Şuan ben mertin arkasindaydim gerizekalının motoru var mis ve bana söylememiş oylemiiii bu arada motoru simsiyah r6 di ben büyüyünce hangi motoru alicam bilmiyorum ama almaya ilk ya r1 den yada ER- 6 F 2013 modelden alicam.Arkasinda ben gidiyorum bizim arkamızdaysa bora abim biz bi ara hız yapıcaktım ama kızdır önümüzde tuniş gidiyordu sonunda gelmiştik tuzla tema park.!!
Motor ve arabaları park ettiler bizde içeri girdim nasıl oldu bilmiyorum ama hiçbirşey yapmadan bilet parası falan ödemeden korsan gemisinden geçip tema parka girdik çok iyi ağağağağağağağ!!!
Hemen koşup 360 ı gösterdi mert yükseklik korkum var di ama bence bugün yenmeye çalışabilirdim
Hemen koştum yanımıza bora abim ve tunada gelmişti "valla önce buna binmezsek konusmam"dedim onlarda onayladı falan işte adamın yanına gidince "tek mi çiftli olsun abi?" Dedi bora abime Ona be?
"Çift olsun kardeşim"dedi gidip dörtlü olan koltuğa oturdum en sola mert onun yanına tuna onun yanına ben en sahada bora abim oturdu dörtlü koltuklar var di zaten
360 surdaki oyuncak oluyo ilk başta yavaş olarak daha sola dönüyor ama ondan sonra hızlanıp tam yuvarlak olcak şekilde tepedende dönüyor anlayın işte ne kadar açıklayayim?
Yavaş yavaş başlamıştı tuna"ee ne var bunda bebe bisi yok- dediği aira hızlanmaya başladı bora abim sakince otururken ben ve mert baya çığlık arıyodum tunada arad akufur ediyodu artık en yükseğe doğru sallanmaya başladı "lan senin ananın avradını gelmişin geçmişinin bahanesinin çocuğunu sikeyim buneeee!!!"diye bağırdı mert bora abim yanımızda benim olduğum küfür etme dediğini duydum ama ben dururdumuyum tabikide hayır!?!?!!
"LAN SSNIN GIBI OYUNCAGIN GECMISINI SIKAYIM MERT BUNE MERT AZINA SICICAM BENİM YUKSEKLIK KORKUM VAR MERTT! ANANAI SIKIM BUNEEEE!ABI INDIR ALLAH ASKINA INDR ŞU ALETI! LAN ADAM SENDE INSANSIN SEYTAN DEGILSIN ABLA HALUMI INDIRSENEEEEEEEE!" diye bağırdım (Evet arakadaşlar yazarınız tamda bu olayı yaşadı sadece yazarınızı bindiren kisi kız. Ve gerçekten adama bunu söylemiştim.)
Sonunda 360 dan inmiştik ben bi tarafda merte sövüyorken diğer tarafda tuna kusuyor bi diğer tarafda ise merte bora abim fırça atıyordu ama ben durmam asla "abiii hadi crazy dance binelim noluuurrr hem 2 kişili o ben mertle binerim sen tunayla noluuuuuurrrrr"dedim bora abime çünkü çantamda çiğköfte vardı ve o oyuncak uzun duruyodu bende hem mertle otururken cigkoft yiyip hemde halay çekiyo gibi yapacaktim.
Sonunda başarmıştım ve ben mertle binmiştim "mert başlıyo al şu yemeği "dedim oda baktim o anlama gibi "ver elini ayol halay vakti come on girlll!!!"diye bağırdı oyuncak yavaştan dönerken hızlanmaya ve başkalarının etrafında dönmeye başladı.
Evet. Evet tema parktan atıldık.bora abim aslında izin vermezdi ama bizden bıktığı için izin verdi ve atıldık.benle mert yüzünden.biz çiğköfte yiyip halay çektikten sonra midemiz bulandı ve gidip kustuk.sonra asansöre bindik ve asansör hızla yukarı kalkarken ben yanındaki kizin üstüne kusmustum mert te yanındaki çocuğun.sonra yetmiyyomus gibi gidip küçük bebek oyuncaklarına binmek istedik ama görevli abla izin vermeyip bora abime cilvede yapmıştı bend eo yüzden gidip kendim oyuncağı başlatmış ves ordaki başka bi görevliye o ablayı şikayet etmiştim ama şikayet ettiğim kişide orayı kontrole gelen patron gibi değişik biri çıkmıştı ve en sonunda kovulmustuk.
Hepimiz arabadaydık runa dışında o. O annesi gelmişti ve o kadın tunayi görmeden gitmem dediği için sırf gitsin diye eve dönmüştü."ama bizim suçumuz yokki ! Ayrıca- derken sözüm kesildi "gece yaptıklarınızı albümlere söylememi istermisiniz yavrum.hem o zaman belki polat abim sizi parçalar.? Ne dersiniz?"dediğinde sustum.
Sonunda eve gelmiştik çıkıp hemen banyo yaptım ve üstümü giyindim ısınmalı tulumunu hani
"Temsili)Giyindiktenn sonra ashab-ı indim polat abim ve savaş abim yemek yiyordu mert koltukta uzanmış film izliyodu ve bora abimde mertin karşısındaki koltukta uyuyodu bende gidip köşedeki L koltuğa yanlamasına uzandım film izlerken kıpırdama sesleri duyuyorum bana soyleniyolardi uykuya kendimi teslim ettim.
"Dikkat etsene biraz savaş!" Dedi biri "ediyorum ya abi napayım tulumdan zor aliniuk"dediginde gözlerim aralandı yavaşça beni almaya calisiolardi "uyanırdınız işte been yapsam daha güzel olurmu"dedi ayaz abim ben ayağa kalktım gözlerimi ovalarken konuştum "anneyle baba nerde?" Dedim merdivenler giderken "iş için şehir dışına gittiler bir iki günlüğüne belku"dedi mert uykulu sesiyle sarsak adımlarla merdivenleri çıkmaya çalışıyordum polat geldi ve beni kucağına aldı yukarı çıkarıp yatağıma bıraktı bende onu yanına çekip kollarımi göğsüne koydum ve kafami göğsüne dayadım uykuya devam ettim.
🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯
Coookk cookkmkkkk kısaydı bölüm ama şu günlerde çok yoruluyorum hem lgs ye hazirlanmaktan hemde işlerimi yapmaktan zaman ayiramiuorum bu seferlik idare edin çok uykum var gözlerim dayanamıyor artık kısada olsa bölüm yazayım dedim umarım begenirsiniz şimdiden oylar için teşekkürler
🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil ailemmi?
Action!!ÇOK CRINGE OLABILIR ACEMICE YAZILMISTIR!! daha 15 yaşındayken adam öldürmeye başlamam ve 17 yaşındayken kaçırıldığını öğrenmemmi? yeni sicilmis BOK gibi hissediyorum