ifşa

334 26 12
                                    

"offf Felix korkuttun beni " okulda çokça zorbalığa uğrayan bı tiptim ve yine o çocuklardan biri sanmıştım geleni ama megersem gelen benim çilli horozummuş " napiyim ya dalmışsın iyice" felixin cümlesi biter bitmez kafasına bı tane vurup " bak çilli..." Daha sözüm bitmeden bizim çilli kolumu ıssırmıştı bile gerçekten hiç sevmiyodu ona çilli denmesini...

Minhodan:

"Offf yine canım sıkılıyor" bunu diyen changbindi anlamıyodum bu çocukları her saniye nasıl canları sıkılıyordu " bugün bizim ufak sincapta görünmüyor eglenirdik biraz " hyunjine olan bakışlarım sanırım kendini belli etmişti ki hyunjin tekrar söze girdi " ne o noldu " "bişey yok " diyip önüme döndüm.

Chan hyung gelmişti ve sonunda sincabın mevzusu kapanmıştı " napiyosunuz lan yavşak sürüsü " iyidir hyung " changbin ve hyunjinle konusup bana döndü " Lee minho neyin var senin" bazen arkadaş grubumda bı baba varmış gibi hissediyorum Chan hyung sayesinde " hiç hyung yok bişeyim" Chan hyung buna pek inanmış gozukmesede lafa girdi " hmm peki ben çıkıyorum eve gitmem lazım başınıza bela almayın"

"Hadi amaaaa minho bunu yapabilirsin " changbin yine Chan hyungu dinlememiş ve sincabı bulmuştu şimdide onu rezil etmemi istiyodu benden ama şu an bunu yapacak enerjim bile yoktu " yeter binni istemiyorum dedim" changbin yine anlamaz gözlerle bana bakarken hyunjin benimle dalga geçmeye başlamıştı bile " ne o aşıkmı oldun yoksa o sincaba " " kes sesini hyunjin " bu sıralar cidden aşırı sinirimi bozuyodu bu çocuğun zevzekliği "sıkıldım at fotoğraflarıda biraz oyun oynayalım" changbin alaycı bi tavırla sincabın etek giymiş bı fotosunu atmıştı telefonumu alıp yavaş yavaş çocukların yanından uzaklaşırken hala hiç neşem yoktu.

Sincabın yanına gelmiştim ama hiç umursamaz bı tavırla telefon oynamaya devam ediyordu ve bu beni daha çok sinir ediyordu " baksana sincap "

Han'dan:
"Şşşş baksana sincap " birisi saçıma vurmuştu keşke felixle beraber gitseydim offff " efendim minho " bu çocuğa saygı göstermek beni tiksindiriyodu birden saçıma yapışıp " sen minik sürtük cidden nasıl yasayabiliyosun " ne dediğini anlamaz ve acı dolu gözlerle ona bakarken tekrar konuşmaya başladı " cidden bı sürtüksün" sonunda inlercesine sesimi çıkarmıştım "minho noluyo ne yapmışım ben " alaycı bi şekilde güldü " hah bide soruyo bende neden bu kadar zayıf diyorum bizim sürtük etek giymek için böyle zayıf takılıyomuş " Tanrı aşkına onane benim etek giymemden ve zayıf olmamdan " minh-" " geri çekil piç" bu seungmindi şükürler olsun hayatımda onun gibi bı mükemmellik vardı hiç bir zaman bize zarar gelmesine izin vermezdi " naptiğını sanıyosun sen ne istiyorsun çocuktan" " sanane lan yavşak sanamı kaldı milleti korumak siktirgit " minho fena kaşınıyodu seungmin kolay kolay kimseyle kavga etmezdi ama ettimide temiz dayak atardı " gidicem gidicem merak etme ama önce senin derdini çözücem " tam seung minhoya vurucakken bebek ekmeğin sesi gelmişti " hyung kavgamı ediyosun yine " jeongin gerçekten terapi gibi bı insandı ve seungminide sakinleştiren tek insandı jeongin duyan seungmin durmuştu minho arkadaşlarının yanına gitmek için bize arkasını döndü ve kafasını bize çevirip "rezil olmaya hazır ol sürtük " dedi ve gülerek arkadaşlarının yanına gitti .

.................................
Heyooo kimse varmı okuyan

little squirrel || Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin