Bölüm - 23 -

881 46 4
                                    

Bıkkınlıkla bacaklarımı sallamaya başladım. Saatler olmuştu ve Mert hala gelmemişti. Telefonu da kapalıydı. Seti uzun mu sürmüştü acaba?

"Lan vursana ya!" dedi Yasir hızlıca. Onlara anlamsız bir bakış attım. Ali ve Yasir gelmişti. Televizyondan oyun açmışlar bağrışa çağrışa oynuyorlardı.

"Salak mısın? Ayağının altındaki topu alamıyor musun sen?"

"Ya abicim, düğme işlemedi diyorum anlamıyor musun?" dedi Ali sinirle. "Gol atamıyorsam benim suçum mu?"

"O topu sana paslayacam yakala şimdi!" Yasir ve Ali heyecanla oyun oynuyorlardı.

"Gençler, hey!" dedim ilgiyi çekmeye çalışarak.

"Yenge sıkıldı galiba," Yasir bir bana bir televizyona bakarak.

"Sende bizimle oyna, bak şurada Mert'in konsolu var. Kimseye dokundurtmayı sevmez ama sana bir şey demez sanırım."

"Mert'i merak etmiyor musunuz acaba?" sıkılarak sordum. Omuz silktiler.

"Her zamanki Mert, yine kime takılmıştır Allah bilir. Ama adına üzülüyorum, bugün yaptığın yemekler efsaneydi. Kaçırdı çocuğum,"

"Sağol ya," dedim kinaye ile. "İçimi rahatlattın." Yasir dirsek attı Aliye.

"Bakma sen ona, Mert bir yere takılmamıştır. Set uzun sürdüyse, bazen böyle aksaklıklar olabiliyor. Son saniye senaryo değişiyor vs vs." Yasir açıklamaya çalışarak. "Bize katıl istersen, teklif ettik önceden ama,"

"Bilemedim ki, hem ben oynamayı nereden bileyim?"

"Biz öğretiriz gel," Yasir hafif kayarak. "Mert'in konsolunu alabilirsin,"

"Emin misin abi? Mert kızmasın,"

"Saçmalama, sevgilisinden sakınacak değil ya!" uyardı Ali'yi. Ses etmeden yanlarına iliştim. Yasir bana konsolu öğretmeye başlamıştı. "Bak şu 'X' işareti, topa vurmanı sağlıyor. Eline ters gelirse değiştirebiliriz ayarlardan, şu iki uzun kol da hareket etmeni."

"Hangisi benim?" dedim sürüce adama bakarak.

"İki - bir olmak zorunda kalıyoruz ama Ali ağlamaz."

"Çok komik piç," Ali kinaye ile. Yasir kızarak boğazını temizledi.

"Ali! Küfür etme, yenge var."

"Kusura bakma yenge,"

"Önemli değil," küfür etmesi sorun değildi aslında. Erkek ortamında sanat konuşulmasını beklemiyordum zaten. "Şu kırmızı benim gibi," emin olmayarak söyledim.

"Evet o sensin, üstündeki ok işareti hangi karaktere geçerse onunla devam ediyorsun," Yasir bana anlatmaya devam ederken kafam biraz da olsa dağılmıştı. Yoksa Mert yüzünden kafam çok doluydu. Gelmesi gereken saatten üç saat gecikmişti. Haber yoktu ve merak ediyordum hayliyle.

"Ya Ali! Çalma oğlum işte hile yapıyorsun bak,"

"Sokacağım o topu bir yerine, göreceksin hileyi!" kafasına vurmaya çalıştı Ali, Yasirin. "Ne hilesi lan, ben ne zaman hile yaptım?"

"Ne zaman yapmadın?" onlar hem televizyonda hem de yan yana kavga ederken full focus odaklandığım topa adamımı tutturdum ve Ali'nin kaleye doğru koşmaya başladım. Onların tartışması kulaklarımı doldurmuyordu şu an. Tamamiyle topa odaklanmıştım. Önümdeki diğer adama topu pasladığımda Alinin önüme geçmeye çalıştığını gördüm. Dudaklarımı dişleyerek arkasında kalan adamımla hareket ettim ve çalımladım. Topu en sonunda kaleye attığımda oturduğum yerden havalandım.

Bayan Sigara Kutusu - AfRam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin