Şimdiden söylüyorum bu bölüm önceden yayımladığım 2 bölümü savaşın ağzından anlatıcak Iyi okumalarrrr
SAVAŞ GÜRSOY ağzındannn
Sabah uyandığımda hemen banyoya girdim,banyodan çıkınca anlıma düşen saçlarımı havluyla kuruttum beyaz gömleğimi siyah kumaş pantolonunu giydim gömleğinin üstüne de ceketimi giydim.
(Ben komple savaş karakterini birakiyorummm)
Aşağı pamirin yanına indim "günaydın abi bugün bilgiler ulaştı elime otursa anlatayim" dedi pamir evet hergun gece ve annemler hakkında bilgi geliyodu elimize,geceyi en son markette görmüştüm küçücük boyuyla bana kafa tutmuştu,o hem çok güzel hemde çok tatlıydı.
Masaya oturdum bir yandan yemek yiyip bir yandanda pamirle konuşuyordum "abi Gece sen yanından gittikten sonra seni boraya şikayet etmeye gitmiş.boranin yanında ortaklardan birinin kızı şule varmış." Şule,cıvık kız tüm hepimize yavsiyorduve hiç utanmiyodu devam et anlamında basını salladım oda devam etti zaten başka ne yapacaktı?!?"boraya yılışık davranılmış gece boraya ordaki adam bana kucuk dedi bide icecegimi aldi sana sikayet edicegimi soyledugimde seninde icmeme izin vermicegini soyledi' demis borada pek konunun ustunde durmamais sule araya girmis iste geceye kucuk falan demis zehra nerde falan filan gecede laf sokmus mors etmis şuleyi 'cok istiyosan gidebilirsin zehranin yanina seni burda tutan yok'falan demis sonra sule gecenin boyuyla dalga falan gecmis giderken gece bagirarak 'allah boydan alip akla verirmis bizimkide o hesap!' Diyip laf sokmus."ne uzatrind be pamir.
"Uzatma aslanım kısaca ozet gec işlerim var."evet işlerim var geceyi takip edeceğim."Sonra gece hocayla kavga etmiş bora..."Ne bora?birseymi yapmış geceye!vurmuşmu pamir söylesene?!?!?!""abi bora abim gecenin kolunu sıkmış galiba,kolu hafif morarmış bide bağırmış gine gecede haliyle korkmuş ağlamış galiba" o.gecenin.kolunu.sıktı.geceyi.aglatti.ve korkuttu.öylemi ne kadar geceye karşı hala şüphem olsada o gerçek gece çileğe alerjisi olan ve benim ismini koyduğum gece. "Ne diyosun sen pamir?! Nasıl böyle bisey yapabilir çawa wisa dike! " sikerim onun ebesinı "abi tamam sakin ol sonra iste babam bağırmış falan gece arkadaşıyla buluşmaya gitmiş hoyle tenha bi sokağa çağırmış efe denen çocuk onu geceye biseyler söyledi gece sinirlendi tam gidicekken kolundan tutup duvara başladı geceyi birşeyler söyledi tam ben gidiyodum ki gece çocuğu dövmeye başladı benim gitmeme gerek kalmadı.eve gitti sonra iste." Gece benim küçük kızım kendini çok güzel koruyor....
Evden çıkınca geceyi izlemeye gittim bugün onu camiaya tanıtmak için davet vericeklermis babamla konuşmak için holdinge gittim kapıdan girince herkes şaşırdı ama sonra teker teker selam vereler başlarıyla babamın yanına oda sina gittim. Kapıyı çalıp girince babam çok şaşırdı "oğlum?hosgelmişsen nasıl özledim seni"dedi yanıma gelirken sarıldım amerika bir iki defa vurdu "aslan oğlum nasılsın" dedi otururken. "Hoş bulduk babo(kürtçe baba demek aynı şey yane) bazı haberler işitmişem "dedim babam basını hafif eğdi ve elini sakallarına götürüp kaşıdı."evet oğlum geceyi bulduk bora ve ayazlar sana size anlamamızı istemediler seni biliyolar geceye olan ilgini o yuzden" diye açıklama yaptı haklilardi çünkü geceye alışsam 7 cihan gelsede benden alamazdı o yüzden onlara kızmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil ailemmi?
Acción!!ÇOK CRINGE OLABILIR ACEMICE YAZILMISTIR!! daha 15 yaşındayken adam öldürmeye başlamam ve 17 yaşındayken kaçırıldığını öğrenmemmi? yeni sicilmis BOK gibi hissediyorum