Uyarı: İki bölüm önce havaalanı sahnesinde zaman aşımı olmuş JxmajxnaJnxsjnxIxkskc yapıcak bir şey yok gece gibi düşünün lütfen 🥺 elimde başka haber fotosu yok 🤕
-------------------
***haber.com
İnanamayacaksınız ama söylenenler doğru çıktı! Son zamanlarda 'Yalı Çapkını' ile adından çokça söz ettiren Mert Ramazan Demir bu sefer havaalanında görüntülendi. Yanında hiçbir şeyinin olmaması akıllara birçok soru getirdi.Sonradan gelen görüntü ve haberlere göre yakın zamanda beraber görüntülendiği Afra Saraçoğlu'yu uğurlamak için gittiği anlaşıldı. Mert Ramazan Demir, kız arkadaşı Afra Saraçoğlu'yu seferi gelene kadar bekledikten sonra havaalanından ayrıldı. İşte son gelişmeler!
Yüzümü buruşturarak acı içinde inledim. Kafam da bir şeyler patlıyordu galiba. Hayır hayır patlamıyordu, biri gerçekten kafamı patlatıyordu.
"Afra uyan! Afra!" kulağımın dibinde ismimde bulunduğuna emin olduğum harfler dolanırken can çekişiyordum. Neden uyanmak zorundaydım ki? "Vurarak uyandırmak istiyorum Lütfi mommy, lütfen izin ver."
"Hayır kızıma vuramazsın Nesli," annemin uyaran ses tonu gözlerimi açmamı zorlamıştı.
"Tamam uyanıyorum," dedim teslim olmuşçasına. Ağırca gözlerimi açtım ve etraf normal renklerine dönene kadar bekledim ama onlar beni beklemediler.
"Afra yine ve yine haber olmayı başarmışsın! Bravo!" kaşlarımı çattım. Haber mi? Ne haberi?
"Ne?"
"Önce kız bir soluklansın Nesli," dedi annem koluna dokunarak. "Rahat bırak kızı,"
"Lütfi mommy, neden bu kadar soğukkanlısın? Kızmış olman gerekmiyor mu?"
"Neden kızayım?"
"Kızın manşet oldu çünkü!" diye bağırdı Nesli. Annemle ben, kulağımızın dibinde bağırmasından rahatsız olmuştuk. Ellerimi kaldırarak durumu kontrol altına almak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Sigara Kutusu - AfRam
Hayran Kurgu"Hayal ederken bir gece uzaklarımız olmaz." 23.35 "Seni öpen ben olurum dudaklarını yormam." 23.36 Mert? Gerçekten sen misin? ...