10 yıl önce ;Adam kumar oynamaktan herşeyini kaybetmek üzereydi. Bu onu sinirlendirmişti. Aslında hiç oynamamalıydı. 'bi kerecik oynarım ne olcak daha fazlası olmaz' diye düşünmüştü adam.
Tamam. İlk başta kazanmışdı ama sonradan kendini kaptırıp daha fazla oynamıştı. Ve her oynayışında nedenini bilmeden daha kötüye gidiyodu. Kötüye gideceğini Nerden bilsindi?
Karısına ne diycekti?
Adamın 14 yaşında bir kızı vardı ama günahı kadar sevmezdi. Çünkü o kendi çocuğu değildi. Karısının ilk evliliğinden olan bi çocuktu. Adam ölünce kızı ve karısı tek başlarına kalmışdı kimseleri yokdu.
Onlar evlenince ilk başta bakmak istemediğini dile getirsede karısı 'eğer o olmazsa bende yokum ben onsuz yapamam gerekirse sokakta kalırım' demişti o da mecburen kabul etmişti. Karısının hatrına ona bakıyordu. O bunları düşünürken masanın etrafındaki adamların onu dürtmesiyle kendine geldi.
"kaybettin Ahmeet efendii. Ee bize ne vermeyi düşünüyorsun paranda kalmadı."
"eee bana iki gün müddet verin parayı bulmaya çalışıcam"
Adamlar birbirlerine bakıp sinsice ahmet'e bakmaya başladılar
"tamam öyle olsun bakalım"
"ben gidiyorum size iyi eğlenceler"
"görüşürüz! Bi daha beklerizzz" diyip gülmüştü karşısındaki adam.
Resmen onunla dalga geçiyordu. Hafif uzun saçlı, yeşil gözlüydü. Adam Yeni çıkmış sakallarıyla insanı ürpertiriyordu. Yüzüne yalandan bi gülümseme takınıp gitmişti ahmet.
Elleri cebinde yerdeki kaldırım taşlarına bakarak yürüyordu eve giderken. Evin önüne geldiğinde derin bi iç çekip demir kapıyı açtı. Evleri iki katlıydı en azından şimdilik vardı evleri. Ne yapıp edip o parayı bulması lazımdı.
Evin kapısına vurdu. 2. Vuruşunda karısı açtı. Ama yüzünde bi gariplik vardı. Ne olmuş buna diye geçirdi içinden. Tam ne olduğunu sorcakken karısı araya girdi.
"a-ahmet a ad adam adamlar...."
"ne oldu? İyi misin? Sakin ol öyl-"
"evi boşaltıyorlar!"
"NE!?"
Ahmet dediklerini duyunca başı dönmeye başladı zaten sürekli başı dönüyordu bi de üstüne bu olayı duyunca daha beter olmuştu.
Hemen içeri geçmişti merdivenlerin başında oturmuş sessiz bi şekilde ağlayan kıza baktı. Kız onu görünce hemen koşup yanına geldi. Ona baba derdi.
"b baba evimizi boşaltıyorlar bi şey yap lütfen lütfen lütfen" diyip ağlamaya başlamıştı. Kız 14 yaşında olmasına rağmen çok çabuk ağlıyabiliyordu. Sulu gözdü. Adam kızı ne kadar sevmesede sakin bi şekilde konuşmaya başladı.
" Alara annenin yanına gitt"
"t tamam" alara annesinin yanına gitti...
...
Ömer bey acil çıkan işinden dolayı sabahın erken saatlerinde holdingine gitmek için kalkmıştı. Arabaya binip sürmeye başladı.
Şirkete geldiğinde asistanı ona hemen bilgileri aktarmaya başladı. Evet bi holdingi vardı.
ATAŞ HOLDİNG
Evet şirket sahibiydi ama ayrıyeten kimsenin bilmediği gizli yanı vardı. Tamam Mafya değildi ama bi mafya kadar kötü işleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE BARUT
Romance"yapma... Yanacaksın" "Belki yanmak istiyorumdur" ... Yanağını yanağıma değdirince ürperdim. Nefesini kulağım ve boynumun arasında hissetmem ile zorla yutkundum. Kulağıma sessizce fısıldadı. "Asi Avukatım" ... Babası yüzünden istemediği şeyleri...