HASTANE VE GERÇEKLER!?

155 22 2
                                    


AŞKKKLLLARRRIIIIIIMMMMM kitaba birkaç bölüm sonra kocaman bi süpriz yumurta düşecek  ve bu karakter cccccooooookkkkkk bomba bi karakter olucakkk şimdiden soyliyimde biraz meraktan çatlayınnn PUAHAUAHALAKSISJSHSJSH

Hayde iyi  okumalarrr










Gözlerimi yavaşça açtım ama başımda çok fena bi ağrı var Di aynı zamanda sırtım acıyo ve dudağın çok aciyo lan!GOREMIYORUM AMK!?!?! KOR OLDUM ANAM MAVI GORUYORUUUMMM "Lan kör oldum lan mavi görüyorum!"dediğimde içimdeki düşüncelerimi dışıma aktardim.birkac gülme  sesi ve   beyaz bi tavan görmeye başladim kafami sağa  çevirdiğimde amcamın kaşıma buz tutuğunu ve buzda büyük olduğu için çözümünde üstüne geldiğini o yüzden göremediğimi anladım amcama gülümsedim,ve odadaki diğer kişilere döndüm savaş bi köşede bana değişik bi ifadeyle bakarken,pamir abim zaten diğer tarafimda oturuyordu benim,annem ve babam yoktu,bora koltuğa oturmuş bana merak endişe ve hüzün karışımı bakıyordu,ayaz duvarın dibine çökmüştü iyide merto nerdeydi?

"Ne bakiyonuz ayıya bakar gibi ya tamam kilo aldım ama  o kadar fazla değildir diye düşünüyorum?!?"dediğimde hepsinin yüzün de acı bi gülümseme oldu hepsine hâlâ sinirliydim çünkü ozan bana birşeyler anlattı evet onun laflarına inanmamak lazım ama kanitlarida var Di ve bu kanıtlar shop değildi nerden anladın diye sorarsanız ben çok iyi shop yapan biriyim ve bi fotoğrafın veya videonun shop olup olmadığını anında anlarım ve öğrendiğim şey ise...ailem büyük bir mafya hani eşkıya dünyaya hükümdar olmaz dizisinde bi masa vardiya böyle mafyaların olduğu benim ailemde yer altında (mafya alemi) olan o masanın lideri,yani o masanın lideri babam.    

savaş,bora,pamir abim masanın üyelerinden aynı zamanda amcam,salih amcam ve eniştemde öyle diğer üyeleri tanımıyorum,ama onlarda tehlikeli  insanlarmış.ama masada herkesin coookk çoookkkk fazla korkrugu biri varmis bi zamanlar  ama adam sonradan ortadan  kaybolmuss o kisinin kim oldugunu ozanda bilmiyormus bilseymis soylermis,ailemden  korkup onlara küsüp odama cekilmicem wattpadde olan kızlar gibi yapmicam(sanki o wattpad kızı deill) aksi halde neden bana söylemediklerine kizicam çünkü ben hep mafya olmak istemişimdirr.Ve aynı zamanda öğrendiğim diğer şey ise..bora abim ve pamir abimin acımasızlığı çok fazla insan öldürmüşler hemde işkence çektirerek ama şöyle birşey varki bora abimde bi katil yer altındaki herkes ondan korkuyormuş ona karşı çıkan yokmuş savaş abimlers falan karşı çıkmaya kalkan varmış ama boraya olmazmış öldürdüğü kisi sayısının çokluğundan veya çok değişik isimlerle ona hitap etmelerindendir.

"Yok amcam ne ayısı ve kiloda almamışsın çok güzelsin" dedi amcam "eyvallah amcam"dedi ve sol göğsüme iki defa vurdum ama canımın acimasiyla yüzünü buruşturup sessizce "siktir!" Dedim ama odadaki sessizliklet dolayı duyulmuştu diye düşünüyorum.sonra savaş abim yanına geldi "iyimisin güzelim canım çok acıdı mı doktor çağıralımmı?!?"dedi telaşla "yok bişeyim merak etmeyin bi an lik yapınca oldu" Dedim basını olumlu anlamda sallayıp yerine oturdu "ya tüm kadro tamamda bizim babo'yla dâye galiba evdeler ama merto  o nerde "dedim ayaz konuşmaya başladı "sıktır et o piçi ben icabına baktim onun" dedi için acıdı tekrardan metromun canını neden yaktilarki? "Dövmediniz degilmi onu bak valla onu döverseniz bende sizi döverim başına gelenler onun yüzünden gelmedi onu suçlamayın o adam ne olursa olsun beni gine kaçırıp bunları yapicakti"dedim sonra aklıma onlara sinirli olduğum gelince sustum pamir abime döndüm o basında uyuya kalmıştı çok yorgundu belliydi."Bide onu savunma gece- dedi bora sözünü kesip  ayağa kalktım kolumdaki serumu çıkardım ve yanına ilerledim konuşurken yanıma gelmek isteyenleri elimle durdurdum "mertin bi sucu yok uğraşmayın abimle onun neden öyle konustunu derdini  öğrendim ben onun yerinde olsam bende sinirlenirdim,ve ayrıca siz!"Dedim hepsinde gözümü gezdirdim "LAN siz,SİZ MAFYAYDINIZ NEDEN BANA SOYLEMEDINIZ BIDE LIDER LAN LIDER LIDER!SOYLENMEZMI BU!?!? "dedim hepsi afalladı amcam yanima gelip kucağına aldı beni ve yatağa oturttu"kizim bi sakin ol anlatıcam her seyi "dedi "bekliyorum bak bana korkardın diye falan deme valla hepinize büyüğüm falan demem uçarım sizce ben mafya olmak istiyorken  korkarmiyi- derken amcam konuşmaya başladı "gece abimler abilerin seni bu dünyaya katmak istemedi başına bir iş gelir diye o yüzden amcam yoksa senden neden saklayalım   "dedi mantılı benimde çocuğum olsa bende saklardım onun iyiliği için "tamam"dedi hepsi birden "ne?"diyince bende omuz silkip "tamam dedim ya mantıklı düşünmüşsünüz bende olsam bende çocuğumu o dünyaya sokmazdım ama..bilmiyosunuz ben çoktan o dünyaya adımımı attım"dedim "sacmalama gece"dedi ayaz "bakım size birşey söylemem lazım ama benden nefret etmeyin ben 15 yaşındayken 1 ki si öldürüp 1 kişiyide bıçakladım sonra bide efe beni kaçırdığında gökhan itini öldürdüm  bide....o ailede dayım var Di kafasında 3 tane bira şişesi kırıp komaya girmesini sağladım."dedim şaşırmış gibi durmuyolardi sadece sanki birşey daha biliyolar gibiydiler "bide şey...benim tanıdığım ahmet abim var Di oda bu işlerdeydi,bazen ama bazen yani sinirlendigimde dayanamayıp onu arar adam varmı diye sorardım öldürmek için,ama lütfen yanlış anlamayın!! Oda bana yardımcısı akif abiyle adamları yollardı ve adamların suçunu söylerdi zaten bu zamana kadar ondan sadece 3 ki si istemiştim en son öldürdüğüm adam ise 1 veya 2 hafta önceydi adamın suçu: karısını en yakın arkadaşıyla aldatıp  sonrada karısını taciz edip öldürmekti,arkadasinida öldürmüştü ondan once istedigim adamda baya bi onceydi oda kucuk bi kiz çocuğunu dövüp dilendiriyodu parasıda kendine aliyodu ilk ıstediğim adamda..o adam yillar once bi kiz 8 yaşındayken  evlenmek istiyodu... Sonra ise 15 yasındaki bi kız tarafından öldürüldü.." dedim bora konuştu "hepsini biliyoruz bebeğim ne zaman soyliceksin diye merak ediyoduk...Ama sen doğru konuşup hepsini anlattın dürüstlüğün için teşekkürler abicim.."dedi ben daha şokumu  atlatamadan pamir abim ne zaman uyandı ne zaman bizi dinledi bilmiyodum ama konuştu "ve o adam...8  yasındaki bi kızla evlenmek isterken 15 yasındaki bi kız tarafından öldürüldü..ve o kız ise evlenmek istediği kızdı..o kız sendin fıstığım.."dedi söylediği şeyle şoka  ugrarken o olayı nerden bildiklerini merak etmiştim..









Katil ailemmi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin