"peki sen istedin" diyen ulaça gülüp oğulcanla ışığın yanına gitmek için yürümeye çalıştım.
Birden ulaçın beni kucağına almasıyla çığlık attım.
"napıyorsun indir beni!?"dedim ama sözümü dinlemeden yürümeye başladı.
"nereye götürüyorsun beni!? Şaka yapmıştım!" deyince büyük bir kahkaha attı.
"artık çok geç avukat"diyince daha çok sinirlendim.
"gerizekalı manyak herif! İndir beni evime gidicem."
Beni dinlemeden çıktığı merdivenlerden kalan son basamaklarını da çıktı. En üst kata gelmiştik. Koridorun solundaki kapının önüne gelince durdu.
"kapıyı aç"dedi sakin bir tınıyla."Hayır"dedim.
" iyi peki "diyip Beni hafifce kırdığı dizinin üstüne bırakıp kapıyı açmaya çalıştı. Ben ise kaçmaya çalışıyordum.
" imdaaatt barııınnn! Yardım ettt! "diye bağırmamla güldü ulaç. Kapıyı açıp içeri girince bende içerideydim.
Yatak odası mıydı burası?
Siktir!
Bu aptal ne yapmaya çalışıyor!
"eveeett nerde kalmıştık?"
"hiç bir yerde kalmamıştık!" diye söylendim.
"haa sen böyle yapıyordun"diyerek benim elimi alıp yanağına götürdü.
" bırak beni"dedim. Beni yere bıraktı. Kapıya doğru gidicekken kolumdan tutmasıyla duvara yapıştırdı beni. Acıyla sinir karışık bir çığlık attım. Hızla dibimde bitip Ağzımı kapattı.
"şştt... avukat role devam mı etsek? Hadi ama, ikimizinde bu durumdan kurtulmasının tek yolu role devam etmek haksız mıyım?" diyip iyice yaklaşmaya başladı. Kendini kaptırma kızım! Hı hı bak hemen kaptırmışsın bile y ya yok öyle bir şeyy.
"u ulaç" dedim sesimin titremesine inat. Sesimde öyle bir tını vardı ki. Sanki her an sesimi kaybedecekmişim gibi.
Kendini kaybetme de
Ulaç yavaşça dudaklarını kulağıma doğru yaklaştırdıktan sonra konuşmaya başladı.
"efendim alaram?" dedi sessizce. Söylediği sözleri yalandı! Dalga geçiyordu benimle
"dalga geçme benimle ulaç! Bir rol yaptık evet garipte olsa, bizim için kullanılmayacak sözlerde olsa söyledik ama rol bitti!"dedim sinirle. Ulaç ise kafası karışmış gibi bana bakıyordu.
" b bilmiyorum alara bende bilmiyorum... Sanki içimden bir ses sana yaklaşmamı söylüyor. "
" benimle oyun oynama! "dedim hırsla
" oyun oynamıyorum avukat!" deyip bana bakmaya başladı. Gittikçe yaklaşıyordu. Nefesini dudaklarımda hissetmemle ne ara kapattığımı bile bilmediğim gözlerimi aniden açtım.
Öpecek miydi yani beni?
Hayır olmaz ben daha ne hissettiğimi bile bilmiyorken böyle bir şey olmamalı.
" yapma... yanacaksın" dedim ellerimi göğsüne koyup itmeye çalışırken.
"Belki yanmak istiyorumdur" dedi hiç düşünmeden. Oha oha resmen sana ilanı aşk etti.
"öyle mii"
"öyle. Alara... Bu yangında benimle olur musun?" diye sorunca gözlerimi şaşkınlıkla açtım. Bu sefer cidden üstü açık bir şekilde söylemişti. Amcayıda geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE BARUT
Romance"yapma... Yanacaksın" "Belki yanmak istiyorumdur" ... Yanağını yanağıma değdirince ürperdim. Nefesini kulağım ve boynumun arasında hissetmem ile zorla yutkundum. Kulağıma sessizce fısıldadı. "Asi Avukatım" ... Babası yüzünden istemediği şeyleri...