Bölüm - 12 -

1.1K 106 103
                                    

"Naber güzelim?" dedi Nesli yanıma çökerek. Her zamanki hali ile neşemi toparlamaya çalışıyordu. Mert ile konuşmuyorduk üç gündür ve yokluğunu hayli hayli hissediyordum. Omuz silktim.

"İyi sayılır, sen?" dedim sessizce. Konuşmak bile istemiyordum. Bütün enerjim emilmiş gibiydi. Bu kadar etkileneceğimi bilmiyordum.

"Bana bak," dedi omuzumu dürterek. "Hala Mert ile ilgili mi bu suratsızlığın acaba?" dedi bana ilgi ile bakarak. Ona döndüm. Mert ile olan küslüğümüzün sebebini anlatmıştım ve o Mert'i haklı bulmuştu. Evet evet, yanlış duymadınız; senelerdir beraber olduğum arkadaşım Mert'i haklı bulmuştu!

Sessiz kaldım. Kahvesini yudumladı. "Neden ona yazmıyorsun?" dedi.

"Cevap vermeyeceğinden korkuyorum," dedim sessizce. Bunu kendime bile yeni itiraf etmiştim. Nesli höpürtederek kahvesini içti. Yüzümü buruşturmamak için kendimi zor tutmuştum.

"En azından dene, bir şey kaybetmezsin bence." dedi fikir vererek. Ona baktım. Geniş beyaz gömleği, kısa kot şortu ile her zamanki gibiydi.

"Ben," deyip durdum. Nefes aldım. Boşlukta gibiydim ve bu duygudan nefret etmiştim. Vazgeçtim.

"Bana baksana sen," dedi kahvesini masaya bırakarak. Ona döndüm. "Bu çocuk böyle tepki verdiğine göre seni seviyor." dedi ciddi bir ses ile. Kaşlarım havalandı.

"Saçmalama," dedim inkar ederek. Önüme döndüm. Aklımı çelmeye çalışıyordu.

"Ne demek saçmalama?" dedi yerinde hareketlenerek. Koluma dokundu. "Kızım görmüyor musun?" dedi. Soruyu bana yöneltmişti ama cevap alamamıştı. Heyecanla kıpırdandı. "Senin için buralara geldi, en küçük 'başkası' ihtimalinde morali bozuluyor." dedi kendi kendine örnekler sıralarken.

O bana anlattıkça, aklımda kareler dönüyordu. Haklı bulmaya başlamıştım ki inkar eden taraflarım devreye girdi ve Nesliyi susturdum.

"Hayır Nesli," dedim elimi kaldırarak. Böylece susmuştu. "Mert o tür duygular hissetmiyor," dedim kendimden emin. Aslında emin değildim. Nesli konuştukça aklıma yatan çok şey oluyordu. Ama inkar etmek kolayıma kaçıyordu.

"Nesli söyledi dersin," dedi arkasına yaslanarak. "Mert seni seviyor," dedi. Parmağının ucunu yalayıp masaya sildi. "Buraya da yazıyorum," dedi. Yüzümü buruşturup ona baktım.

"Yazma oraya buraya," dedim gözlerimi devirerek.

"Kızım bütün hafta adınız yan yana geçti, burada birkaç kere yakalanmış; herkes sizi sevgili sanıyor. Tek kaçan sensin bu gerçekten," dedi elini sallayarak. Gözlerimi kapattım ve sabır çektim. Ben Mert'i hiç öyle düşünmemiştim. Hem aramızda mesafeler vardı hem de.. neyse. Sonuç olarak asla düşüneceğim bir konum değildi.

"En iyisi mi konuyu kapatalım Nesli," dedim. Onu kendi sessizliğinde bırakıp odama geçtim ve kapımı kapattım. Bazı gerçekler yüzüme bakıyordu. Ona rağmen gözlerimi kaçırmaya devam ediyordum. Yatağıma oturdum. Derin bir soluk aldım. Aklımda dolanan Mert ile olan anılarımız dolanıyordu. Şu üç günde özlemiş olmalıydım.

Telefonu alıp sosyal medyada gezinmeye başladım. Keşfetim full ben ve Mert'in yan yana fotoğraflarından oluşuyor ve salak saçma haber başlıkları göze çarpıyordu. Belki de bize en çok zarar veren bunlar olacaktı. Birimizin fazla ekran önünde olması, birimizin ise hiç tanınmaması.

Mesaj bölümüne girip duraksadım. Ne yazmam gerektiğini bilmiyordum. Elim klavyenin üzerinde öylece bekliyordu. Mert en son dün akşam iki sularında aktif olmuş ve bir daha girmemişti. Zaman akşam saatlerini gösteriyordu. Bir gün boyunca telefonu eline hiç almamış mıydı gerçekten?

Yazıp yazmamak arasında kalırken ne kaybedeceğimi düşündüm. Dün iş aldığım için onu bitirmeye gitmiştim ama aklım full Mertteydi. O da bana hiç yazmamıştı. Kırıldığını hissetmiştim.

Derin bir nefes aldım. Kaybedeceğim hiçbir şey yoktu. En azından sert bir tepki koyup beni hayatından temelli çıkarabilirdi. Böylece bende yerimi bilirdim.

Işığını kaybetmiş kelebeğin :)

-----------------------

Helllo ver are you guin Jcmsjcnskc

Nabersiniz 🤝🤝

Bölümü nasıl buldunuzzz? ❤️

Ben evlilik görüyorum bunların sonunda Jxmajxmwkxmwmx

Bölüm sınırı 77 vote 75 yorum olsun 💜

Bayan Sigara Kutusu - AfRam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin