Mükemmel yazarınızdannnGece uyuduktan 2 saat sonra eve gelmişlerdi pamir arabayı durdurup arkasını döndü abisine "abi.geceyi kucağıma alabilirmiyim?" Diye sordu savaş biliyordu,pamir ne kadar belli etmesede geceyi sarıp sarmalamak istiyordu oda savas izin verince pamir hemen arabadan indi ve geceyi kucağına aldı gece hemen kollarını pamir abisinin boynuna sardı pamir bu hareketine çok mutlu oldu gece kafasını pamirin boyun girintisine soktu ve konuşmaya başladı "paammmiiirrr neden boylesinizki sizz" dedi gece gözleri hala kapalıydı hem uykulu bir şekilde hemde çocuksu bir şekilde pamire soru sormuştu pamir gülümseyip cevapladı"nasılmışız fıstığım?"Diye sordu o sırada yanlarına savaş abileri geldi ve eve doğru yürümeye başladılar."seeenn savaşşş çoook güzel kokuyosunuzz" dedi gece tekrardan çocuksu ama bir o kadarda uykulu sesiyle savaş gülümsedi "senin kadar değil ama gece'm" dediğinde gece çoktan uykuya tekrardan dalmıştı eve geldiler kapıyı mert açtı hızlıca "oh abi nerde kaldınız çok kokr-" daha sözümü tamamlayamadan pamir ayağıyla merte vurdu "sussana oğlum kız uyuyo"dedi ve içeri geçtiler annesi babasının dizinde uyuya kalmıştı amcaları salih ve eşi evlerine gitmişti amcaları kemalde arka bahçede borayla birlikte hem konuşup hemde sigara iciyolardi babası sessizce ayağa kalktı annesini kucağına aldı ve oğullarına donup "ben annenizi bırakıp geliyorum pamirim sende geceyi bırak "dedi ve merdivenden çıkmamaya başladı pamire babasının arkasından gitti o sırada içeri amcalarıyla bora girdi oturup sohbet etmeye başladılar babası yukarı çıkınca pamire hitaben"oğlum kapısında fenerbahçe fotorafı olan oda gece'nin"dedi ve oda sina girdi pamir gecenin oda sina gülümseyerek girdi kendisi galatasarayliydi ama olsun. Odaya girince kardeşini yatağa bıraktı tam gidicekken gece uykulu uykulu seslendi "pamiir gitme.. korkuyorumm" dediğinde pamir arkasını dönup geceye baktı yanına gidip uzandı gece hemen kollarını ona sardı "merak etme fıstığım abin hep yanında"dedi ve saçını okşadı ama gece uykuya dalmıştı çoktan içeriye babası girdi "pamirim gadi gel asagi"dedi pamir kafasını iki yana sallayıp üstündeki battaniyeyi kaldırdı ve yanını gösterdi "baba gece korktuğunu gitmemi istemediğini söyledi siz inin ben bi süre sonra gelirim uykuya iyice dalsın "dediğinde babası gülümseyip aşağı indi "sonunda baba hiç gelemicem sandık yaw" dedi mert gine atarlı sesiyle ayaz mertin kafasına vurdu "sussana oğlum "dediğinde mert ayaza yaklaşıp "sen işte yeterki bebeiimm" dediğinde bora kızgınca "cıvama mert gine" dediğinde savaş sakallarını kaşıdı sıkıntıdan yorgundu uyumak istiyodu " bi susunda savaşım anlatsın her seyi "dedi amcaları kemal "amca zaten yarısını biliyosunuz video kapandıktan sonra gece bunların elinden kurtulup dövmüş ikisinide muhtemelen kafalarında tekme attığı için gökhan iti geberip gitmiş geldiğimizde gece yerde yatiyodu efede üstündeydi...boynunu öpüyordu zaten gecenin söylediğine göre biz gelmeden 5 dakika önce yakalamış efe geceyi sonra iste efeyi vurdum.(falan felan olanları anlatiyo her zamanki gibi üşeniyorum oyazmicsm o yüzden )
Savaş herşey o anlattığında babası deliye dönmüştü amcaları kemal de öyleydi bora hemen evden çıkıp gitmişti gecenin boynunu zorla öpen efe öldü ama bora genede ona işkence edecekti savaş dayanamayıp yukarı oda sina cikiyodu evin icin de tek fenerbahçeli kapı gördüğünde kapıyı açıp içeri girdi gece yatakta pamire sarılı şekilde yatiyodu pamire öyle. Savaş gecenin yanına gidip saçlarını öptü sonrada kardeşlerinin üstünü örttü,kapıdan çıkarken pamir konuştu,"abi yardım edermisin kalkayim" dedi savaş arkasını döndü "neden koçum uyusana"dedi ama pamir kafasını salladı "hayır abi gece daha bizi bilmiyo sabah uyanınca beni yanında görürse yanlış anlayacaktır "dedi evet korkup onu sapık sanabilirdi savaş yanına gidip geceyi belinden tuttu ve hafif sol tarafa yatırdı gece anında cenin pozisyonu aldı ve uyumaya devam etti savaş bu hâline gülümsedi pamire yataktan kalkınca ikiside kendi odalarına gittiler ufak bi sohbetin ardından.....
🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯
En kısa bölüm olduuu ama bununla idare edin önceki bölüm yüzünden parmaklarını hissetmiyor hem bu kitap hemde diğer kitap ikisini yazmak zor oluyor o yüzden bugünlük bu kadar... ve evet şuan saat gece 3 gine 3 te paylaşıyorum bölümü oy verin laaaağn kitap yüzünden olmayan uyku duzenim bozulduu
🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯
(651 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil ailemmi?
Akcja!!ÇOK CRINGE OLABILIR ACEMICE YAZILMISTIR!! daha 15 yaşındayken adam öldürmeye başlamam ve 17 yaşındayken kaçırıldığını öğrenmemmi? yeni sicilmis BOK gibi hissediyorum