Giriş

3.3K 102 82
                                    

Ağustosun dokuzu, bir yaz akşamı.

Hayal ederken bir gece uzaklarımız olmaz.
                                       23.35

Seni öpen ben olurum dudaklarını yormam.
                                     23.36

Mert? Gerçekten sen misin?
23.42
İnanamıyorum!
23.42


Benim, kelebeğimi kozadan çıkartmaya geldim.
                     23.43
----------------
Sıkıntı ile elimdeki kamerayı salladım. Bu mağazadaki en büyük sıkıntı bence kasa eksikliğiydi. Yarım saattir fotoğraf makinesinin malzemesini almak için bekliyordum. Ve önümdeki sıra dağ gibiydi!

Neden alışverişimi, oturduğum yerden, evden yapmadığımı düşünmeye başlamıştım. Yürümeyi, sokaklarda turlamayı, boynumdaki kamera ile ansızın bir şeyler yakalamayı severdim.

Bugünde öyle yapmıştım. Evden çıkarken aklımda tamamen gezmek, dolaşmak ve biraz alışveriş yapmak vardı. Oturmayı, boş boş durmayı tercih etmiyordum.

"Sıradaki!" kasadaki çalışanın tiz sesi ile yüzümü buruşturmamak için kendimi tuttum. Yalancı bir gülümseme ile elimdekileri bıraktım. Kadın bana kinayeli ve üstten bir bakış yolladıktan sonra aldıklarımı geçirmeye başladı. "Fotoğraf Reflektörünü mağazadan almak, neden?" dedi kadın bana alaycı bir bakış attı. Kaşlarımı çattım.

"Ayaküstü uğradım aldım, o ne demek?" dedim kartımı okuturken.

"Genelde bu tür şeyleri internetten alırlar ya," dedi kinaye ile. Reflektörü alıp ona kısa bir gülümseme yolladım ve mağazadan çıktım.

Derin bir nefes aldım. Bazı insanların kapatılması gerektiğini düşünüyordum. Mağazaya gelmişim, alışveriş yapıyorum; sırf sivri dilleri yüzünden kaç müşteri kaybettiklerinden bihaberlerdi.

Eve geçip elimdekileri odama koydum. Yaz sıcağı, Mersin'i yakıyordu resmen. Serinlemek için dolaptan soğuk bir içecek aldım. Balkonum çok sakin bir caddeye bakıyordu. Küçük ama güzeldi. Balkona çıkarken telefonumu aldım.

Geçen hafta Adana'da çekimi olan Şahmaran dizisinde kameram ile harikalar yaratmıştım. Ya da ben öyle düşünüyordum. Sadece iki gün çalışmama rağmen, kendime çok fazla şeyler kattığımı hissediyordum.

Burak Deniz ve Serenay Sarıkaya ile tanışmak benim için çok büyük bir şanstı. Sohbetlerini sevmiştim. İki gün boyunca, dere kenarındaki çekimlerine katılma fırsatı yakalamıştım. Kameram ile onların doğal hallerini yakalayabilmek, benim için zevkti.

Set kocaman bir aile olsa da sadece Burak Deniz ve Serenay Sarıkaya ile vakit geçirebilmiştim. Sonra tabiki galaya da katılma fırsatım olmuştu. Arka planda kendime kalacak güzel kareler çektim. Sessiz sedasız takıldım, sessiz sedasız geri döndüm.

Bir de Mert Ramazan Demir vardı tabii.

Kendisi ile yüz yüze sohbetimiz olmamıştı. Ama kamerama birçok kez takılmıştı. Hep uzaktan şahit olmuştum ona. Geniş omuzu, uzun dağınık saçları ve neşeli bir yapısı vardı. Her gördüğümde şakalar yapıyor ve gülüyordu. Tanışma fırsatımız olmamasına üzülüyordum.

Instagram'da dolaşırken Serenay Sarıkaya'nın hesabına beni etiketlediğini gördüm.

_burakdeniz, mertramazandemir, ceylanatinc ve diğer 128k kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_burakdeniz, mertramazandemir, ceylanatinc ve diğer 128k kişi beğendi.

serenayss @_burakdeniz'in asaleti ve @afrasaracoglu'nun yeteneği ❤️🔥

burak.deniz of of yandı buralar! 🔥❤️

serenaycınım 🤍

serenayssfan serenayın güzelliği der susarım🤌🤌

afrasaracoglu 🧡

Gönderinin altında biraz daha oyalandıktan sonra çıkmıştım. Herkes çok güzel yorumlar yapıyordu. Profilime girip öne çıkaranları düzenlerken önüme düşen bildirime baktım.

mertramazandemir sizi takip etmeye başladı.

Hafifce çatılan kaşımı düzelttim. Büyük ihtimalle Serenayın postundan görüp takip etmişti. Tek problem bu değildi. Profilimde kadrajıma düşen, beğendiğim, fotoğraflar yüklüydü ve içlerinde Mert Ramazan Demir de vardı. Görüntüsünü paylaşırken rızasını almamıştım.

mertramazandemir postunuzu beğendi.

mertramazandemir size bir mesaj göndermek istiyor.

_burakdeniz, serenayss, neslisahhelvacı ve 6k kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_burakdeniz, serenayss, neslisahhelvacı ve 6k kişi beğendi.

afrasaracoglu 👀📷

neslisahhelvacı kızım yine harikalar yaratmışşş 💃

_burakdeniz 🙈

Soğuk içeceğimden bir yudum alıp dm kutumdaki isteklere girdim. Birkaç hayran sayfasından başka hiçbir şey yoktu. Zaten genelde hep böyle olurdu. Arka planda kalmak, ünlüler ile fotığraflarımın olmaması buna sebepti. Mert'i takip etmediğim için mesajı isteklere düşmüştü. Üzerine basıp mesaja baktım.

Fotoğrafımı yayınlarken hem izin almamış hem beni etiketlememişsin? (Benim bildiğim bu tür şeyler suç sayılır amaaa)🤔

---------------------
Hellllo Jxmajxnskxnakx bu sefer AfRam dünyasındayız bismillah 🤲

Arkadaşlar çıtır çerezlik bir şey olacak. Adından da anlaşıldığı gibi texting yazmayı düşünüyorum hadi bismillah 🤲

Kapağımızı nasıl buldunuzzz? Watty çözünürlük düşürüyo (!) 🧡

Bugün içinde diğer bölümü atmaya çalışacam 💃🧡

Bayan Sigara Kutusu - AfRam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin