7 TEMMUZZ!!

147 23 2
                                    

Bebislerim biliyorsunuzki boramın mesleği doktor du ama artık onun mesleği inşaat mühendisliği aynı zamanda ise birçok şirketleri olduğu için 3 tane insaat sirketinin basın da ise o var,yani kısaca boranın mesleği artık mühendislik ve 3 tane inşaat şirketinin basında.

Mükkemmelll yazarınızdannn

Kent ailesi üzgün,endişeli,ve bi o kadarda sınırlıydı ama sinirleri mert e ve ozan olucak o herifeydi,selma hanım görümcesi ve ogluya beraber evde birşeyler bulmaya çalışıyordu ve selma hanım eski avukat olduğu için birşeyler arasriryordu belki kızı için birşey bulabilirdi ama ağlamamak için zor duruyordu selma hanım güçlü bi kadındı öyle kolay kolay ağlamazdı sevdiği insanların cani yanarsa ağlardı ama kendi cani yansa ağlamazdı,kızının cani yaniyomuydu yanmiyomuydu açmiydi?bilmiyor öylece birşeyler bulmaya çalışıyordu.

Mehmet bey ise oğulları bora pamir ve savaş ve ayaz ile birşeyler arıyorlardı tüm camiaya tüm yer altına haber verilmişti düşmanları bile kimseye haber vermeden birşeyler arıyorlardı çünkü onların canını yakmayı onlar istiyordu başkası yaksın istemiyolardi merti ediz ile annelerinin yanına bırakmışlardı. Şuan şirkette tüm hepsi adamlarla konuşuyordu ayaz dışında o gecenin telefonunun sinyalini bulmaya çalışıyordu.en büyük amcaları salih eşiyle ve sırasıyla kaya,aslan ve alp ile beraber memlekete diyarbakıra gitmişlerdi,"BULDUM!"diye bağırdı ayaz pamir hemen koşup ayazın yanına gitti "ne bulsun ayaz ne buldun!"dedi o sırada ayaz laptopu alıp odanın ortasındaki masaya koydu ve koltuğa oturdu mehmet bey savaş ve borada yanlarına gelmişti "baba,abilerim gecenin telefonun sinyali bizim eve nerdeyse 5,30 saat uzaklıkta bi pastanenin ilersinde ismi olmayan bi sokakta gözüküyor gecede orda olabilir hâlâ!"Dedi ayaz büyüklerine "ne duruyosunuz oğlum çabuk herkes arabalara!"Dedi mehmet bey.

Blra ve savas ayaz ve pamir mehmet bey ilede kucuk amcalari kemal bey beraber gidiyolardi arkalarinda ise korumalar,bi sure sonra oraya vaeinca hemen arabadan indi bkra ve savas ilk onlar gelmisti cunku asssirri hizli kullaniyolardi,savas belinden bi tane silah cikarip yanindaki kardesi bkraya verdi ve kendi belindeki silahi cikartti ikiside silahlari tuttup cektiler ve sokaga girdiler gecenin cantasi ve teledonu bi kosedeydi bora hemen kostu çantayı acip icine bakti bi miktar para elbiseler ve kulaklık vardı yerde ise 1 tane tam 1 tanede yarıda kalmış poğaça vardı bora hemen telefonu aldı şifre var Di şifreyi bilmiyordu o sırada digerleride gelmişti "kahretsin"dedi mehmet bey ve kemal bey ayaz hemen gelip boradan telefonu aldı ve şifreyi girdi "1907" sonra boraya verdi telefonu bora hemen whats App a girdi en son pamire mesaj yazmıştı, ve yabancı bi numara vardı açıp mesajları okudu "SİKTİR!"dedi bora savaş elinden telefonu aldı ve seslice mesajları okudu bora hemen numarayı telefonuna kaydetti kaç saattir arıyorlardı geceyi? Numarayı aradı bora çalıyor...çalıyor.. çalıyor... telefon açılmadı o sırada amcaları kemal beyin telefonu çaldı açtı "efendim abla"dedi kemal bey bir süre karşı tarafiddinledi "t-tamam kapat hemen geliyoruz sakin birşey yapmayın!"dedi ve telefonu cebine koydu sonrada silahını beline koyarken konuştu "evde televizyona bi görüntü gel mis gece gkzukuyomus görüntüde hemen eve gitmemiz gerekiyo"dedi herkes onayladı sonra hızla eve gittiler...

