Bölüm - 24 -

1K 69 18
                                    

"Mert ben gelmesem mi? Hani son olaylardan sonra iyi bir fikir değil bence," sabaha kadar dil dökmüş ama Mert'i vazgeçirememiştim. Şimdi üzerime bir şeyler geçirmiş, telefondan hala Mert'i ikna etmeye çalışıyordum.

"Saçmalama Afra, bunun için mi aradın gerçekten?"

"Mert haklısın ama cidden, iyi hissetmiyorum. Hem o, Onur denen adam ile karşılaşma düşüncesi bile geriyor beni." sesli bir nefes verdi.

"Öğleden sonra bekliyorum güzelim, hadi," Mert telefonu kapatınca aynadan kendime baktım. Koyu kahverengi bluzum ve salaş pantolonumun altına rahat spor ayakkabılarımı geçirdim. Sete daha önce gitmiştim bu yüzden ortamı az çok biliyordum. Tekrar Dilan ile karşılaşacak olmak biraz gerse de Mert olduğu için sıkıntı etmiyordum. Hem gerilsem ne olacaktı? Kadının iş yerine ben gidiyordum.

 Hem gerilsem ne olacaktı? Kadının iş yerine ben gidiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@afrasaracoglu hazırım.

@mertinkasları ben biliyorum abi kesin Mert ile sevgililer. Bakın pantolon tarzları felan aynı insan sevdiğine benzermiş
     →@dilanmertcanım saçmalama? Daha dün akşam Mert ile Dilanın haberleri çıktı. Yemek yemişler. Sence sevgili olsalar böyle bir şeye izin verir mi? Dilan ile Mert sevgililer nokta!
          →@mertinkasları saçmalama abi görüntüleri çıktı diye sevgili mi olacaklar? Mert ile Afra yorumlaşıyorlardı zaten şimdi de haberleri çıktı, uzun zamandır sevgililer onlar.
                →@dilanmertcanım sen hayal aleminde uyumaya devam et :)

@mertçalısıyapkını bir gün Mert ile de fotoğraf gelir mi????

@yalıçapkınıfan  @mertramazandemir bekleniyorsunuzzz 🥳🤪🤪

@mertramazannn bugün bir şeyler olacak hissediyorum 🥰

Takside, sete giderken bir yandan da yorumları okuyordum. Hesabım son bir ayda - Mert ile tanıştıktan sonra - neredeyse üç kat birden artmıştı. Bir milyona yakın takipçim vardı ve bu beni korkutmuyor değildi. Mert'in hayranları tarafından istila edilmiştim. Dm kutum dolup taşıyordu.

Çantama sarılıp taksiden indim ve yalının kapısında durdum. İçeride yoğun bir kalabalık vardı. Taksi arkamdan ilerleyince çığlıklar kulaklarıma doldu. Arkamı döndüm. Hayranlar karşı kaldırımdan el sallıyor, telefonları ile çekmeye çalışıyorlardı. Hemen yalının kapısına vurdum. Görevli açtı.

"Afra Hanım?" başımı salladım. Bana izin verdi geçmem için. Ağırca içeri girdim. Bakışlarım içeride dolandı. İlk güne göre daha kalabalıktı.

"Mert'i- şey Beyin sahnesi bitti mi acaba?" dedim çekinerek.

"Onlar şu an yalıda değiller efendim, diğer setteler. İsterseniz siz şurada bekleyin," başımı salladım. Mert'in karavanı yoktu. Gölgelik koydukları yere gidip oturdum. Yalının penceresinin önüne denk geliyordu. Bakışlarım etrafta gezindi. Koşuşturma hakimdi. Buraya yabancıydım. Bir an burada çalıştığımı düşündüm. Bu insanların arasında kameram ile birlikte dolandığımı, Mert'in sahnesi çekilirken kameramı ona çevirdiğimi...

Bayan Sigara Kutusu - AfRam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin