YazardanPolat kafasını hemen yanındaki kardeşine çevirdi uyuyordu ne zaman uyumuştu?.
Kardeşiyle gurur duyuyordu 17 yaşındaydı ama motor kullanmayı biliyordu hemde öyle değişik olarak değil adam akıllı kullanıyordu bugün onu tespih sallayıp şarkı söylerken görünce mutlu olmuştu çünkü minigide mutluydu.
Kafasını başka tarafa çevirdi ve sigarasını alıp yaktı içine çekti ve çektiği dumanı camdan dışarı üfledi içeriye ufleseydi gecenin midesi bulanırdı.
Önündeki trafiğe bakarken babası aramıştı
"Oğlum polat! Gece yanında mı?!"dedi polat şaşırdı nolmustu.
"Evet baba gece yanimda ne oldu birseymi oldu" dedi
"Oğlum gece vurulduktan sonra onu bogmaya çalışan adamı depodan kaçırmışlar giderken bir arabadan bağırarak gecenin son saatleri diye bağırmışlar bu saate kadar gelmeyince endişelendik"dedi polat sinirlenmişti.
"NE DEMEK KACIRDILAR BABA? ONLAF NASIL BÖYLE BISE SOYLEYEBILIR?"diye bağırdı onun bağırmasıyla gece yerinden sıçradı ve gözlerimi açtı uykulu gözlerle abisine baktı korkmuştu gözleri dolmuştu.
"A-a-abi?"dedi korku ve merakla polat anında geceye döndü.
"Yok birşey miniğim uyu sen birşey yok"dedi ve gözyaşlarını sildi gecenin
"Gece camdan tarafa yüzünü döndü tam uyumak için egilicegi sıra ışıkların yanında bekleyen adamı gördü dayısını...
Gece dondu kaldı polat telefondaki babasına baba tamam kapat dedi ve telefonu kapattı gece hala dönük gözlerle ona gülümseyerek bakan dayısına bakıyordu polat gecenin döndüğünü fark etmemişti sinirle kornaya basri "sikeyim böyle isi"dedi yani daki gece öyle bir kalmıştık korna sesine bile kulak vermemişti polat geceye döndü onu dışarı öyle bakarken görünce koluna dokundu gece hemen ona döndü
"Noldu miniğim?"dedi o sırada ışıkların dibindeydiler
Gece camdan tarafa döndü kapıyı açıp indi bir anda dayısının karşısına geçip "senin ne işin var burda!"diye bağırdı polat hemen inip gecenin yanına gitti "Noldu miniğim kim bu?!"dedi gecenin göz yaşları akıyordu dayısı ona "seni merak ettim güzel kızım ne kadar güzel olmuşsun en son küçükken gördüm seni"dedi gece yüzünü buruşturdu "sıktır git artık hayatımdan mahvettin zaten lan!istemiyorum seni"dedi polat kardeşine "Gece söylesene kim bu?!" Dedi sinirlenmişti zaten kardeşine miniğim yerine gece dediğinde göre polat kent gerçekten sinirli demektir...
Dayısı kollarını acip sarilmak icin geceye yaklasicagi sıra gece hemen kollarını yüzüne siper etti dayisiyla kötü bir geçmişi var di polat zaten geceyi arkasına alıp "eğer ona dokunursan!ecdadını s**erim!"dedi Gece abisinin arkasindaydi oylece duruyordu "Ne o gececim?dayina gelmek istemiyormusun yoksa!? Ama sen çok beğenmiştin buralari"dediginde polatın sinirleri tepesine çıkmıştı ama sırf gece için kendini tutması lazımdı yoksa gece korkardı gece hemen kollarını abisinin beline arkadan sardı ve "lütfen gidelim bunun yanından ona inanma sende ben öyle birşey demedim"dedi polat dayısına dönüp baktı "dua et lan! Dua et yanimda gece var o olmasa.."dedi ve geceye omzunun üstünden baktı ve arife(dayisi) doğru ona eğilip "o burda olmasaydı...asfaltta senin kanların olurdu. "Dedi geceyi kolları arasına aldı ve arabaya bindirdi kendi yerine geçip oturdu arif çoktan ordan uzaklaşmıştı.
Polat arabayı çalıştırırken gece uzandığı koltuktan yanındaki abisine bakıp konuştu "abi.ona inanmıyorsun degilmi?sende ona inanıp onlar gibi yapma bana"dedi polat kardeşine döndü "inanmam güzelim,inanmam ben ona miniğim,senin ağzından duymadigim hiçbirşeye inanmam."dedi polat araba ilerliyordu polat arabayı sağa çekti ve kardeşine baktı.
"Gecem.guzel kızım.abisinin bitanesi.miniğim anlat bana anlat abine.ne oldu ne yaptı o sana.anlarki derdine derman olayım güzelim.sen böyle üzgün olunca ben yapamıyorum be abim."dedi kardeşi gözlerini açtı ve cenin pozisyonunu bozup koltukta bağdaş kurdu "Abi o bana.."dediği sıra gözyaşları tekrar aktı polat kardeşini belinden tutuğu gibi kaldırdı ve kolaylıkla kucağına aldı bir bebek gibi yan şekilde kucağına oturttu ve kafasını göğsüne koydu saçlarını okşarken "anlat abim.anlat miniğim.anlat güzel kızım benim"dedu "Abi ben 7. Sınıfa gidiyodum üstünde okul formam onun üstünede sweatshirt var di eve geldim kimse yoktu o zamanlar..baba sevgisini bana dayım gösteriyodu,bend donun evine gittim açtı kapıyı beni gördü hoşgeldin güzel kız dedi böyle seslenirdi bana guldum içeri geçtim banyoya gir sen Dedi ben ne kadar hayır desemde gir çık rahatla dedi....girdim çıktım üstüme sweatshirt giydim altınada o gün beden var di esofmanim var di çantamda onu giydim.gittim salona ama salona girdiğinde direkt beni duvara sıkıştırdı boynumu öpmeye başladı zorla kafami yan ceirdim saçlarımdan tutup onun yüzüne çevirdi o-öptü dudaklarımı sonra elini bacağıma attı ben elimle engelledim ama o ellerimi tutup iki yanimda birleştirdi.boynumu öptü her yerini öptü.ellerini bacaklarıma koyup bir anda kucağına aldı ama hala duvardaydı sırtım.
Sonra beni duvarla bedenî arasında sıkıştırdı.tam kemerini açıyorduk kapu çaldı tokat attı ve odaya git ve banyoya gir suyu ac sakin ablama bundanda kimseye bahsetme daha ileri gittiğimi görmek istemezsin herhalde dedi.gittim odaya banyo da suyu açtım bi süre sonra aşağıdan sesler geldi.'gece aşağı gel dayıcım.annen gel Mis."dedi bene aşağı indim onlar konuştuktan sonra eve gittik babam şehir dışındaydı işlerinden dolayı.anlatrim olma kardeşime nasıl iftira atarsın sen dedi. Duvara ittirdi saçımı çekti tokat attı dövdü.s-sonra kafami tuttu p-pencereye geçirdi"dedi gece ağlamak istiyordu boğazında yumru oluşmuştu "kafam kanadı anlının yanındaki çizik iside ordan k-kalma" dedi sonra polatın saçını okşayan elleri durdu "güzel kızım benim prensesim.ozur dilerim seni daha önce alamadığımız için bana o kıza kardeşin dediklerinde inandığım için özür dilerim eğer inanmasaydım o zaman aramayı bırakmasaydım yanimda olurdun"desi ama bilmiyordu ki gece eğer ağlamaya başladıysa 5 dakika sonra hemen yatar zibarir.Gece kucağında öylece kıvrılmış uyurken polat arabayı sürmeye devam ediyordu sonunda eve gelmişti arabadan geceyle beraber indi.evin kapısını bora açtı "hoşgeldiniz abi"dedi polat hoşgeldin dedikten sonra geceyi oda sina bıraktı üstünüze sıkıca örtüp odadan çıktı borada odasına gitmişti herkes zaten uyuyodu..
🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯
Cokkk kısa oldu ama aklıma fikir gelmiyo mecburen böyle bölümler atmam lazım.neysenee bence bu kitaptaki geceyle onur kitaptaki ekim rüya yanyana olsalar sunayım arkası ağlar
Lütfen oy verin bebikolarimm
🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯🌯(952 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil ailemmi?
Aksi!!ÇOK CRINGE OLABILIR ACEMICE YAZILMISTIR!! daha 15 yaşındayken adam öldürmeye başlamam ve 17 yaşındayken kaçırıldığını öğrenmemmi? yeni sicilmis BOK gibi hissediyorum