Eve gelmişlerdi mehmet bey,selma hanım,sevgi hanim(halaları) levent bey(enisteleri) kemal bey,ediz,kaya,savaş,bora,pamir,ayaz oturmuş görüntüyü izliyolardi görüntüde gece var Di,depo gibi biryerde sandalyeye baglanmisti tüm depo boştu tam deponun ortasında gece sandalyede baygın şekilde bağlanmıştı onlar geceyi izlerken boranın telefonu çaldı arayan oydu ozan...

Hemen telefonu açıp hoparlöre verdi "nasilsin bora?kardeşini görünsündür umarım,nasıl güzel uyuyo dimii,ama birazdan tüm ustu kirlenicek biraz kandan birşey olmaz herhalde?"dedi ozan yaldız "bana bak ozan eğer kızımın saçının teline dokunursan ebeni sikerim!' Dedi mehmet bey ozan güldü "çok komiksin mehmetçik böyle komik olma,"dedi ve telefonu kapattı ekranda hareketlilik fark ettiklerinde oraya baktılar gece uyanmıştı uykulu yorgun ve ac sesiyle konuştu gece "gine noldu anasını satayım?"dedi gece etrafına bakıp bağırmaya başladı "LAN!BENIMM CAKMA BABA!NERDESIN BEE GELDE ŞU ELJMI ÇÖZ" dedi gece korkuyor gibi göründüğünü sanıyordu ama azda(!) olsa korkuyordu, boranın telefonu çaldı arayan ozandı açtı ve hoparlöre verdi "naber bora?kardeşini özledin degilmi?bende onu çok ozled- derken amcaları kemal bey konuşmaya Basladi "ULAN PIC HERIF GECENIN KILINA ZARAR GELSİN MAHFEDERIM SENI!" Dedi ozan alayla güldü "benim kardeşim senin yiğenin yüzünden öldü kemal kent,,sadece her zaman olduğu gibi eglenicez"dedi sonra ailedeki bazıları ona küfür etmeye başladı mehmet bey konuşmuyordu çünkü konuşsaydı çok kötü olurdu " bora ya ne dicem gece sizin gerçek mesleğinizi bilmiyo diimii ogrense ne yapar acaba?"Dedi bora hemen korkuyla "sakin öyle birşey yapma pezevenk!geceye HICBIRSEY SÖYLEME! Dedi bora ama ozan telefonu onun yüzüne kapattı geceye bakışları döndüğünde kapı açıldı içeri ozan girdi "günaydın güzelim"dedu ozan pamir ağzından bir şeyler geveledi gece sandalyede çırpınmaya başladı "ne istiyosun pezevenk!"Dedi gece ozan güldü "biraz canını yakmak sonrada belki tadına varmak "dediğinde savas hızla koltuktan kalkti"sikeyim böyle işi" dedi sonra kollarını koltuğa dayadı ve ekranı izlemeye başladı "LAN PIC KURUSU KAÇ SENEDIR DOVUYOSUN YETMEDIMI PEZEVENK!EĞER BANA DOKUNURSAN ÖLDÜRÜRÜM SENI YEMIN EDERIM ACIMAM ÖLDÜRÜRÜM!"Dedi gece mehmet bey kızına gururla bakıyordu kızı korkmuyordu ve kendini korumaya çalışıyordu o sırada ayaz numaradan sinyali bulmaya çalışıyordu ama gizi numara olduğu için olmuyordu o yüzden başka bi adamlarına verilmişti iş.ozan hızla yaklaşıp geceye tokat attı evdeki herkes sinirden birşeyler söylüyordu bazıları ayaktaydı bazıları etrafta volta atiyodu ama kimse ağlamıyordu gece ağzındaki o metalık tatla içinden ozana bi güzel sovdu cani yanmıştı ama çok az azcik(!) Gece agzindaki kani yere tukurup Alayla güldü ve kafasını tekrar karşısında duran ozana çevirdi dudağı patlamıştı pezevengin eli çok ağır diye geçirdi içinden gece ve gece konuşmaya başladı "canımı yaktiginimi saniyosun?" Dedi ozan sinirlenip saçını tuttu ve arkaya doğru çekti gecenin kafası arkaya doğru yatarken konuştu zorlukla (sana istediğim o vermicem ozan yaldız şu iplerden birr kurtulun seni tam anlının ortasindan vurucam pekmezini AKITICAM BURAYA!"Dedi gerçi evdekiler mutluydu artık bir yandanda kardeşleri boyun eğmiyordu ozan imayla bakıp "öylemiii"dedi sonra geceye tokatladı gece sandalyeyle yere düşerken ozan ona tekme atıyordu herkesin içi gidiyor ama gece çığlık atmiyodu "s-sana....istediğini...v-v-ve-vermciem demisti- derken sözünü kesen tekrardan ozanın attığı tekme oldu gecenin ağzından kan yere döküldü ve kası patlamıştı ozan çekip gidince görüntü kesildi selma hanım ağlamaya başladı sevgi hanımda öyleydi levent bey mehmet bey ve kemal bey ile çıkıp gittiler onlara gelen telefondan sonra. savaş sinirden gözü dönmüştü ellerini kafası arasına almış bir şekilde oturuyordu bora etrafda volta atıyordu sinirden bazen duvarlara yumruk atıyordu "yokmu hiçbirşey amınakoyayim!su pezevenke dair hicbirssey yokmu!!"diye bagirdi pamir.




