Gözlerimi açtığımda hastanedeki kendi odamdaydım etrafa baktim ayaz odadaydı "abi?"Dedim hızla kalkıp yanıma geldi "güzelim iyimisin birseyin varmı?"dedi telaşla bıktım mk? "Savaş ve bora abim nasıl uyanmışlardı gördüm ben"dedim yanıma oturdu ben doğrulunca ve bacaklarımı bağdaş yapınca "iyiler onlar normal odadalar 2 gün oldu zaten onlar uyanali"dediginde afalladım "ne 2 günü ben 2 gündür uyuyormuşum,"dedim hayır anlamında salladı kafasını "bak aslında gece şöyle oldu sen bayildiginda abimleri yataktan kalmamaları için zor durdurduk ben seni hızla odana getirdim sonra doktor geldi ve artık yanında benim kalacağımı söyledi eni muayene etti sonra uyku serumu gibi bisey yaptırdım bana kızma çünkü..sen uyansaydın yerinde durmayıp albümlerin yanına gidiceksin ve abimler zorla bu 1 hafta icin de ne olup bittiğini hepsini öğrendiler ikiside sana aşırı sinirli özelliklede savaş abim o yüzden yapayım"dedim hak verdim ona çünkü ve bide haklıydı yani yane.Yemek yemiştim zorla çünkü abimler yemek yediler ac değiller dediği için şimdide yatakta oturmuştum ayaz abim arkamda saçımı ördükten sonra ona döndüm"abi savaş abileri görmek istiyorum"dedim telefonunu çıkartıp ikisinide görüntülü aradı "noldu ayaz birseymi oldu geceye"dedi bora abim "yok abi sizi görmek istiyormuş"dedi sonra bana çevirdi başımı kaldırıp abimler baktim gerçekten çok gorunuyolardi "abi n-nasilsiniz bora abi ben özür dilerim vallahi keşke dedim hep onun yerine ben vurulsaydi- "gece sen naptigini zannediyosun?gece sen naptın GECE SEN NE YAPTIN KIZIM 1 HAFTA BOYUNCA AC KALMAK NE DEMEK!KIZIM SEN HASTASIN HASTA ODANDAN CIKMAMAN LAZIM!AMA BIR HAFTA BOYUNCA HASTANE KORIDORLARINDA OTURUYOSUN KIZIM SEN ÖLMEK MI ISTIYOSUN GECE!?! YOGUN BAKIMA GIRIYORUM 1 HAFTA SONRA UYANIYORUM GOZLERIMI ACAR AÇMAZ GECE HANIM KARSIMDA BAYILIYO"dedi daha doğrusu bağırdı savaş abim, korkmuştum ozandan yediğim dayaklar yüzünden tekrardan alışkanlığım geldi gözlerim hemen doldu "abi tamam bağırma yeter"dedi bora abim durumu fark ederek "ne yeterci lan ne yeterci sen gordun durumun nasıl oldugunn- derken sözünü kestim "özür dilerim hepsi benim suçumdu özür dilerim...sizin için endişelenip sırf siz uyuyorsunuz açsınızdır diye 1 hafta boyunca ac sussuz kaldığım için,sırf size birşey olur diye 1 haftadır uyumadigim için,sizi endiselendirdigim için,sizin için endişelendigim için,özür dilerim.."dedim bora abim hemen konuştu "özür dileme abim senin bi suçun yok"dedi kafami hızla iki yana salladım "eğer ben içeri gitseydim siz benle uğraşmazdınız ayağınız altında olmasaydım o adamları öldürürdünüz,benim yüzünden vuruldun abi? Ben vurulsaydim sen vurulmasaydin.Hepsi benim suçum...dedim ardından devam ettim "ama nolur abi bana bağırmayın korkuyorum hemde çok"dedim ve telefonu kapattım ağlıyordum gine her zamanki gibi sessizce ayaz abim kolları arasindaydim "ağlama güzelim incilerin boşuna dökülmessin.korkma bizden"dedi kolları arasından çıktı burnumu çektim ve hızla yanağımi sildim canım acıdı ama umdurmDamiii??? "Uyicam ben"dedim ve arkamı döndüm sessiz sessiz ağlarken gözlerim kapanıyordu dayanamadım ve kapattım...
Kapıdan gelen bağırış sesleriyle uyandım etrafıma baktim ayaz abim yoktu hızla kapının oraya gidip kapıyı açtım içeri girmeye çalışan savaş abim onu engelleyen doktor ve ayaz abim "lan bıraksanıza!"dedi savaş "olmaz abi sende biliyorsun durumunu ılık nakli gelmeden olmaz"dedi ilık nakli...biliyordum bu şey kemoterapi yanıt vermesse oluyordu ve benim tedavim yanıt almamıştı,kapıyı açmamla hepsi durup bana baktı "gece"dedi savaş abim gözleri kizarikti çenesi segiriyodu "ayaz abi içeri gir "dedim ve kapıyı kapattım yatağa gidip uzandım gözlerimi kapatırken kapı sesi geldi yatağın bi tarafı çöktü ve o eller savaş abim odadaydı elleri saçımdaydı "yapma abim,yapma bunu bak,her seyi yap bunu yapma,bize küsme, bana küsme,nasıl korktum biliyomusun sen zaten durumun kotuyken dahada kötü olur diye nasıl korktum haberin varmi"dedi ona doğru döndüm bende oturdum "ya sen abi ben nasıl korktum düşünsene uzun zaman sonra evine geliyosun yemek yiyosun güzelce shobet ediyosun tam huzurluyum derken silahlar patliyo sen kardeşlerin için endişeleniyorum sonra kardeşin sana siper oluyo kafani bi kaldırıyorum kardesin düşmüş.diger kardesin senin kollarında kanlar icin de yatiyo sonra hızla kalkıp gidiyosun ellerinde onların kanı var bekliyosun bekliyosun saatlerce ağlayıp gitme diye yalvarıyorsun...sonra onlar açtır belki diye yemek yemiyorum sadece 2 günde bir 2 saatlik uyku uyuyosun zorla artık dayanamıyorum ve bayiliyosun...2 gün tam 2 gün sonra uyanıp uyanır uyanmaz onları soruyorum ama onlar kardeşlerini merak ettiğin için sana bagiriyolar zaten herşey senin suçun o yüzden onlara birşey diyemiyorsun abi? Düşün abi düşün hayatta değer verdiğin insanlar senin ne yaşadığını ne yaptığını duygularını bilmeden bağırıp çağırıyorlar düşün..."dedim oda bana döndü "sende düşün bakalım abim 1 hafta sonra uyanıyorsun ve en değer verdiğim kişi gözlerinin önünde bayılıyor kalkmak istiyosun bırakmıyorlar onunla konuşmak istiyorsun uyuyo diyolar,sonra o uyanınca sanki yaptığı küçük birşeymiş gibi konuşup sinirlerini dahada arttırdığı ve sen elinde olmadan bağırıyorsun onun kalbini kırıyorsun,sana üstü kapalı anlatılan şeylerin hepsini açıkça anlatiyo ve senden sizden korktuğunu söyleyip telefonu yüzüne kapariyi canım yaniyo onu uzdugun için senden korktuğunu söylediği için ama tek yaptığın şey içeri girmeye çalışmak"dediğinde düşündüm cidden çok üzülürdüm çaresizce kalırdım ortada"çaresizce kalırdım öyle uzuldummu kirildimmi bilmeden öylece kalırdım napicagimi bilmeden" dediğinde kafasını ağır ağır salladı....
Abimle biraz daha konuştuk barıştık artık ilik nakli olmam gerektiğini hicbirimizin ilğinin uymadığını nakil aradıklarını öğrendim biraz üzülmüştüm kkorkuyordumda ama ailemden deil onları bırakıp gitmekten korkuyordum..,.,. Abim iyileşince tekrardan benimle kalacağını söylemişti şimdi ise ayaz abimle oturmuş film izliyorduk ama o izliyordu harry potter filmiydi ne kadar sevsemde arrik sıkıcı geliyordu bu bölüm bende abimin telefonunu alıp bir şeyler yapmaya başladım...
1 hafta sonra
Artık savaş abim iyilesmisti bende nakil olmuştum nerden geldiğini bilmiyorduk ama iyilesmistim bugün son günümdü bi süre güneşten uzak duracakmışım bende dikkatli giyindim
Altıma siyah bir dar pantolon üstünede büyük ince bir sweatshirt (yanlış yazim olabilir siyah renk ustundekide) odadan çıktık hastanedeki hasta bakıcı kankistolarima veda edip doktorumun yanına gittim valla adam taştı taşş "ahh ahh baran daktır seni bırakmak istemem bu yaban ellerde ama durum boyle"dedim güldü "ahh ahh gececim artık ne zaman doktor demeyi öğreniceksin hem senin için daha iyi oldu bu iyileşmek güzeldir."dedi onunlada vedalaşıp hastaneden çıktım ayaz abimle çıkar çıkmaz patlayan konfetiler meşaleler hepsi çok güzeldi hepsi en sevdiğim renklerdendi (sarı lcavrt) annemler koşup sarıldım.
Babam,annem,salih amcam,gül yengem (salihimizin karisii),karan abi,aslan,alp,halam,eniştem,ediz,kaya abi,amcam,ayaz mert pamir abim,bora abim,savaş abim, hepsiyle özlem giderdim ayaz abimle aynı odada bile olsam yakın durmamız yasakdi neden bilmiodum.? Eve doğru yola çıkmıştık üstündeki hastane yorgunluğu ile gözlerimi kapadım ve basim babamın omzuna düştü...
🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯
Hellüüü size bisey sorucam supriz yumurta bi sonraki bölümdeki gelsin yoksa 1 2 bölüm daha beklesinmiii saat tam olarak sabaha karşı 5 dve ben cips yiyip size bölüm atıyorum lütfen oy veriinnn
✌🕊
🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯
(1106 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil ailemmi?
Acţiune!!ÇOK CRINGE OLABILIR ACEMICE YAZILMISTIR!! daha 15 yaşındayken adam öldürmeye başlamam ve 17 yaşındayken kaçırıldığını öğrenmemmi? yeni sicilmis BOK gibi hissediyorum