" istemiyorym gitmek" sabah sabah bide jisungla uğraşıyordum eskiden olsa ve bu başka biri olsa çoktan üzerinden buz dökmüş veya dayak zoruyla kaldırmıştım ama o başkası değildi işte ne kadar naz yapsada her zaman ona katlanmaya hazırdım. " bebeğim uyan hadi geç kalcaz bak " hala yatakta mızmızlanıyordu bu görüntü ne kadar tatlı olsada eğer geç kalırsak Chan hyungun bize yapıcakları tatlı değildi.
Önce ikimizide bir güzel döver sonrasında çeşitli işkenceler yapar ve eğer hıncını alamazsa bide bizi çocuklara dövdürürdu. Buna gerek varmıydı peki , hayır sanmıyorum. Bunun yerine jisungu uyandırıp bı an önce buluşma yerine gidebilir ve bunları yaşamadık.
"Gel bakalım " hızla duşumuzu almış şimdi ise bu koca bebeğin üzerini giydiriyordum. " iyki geceden eşyaları hazırladık" , bu gün beraber tatile gidicektik hyunga içimdeki korkuyu anlatınca o da bunun iyi olucağını düşünmüştü. Hızla hazırlanıp sonunda buluşma yerine gelmiştik.
jisungda bende uyumlu giyinmiştik bunu ilk defa yaptığımızdan veya gerçekten yakıştığından bilmiyorum çok güzel görünüyordu. ikimizin de alt kısmında mavi bol kot jisungun üzerinde üstü mavi yazılı yine bol gri bı swet onun altında beyaz bir t-shirt vardı bende de yine ona benzer ona kıyasla düz fakat alt kısmında yama şeklinde minik bı dikiş olan arkasında ise yine aynı mavi minik yamalar olan bol bir swet altında ise beyaz t-shirt vardı.
Fazla gecikmeden diğerlerinde gelince beraber kahfaltı yapıp yola çıktık. Çok geçmeden konaklama yerine gelmiştik bile. Gorveliler bizim için bavulları evlere goturdukten sonra bizde biraz gezmek için kalıcağımız yere ugramada kaçmıştık.
Yer seçme işini Felix ve hyunjin yapmıştı ilk başta hepimiz onlara güven olmaz desekte mükemmel bir yer seçmişlerdi. Kamp alanı gibi bir alanda büyük yaklaşık 4 kişilik bungalovlar vardı üstelik bağzı bungalovların terasları vardı ve bu teraslar ön taraftaki ırmağın üstüne doğru gidiyordu. Onun dışında zaten ormanda olmasıda ayrı bir güzeldi jisungda bende ormanları çok severdik.
Bı dk bişey vardı daha doğrusu jisung yoktu, demin elimden tutan çocuk şimdi ortalıkta yoktu. Lan bi dk ya kaybolduysa tamam burası ıssız bi yer değil ama jisung her an herşeyi yapabilirdi de.
" jisung" en yuksek sesimle bağırırken bı yandanda onu ariyordum. Çok geçmeden yere oturmuş çiçeklerle oynayan minigimi gördüm bebekmiydi bu çocuk. Abartma alt tarafı çiçek topluyor demeyin şu an gerçekten bebek gibi gözüküyordu. " yavrum seni arıyorum nerdesin sen " ona yaklaşmaya başladığımda kafasını kaldırıp gülümsedi " bak çok güzeller" çiçek topluyor sanıyordum fakat o sadece çiçekleri izliyordu "hmm hadi bı kaç tane al gidelim dinlenelim biraz " kaşlarını catip beni aşağıya çekti minik elleriyle bı tane çiçeği gösterdi " eğer onları koparırsam ölmezlermi böyle daha güzel uzun zaman boyunca onları görebilir insanlar " düşüncesi güzeldi tabi ama ki yanında götürmek istiyordu bu da belliydi çok geçmeden cebimden telefonu çıkarıp resmini çektim " ben sana bu çiçeğin aynısından bulup alicam söz " ayağa kalktıktan sonra elimi beni çekiştirmeye tekrar başladı " aaa hadi minho akşama kadar burdamı durucaz"Yazarda :
" Hadi amaa " minho hazırlanmış jisungu bekliyordu diğer 6 genç ile az uzakları da bulunan sahile gidiceklerdi, fakat jisung hala hazirlanamamıştı.
" geldim " merdivenden inip hızla minhonun boynuna atladı minik. Belli yine minhonun sevmediği bişey giymişti " içimden bı ses beni yumşatmaya çalıştığını söylüyor" jisung kıkırdayıp geri çekildi " hayır yumşatmaya çalışmıyorum sadece kıskanç bı sevgilim var ve facia yaşanmasın istiyorum " jisung ellerini minhonun boynundan çekip hızla geri çekildiğinde minhonun bütün kıskançlık hücreleri tavan yapmıştı " yavrum bu ne git değiştir
şunu ". Jisung minik bı of bıraktıktan sonra homurdanmaya başladı
" istediğimi giyemiyceksem niye tatile geldikki ne giyiyim bu sıcakta kazakmı" evet minho kıskanç biriydi ama miniginin üzülmesini istiycek biri değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little squirrel || Minsung
FanfictionHayatı aileleri tarafından mahvolan iki çocuğun aşkı nasıl olur sizce?