Aradan 3 saat geçmişti ve boranın telefonuna gizli numaradan bir kamera bağlantısı gelmişti o bağlantıya girdiğinde gecenin olduğu yerin kameralarını izliyordu içeride geceyi sandalyeye bağlamışlar ama gecenin kası dudağı patlamış burnu kanar bi vaziyette görmüşlerdi,mehmet bey selma hanımı sakinleştirmek için uyutmustu korkmasın diye onun yanında oturmuş adamlarıyla telefon görüşmesi yapıyordu,levent bey ve sevgi hanım ise eve gitmişlerdi mecburen ediz ve mertte onlarla gitmişti eğer mert o evde kalsaydı abileri onu parça pinçik ederdi.suan savaş bora pamir ve ayaz salonda oturmuş bağlantıdan geceyi izliyolardi gece yavaş yavaş uyanıyordu kafasını kaldırdı onun kanlı yüzünü gören abilerinin ici gitti kendilerince küfür edip aynı zamanda birşeyler bulmaya calisiyolardi gecenin gülme sesini duydular kafalarını kaldırıp geceye baktılar "nerdesin be ozancım noldu senin istediğini yapip acı icin de bagirmadigim için üzgünmüşun bende üzgünüm çünkü babam ve abimler seni bulunca oldurucekler gerizekalı!"Diye bağırdı gece abilerime güvenmesi hoşlarına gitti artık çok geç olmuştu zaten saat gece 2:30 u gösteriyodu ozan içeri girdi "ne diyosun sürtük?!"Dedi bağırarak "LAN GINE SENIN YUZUNDEN HAYAIM MAHFOLDU OLDURUCEM KIZIM SEJI ABILERININ ONU NE ATICAM SENIN LEŞINI!!" Diye bağırdı ozan gece ne olduğunu anlamamıştı "sikerim lan ben bunu "dedi ayaz digerleride kendilerince küfürler ediyorlardı,"bak açık konuş lafı geveleme"dedi gece korkuyordu ve cani çok acıyordu pamir abisi gibi açık konuşmayı seviyordu lafı gevelemeyi değil!.,.

Ozan gecenin üstüne yaklaştı "tam 9 sene,o 9 sene önce abim senin yüzünden öldü senin yüzünden öldü lan!ne olurdu o adamla evlenseydin ha!NOLURDU LAN!?!"DEDİ ozan, gece gine o zamanı hatırlamıştı daha 8 yaşındaydı amcası borç aldığı kumarhane sahibine parayı ödemedi diye adam geceyi istiyordu evlenmek için,ama adamın verdiği süre dolmuştu ve amcasını öldürmüşlerdi ozan bunu geceden dolayı olduğunu o adamla evlenseydi abisinin ölmeyeceğini düşünmüştü şuanda ise karısının onu aldattığını öğrenmişti karısı ise ona eğer o kiz olmasaydi seni aldatmazddim, o kiz bizim duzenimizi bozdu demisti ozanda buna sinirlenip geceyi dovmeye hasat etmeye gelmişti "LAN senin yüzünden oldu SEN BIZIM DUZENIMIZI BOZDUN GECE! HIC DOĞMASAYDIN HIC OLMASAYDIN LAN OLDURUCEM LAN SENI"diye bağırdı ozan sonra gelip geceye çok sert tokatlar atmaya başladı o sırada savaşın telefonu çaldı arayan korumalardan yılmazdı "soyle"dedi savas"abi gece hanımın yerini bulduk bize yaklaşık 1:30 saatlik mesafesi var"demistu savaş hemen ayağı kalktı ve konuşmaya başladı "amcama haber ver ve adamları topla bizede konum at geliyoruz siz yola çıkın"demisti savaş ardından digerleride ayaklanddi boranın telefonu acıktı savaş ve ayaz bora ve pamir beraber giriyolardi bora bağlantıyı savaşmada attığı için 2 şide izliyordu kendi telefonlarından borayla savaş arabayı kullanırken bir yandanda telefonu izliyor "geliyoruz abim yanına geliyoruz dayan"gibisinden konusuyolardi ozan artık geceyi çok fena yapmıştı her yeri kan içindeydi gecenin o kadar kotuyduki kası ve dudağı patlamış burnu kanamış ve vücudunda belirli kemer izleri var Di bi süre sonra gecenin yanına varmalarina 1 saat kalmıştı ama onların hızıyla yarim saat 10 dakika falan gibi bise., gece artık dayanamiyo arada acı icin de bagiriyodu abileri çok yaklaşmıştı ozan belinden silahını çıkardı ve geceye doğrulttu gece korkuyordu "artık vaktin geldi gece kent!seni OLDURUCEM ve karımla mutluca yasicam!geber"deyip silahı geceye çevirdi gece son gücüyle ayağıyla silaha tekme vurdu silah düştü gece koşup silahı aldı ozan elinin acısıyla kivraniyodu gecenin beyaz crop u kan içindeydi heryeri morluk kemer izi ve kaN.gece silahı aldı ve ozana çevirdi hiç düşünmeden emniyetini açtı ve BUM!





Silahın tetihine tam basacakken dışarıdan sesler gelmişti gece silahın tarihine bastı ve BUM!

silah sesi boş depoda yankılanırken tek duyulan kapının kırılması ve yere düşen ve karnının hemen yanından vurulan ozandı o acı icin de kivranirken gece artık dayanamadı ahilerini görünce umutlandı ama gucsuzlukten ve aldığı darbelerden dolayı bayıldı bora hemen koşup onun kafasini dizine aldi ve durumuna bakti (eski doktor civanim) ayaz ve pamir arkadaki adamlari halediyodu savas ozanla mesgulken kemal amcasi arabayi buraya getirmeye gitmisti "HADI AMCA CABUK OL" diye bağirtisiniı duydu gece son olarak ve gözleri kapandı kendini karanlığa teslim etti....










🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯

Bu neydi biyleeee!?!? Yaklaşık 3 gündür bölümü yazıyorum,ve bayaaa geç geldi amma siz oy vermiyorsunuz oky vereceklerse hiç insanlık yokmu şuan saat sabahın 5:30 ğu ve bende size bölüm yetiştirmeye çalışıyorum nerdeyse 2.000 kelimelik bi bölüm oldu oy verin pleaseeee bebikleriiimm

🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯
(1770 kelime)

Katil ailemmi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin