parti

190 14 4
                                    

Jisungdan

O gece neden minhonun kucağında ağlamıştım ki? O kadarmı yalnız hissetmistim kendimi? Yoksa yaptıklarındanmı etkilendim ? Su an içimdeki bu saçma sorular canımı sıkıyordu. Lee minhoya aşık olma düşüncesi ahh... Hayır bu can sıkıcıydı.

Salona indiğimde minhonun dizi izlediğini gördüm izlediği dizi bl dizisiydi
Belkide sadece hoşuna gidiyordur diye düşünerek umursamadan karşı koltuğa oturdum ve o gün çocuklarla konuştuğumuz konuyu onada sormam gerekir diye düşünmüştüm. " Bu akşam evde parti vermeyi düşünüyorum sorun olurmu senin için " yine beni umursamaz tavırlarla cevap vermişti ama alışmıştım artık " Parti? O 3 ucubeden başka arkadaşın yok sanıyordum" dalgamı geçiyordu benimle birdenbire ne olmuştu böyle daha geçen gece benimle bebeği gibi ilgilenmişti. Sonunda aramızda barış olduğunu düşünürken bu da neyin nesiydi " onlara ucube deme hakkın yok üstelik sanane kaç arkadaşım olduğundan sadece senin için sorun olup olmadığını sordum " sjnirlenmis gözlerle bana delici bakislar atıp " hayır sorun yok akşam evde olmam" demişti bu çocuğun derdi neydi " minho amacın ne bilmiyorum ama sana burda olma demedim aksine burda olmanı istiyorum senin arkadaslarinda burda olucak " isteksiz gözükmesine rağmen bana "peki" diyip dizi izlemeye geri dönmüştü.

" Bişey sormam gerekiyor" minho odama gelip sadece bunları söylemiş ve sonrasında odamdaki koltuklardan birine oturmuştu " kıyafetim yok fazla seninkilerden giyebilir miyim" ona hafifçe gülümseyip giysi odasını gosterdim " ordan alabilirsin istediğin her şeyi "

Minhodan

Jisungun dolabından beğendiğim bı kaç parça kıyafet ve bı kaç takı alıp odaya geçtim " bunları aldım sorun olurmu " aynanın önünde cilt bakımı yapan sincap aynadan bana bakarak " hayır sorun yok " diye kafa salladı.

Akşam için hazırlanmıştım. üzerime Gri tonda bol bı gömlek giymistim altımda siyah hafif yırtık bir kot pantolon giymis ve gömleğimin alt tarafını pantolonunun içine katıp jisungdan aldığım kolyeyi ve bilekliği de taktığımda gayet güzel gözüküyordu.

uzun zamandır parti ortamlarına girmedigimden heyecanlı hissediyordum. Ama içimdeki heyecan parti icinmiydi yoksa jisungun kıyafetleri içinde beni nasıl bulacağını merak ettiğimdenmiydi bilmiyorum.

Odadan çıkıp jisungun odasına yöneldim onun fikrini almak istedim nedense. Kapısının önüne geldiğimde üstümü düzeltip odaya girdim jisung burda gözükmüyordu acaba aşağıdamı diye düşünürken arkamdan bir ses geldi " s-sen çok yakışıklısın" sesi duymamla gülümseyip arkamı döndüm o kadar güzel gözüküyordu ki şu an dilim tutulmuş gibi ona cevap bile veremiyordum giydiği beyaz crop tarzı tişörtünun üzerine geçirdiği siyah omuz kemeri bütün üst vücudunu göz önüne sererken altındaki siyah deri pantolon bacaklarını ortaya dökmüştü resmen masal prensi gibi karşımda duruyordu.

"S-sen, sende çok güzelsin " gözünü bile kırpmadan hala bana bakan bu sincabı şu an burda öpme isteğiyle yanıp kavruluyordum. Jisung bana doğru yaklaştığı sırada noldugunu anlamaya çalışıyordum ellerini saçıma çıkarıp saçımı düzeltmesiyle bütün dengem alt üst olmuş gibiydi .

Akşam olmuş ve herkes gelmişti yaklaşık 50 kişilik minik bı parti olduğundan herkes birbirini tanıyordu ben ve benim arkadaşlarım dışında. Çocuklarla biseyler içtikten sonra tanımadığım bı çocuk gelip " han nerde " diye sormuştu " bilmiyorum " çocuk garip garip bana bakarken jisung yanımıza geldi " hey taehyun burdayım" jisung ve taehyun birbirine uzun uzun sarılırken bu taehyun denen çocuğun kim olduğu aklımda yankılanıyordu o sırada jisung yanıma oturdu " biraz içki istermisin " olur anlamında kafamı salladım içki dağıtan garsondan benim için aldığı içkiyi yudumlayarak hala taehyunla konuşan jisungu izlemeye başladım.

little squirrel || Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin