek odama çekilmiştim. Masamın başına geçip üstünde duran yeşil çiçekli dosyadan bir mektup seti çıkardım. Brutus amcama yazmak istiyordum.

"Değerli Brutus amcam, nasılsın? Öncelikle senin, Yelena yengemin ve bücür Natalia'nın Noel'ini kutlamak istiyorum. İsa yanınızda olsun.

Bu akşam yine o sıkıcı Noel yemeği düzenlendi. Sanırım seneye Lilian Hogwarts'a gelecek. Bunun ne demek olduğunu anlıyorsun değil mi? Benden nefret eden kuzenim ile bir sene aynı yerde kalacağım demek. Tanrım bu çok korkunç.

Neyseki kendimi senin yanına geleceğim için avutuyorum. Rigel ve ben oldukça heyecanlıyız. Bu mektubu uzun tutmayacağım çünkü senin eline ulaştıktan çok kısa bir süre sonra yanında olacağız.

Seni çok seven yeğenin Vera..."

Selam nasılsınız aşklarım?

-Nasıl gidiyoruz sizce?

-Kehaneti hep beraber gördük sizce bahsedilen kişi gerçekten Vera mı?

Umarım hoşunuza gitmiştir. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.

Sizi seviyorum ve bolca öpüyorum ❤💛
Sevgiyle kalın Harry Potter ile kalın...

Nox

Story Of A MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin