ESKİ EV

269 28 5
                                    

Bora kent ağzından

Geceye birşeyler anlattım ama uyuduğu için anlamamış olabilirdi neyse aşağı indim annem mert ve ayaza birşeyler anlatiyodu babam büyük ihtimalle banyodaydı.

"Anne tamam yeter o kadar şerefsiz deiliz!"diye çıkıştı ayaz "noluyo burda"diyerek içeri girdim "abi gözünü seveyim kurtar bizi ya 2 saatir tutturmuş kızı üzmeyin kötü davranmayın! tamam kötü davranmayız ama hemen onada alışamayız "dedi ayaz "tamam anne sen odana git uyu ben konuşurum onlarla"dedim annem tamam anlamında basını salladı ve yukarı çıktı gidip koltuklardan birine oturdum "mert,ayaz bakin aslanlarım m gece yi sizde taniyosunuz nerdeyse 1 ay Dur takip ediyoruz sınav kağıtlarını çalmaktan,yemek yemekten,eğlenmekten ve basını derde sokmaktan başka bildiği birseyde yok!kızı üzmeyin artık. Savaş abim ve pamire geceden kimse benzetmeyeceksiniz  zaten bi süre sonra geceyi camiaya tanıtmak için davet duzenlicez orda ogrenirler"dedim çünkü gece elimizden gitsin istemiyordum.

"Iyide neden abi savaş abimi biliyosun sende biliyosun"dedi ayaza dönerek "savaş abim geceyi daha doğmadan korumaya başlamıştı ona çok bağlı"allahım salak çocuk bu çocuk!"malmisin mert savaş abim geceyi yanımıza yaklaştırmaz!kendi ağzınla söylüyosun ona çok bağlı"dedi ayaz "abimlere bahsedilmeyecek o kadar hadi şimdi odanıza"dedim ve odama gidip rahat bi uUykuya daldım....







"Lan gece kalkana kızım sabah oldu!sumu dökeydim  üstüne amınakoyayım! ya!kalkana kızım acım ben yemek yemem lazım!! Kolumu deldin amk traktormusun sen traktör ne alaka gece?bilmiyom aklıma geldi.

"Lan siktir git uyucam ben ya!!"diyip merti ittim "hiiiii ben seni bora abime soylemezmiyimmm "dedi lan o katile benziyo o valla deşer beni bi hışımla ayağa kalktım "mert bak gozunu seveyim söyleme o katile benziyo valla deşer beni" diyip mertin yanına gittim katil kelimesini duyunca duraksadı,"t-tamam sen giyin gel söylemem"dedi ve gitti noluyoruz beee.

Banyoya gidip duş aldim sonrada üstümü giyindim

Banyoya gidip duş aldim sonrada üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsilii. Gözlük,takılar ve çanta yok)

Odadan dışarı adımımı attimki duvara tosladım yok lan bu duvar deil amk basım yarıldı yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tam yere dusuyodumki kocaman eller belimi tuttu bi baktım benim babam "günaydın güzel kızım iyimisin?dedi ama ben seni yerim beeğ "iyiyim gunaydin "dedim kolunu omzuma atti bende omzumda olan elini tuttum asagi iniyorduuk asansore yoneldi LAN BU EVDE ASANSORMU VAR AMK?!? "ben merdivenden inicem" dedim"neden kızım yorulma işte gel asansörden inelim" dedi "benim dar alan fobim var(böylemi yazılıyordu amk) dedim "tamam o zaman ben asansörden iniyorum"dedi tamam anlamında basını sallayıp merdivene yöneldim.






Katil ailemmi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin