ANGARANIN BEBESİİİ

93 19 0
                                    


ananı avradını ağğğağağa! Lan götüm aciyoo anaaağm

"Sikicem ama ha,lan götümü hissetmiyorum anasını  avradını yaaa!"diye söylenerek kafamdaki battaniyeni yere fırlattım gerçi zaten bende yerdeyim ama. yataktan düşerek uyanmak nedir be!

"Yok gececiğim yok!olmuyo böyle bu nedir ya? sen en iyisi yer yatağında yat artık, hem orası daha rahat"dedim kendi kendime  sonra kalktım gittim banyoya işicem amk napim sanki siz hiç işemiyonuz?!?

Lavabodan çıkınca giyinme oda sina gittim valla bugün eşofman giyecek bana kalsa sort giyerim ama neysee.

Lavabodan çıkınca giyinme oda sina gittim valla bugün eşofman giyecek bana kalsa sort giyerim ama neysee

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Siyah tişörtü olanı giydik ayakkabı olarak siyah beyaz adidas var)

Tişörtünü tamamamen üstüne geçirip kafamada simsiyah  üstünden ise beyaz adidas logosu olan şapkamı taktım bugün tuniş le buluşacaktık ve motora gidicez tuna tam bi motorcu bilal abinin aksine ve zaten dediğim gibi ankaralı zengin bir ailelerdi ve tunanın baya bi motoru var.bilal abinin ise araba.

biz tunayla buluştuğumuzda her seferinde farklı bir imaj çiziyorduk kendimize, motora binerkende bazen adidas giyinirdik o yüzden böyle giyindim şimdi tek eksik tespih onuda babama sorucam.

Odadan çıkıp yemek odasına girdim "GÜNAYDIN MY FAMILYYY"diye bağırdım ama kimse yok ki nerde bunlar aq?

Ben bunları düşünürken mutfaktan amcam(kemal amcamiz) çıktı "oo günaydın fıstığım"dedi yanına gidip boynundan tutup kendime çektim hızla sonrada hemen yanaklarını öptüm özlemişim amk ne zamandır gormuyom salih amcam nerde yaaaaaağ?

Oda kolunu omzuma attı bahçeye çıkmaya başladım galiba ordalardı benimkiler,"bugün  adidasa sponsor olmuşuz bakıyorum?"Dedi bende "he valla amca bugün tunayla buluşacam.  ankaralı o.  biz onla hep böyle giyiniriz"dedim o sırada bizimkilerin yanına gelmiştik halam,eniştem,anam,babam bide ediz var di diğerleri nerde koşup babamla ananın yanaklarını öptüm sonrada edisi hemen yanıma çekip koltuğa oturdum kolumu altına aldim onuda alabildiğim kadar "naber lan habeş maymunu"dedim kolumun altından çıktı "napıyon kızım ya saçımı bozdun gene hem sen gitsene tunanın yanına gelmişler duyduğum kadarıyla"dedi ahanda başladik bu tunayi sevmiyo sebebide bu motora bindiğinizde sol-sağ yapiyo hemde 250 le giderken eğlencesine yapiyo o yüzden tuniş le  ben bunu dovuyoz bize sınır oluyo sorun motora bisey olur değil salak bizede kaza yaptıracak olması zaten.

"Lan ediz salakmisin oğlum çocuk napti sana?"dedim oda hemen biraz daha öteye çekilip "çok dovuyonuz ya  canım aciyo "dedi bende hemen konuşacakken halam konuştu "kız gece niye diyorsunuz çocuğumu az bir hücresi var oda gidicek"dedi ahh hala ah onu olmamız gerekiyor.

"Valla haal nedenini sonra anlatırım anlatmasinada"dedim ve ayağa kalkıp babama döndüm "baba sende tepsih,varmı?"Dedim herkes birden gülmeye başladı "tepsih değil eniştecim, tespig"dedi elimi boşver dercesine salladım,"amaan enişte neyse ne dilim dönmiyo"dedim vs tekrar babam döndüm tek kasını kaldırmaya çalıştım " Valla kızım bende olan tespihlerin hepsini 5 numara çalıyo "dedi geçenlerde amcamın elinde görmüştüm ona döndüm "sende varmı amca?"Dedim yanına ellerini vurdu otur dedi yanı.

Katil ailemmi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin