yıllar geçse bile (FİNAL)

122 7 3
                                    


    Dün kabul ettiğim evlilik teklifi sonrası büyük haşmetli bir otele gelmiştik. Nedenini bilmiyordum ama artık yanımdaki bu cocuga güveniyordum hatta en güvendiğim insan o olmuştu.

(8 yıl sonra)

      "Uyan güzelim " " baba neden güzelim diyorsun babam kız degilki " başıma gelip benimle uğraşan iki ufaklikla uğraşmak adına yerimden kalkıp ikisininde gıdıklamaya başladım " sizi yaramazlar demek benim dedikodumu yapıyorsunuz ha "

      Sonunda kalkıp kahfaltı yapmış ve piknik için hazırlanıyorduk siwoo ve jisungun isteğiyle piknik yapmaya karar vermiş sonrasında cocuklarda bize eşlik etsin diye düşünüp onlarıda cağarmıştık. Evet yıllar geçse bile asla ayrılmadık hatta ben yine Chan hyungun minik kardeşi changbin ve hyunjinin komik olmayan anormal arkadaşlarıyım Ve han jisung onunda ilk aynı zamanda son aşkı ilk olmasada son zorbasıyım.

      Sonunda hazırlanıp piknik alanına geldik çocukların yani jeongin ve seungminin gelicekleri konusunda bir garanti veremeyiz ama umarım gelirlerdi. " Baba seungmin ve jeongin amcam gelirmi " emin olmamakla beraber cevap vereceğim sırada jisung benden önce davranmıştı " babacım bak şimdi seung amcan gelmeye çalışcam dedi işi bitince hemen gelicekmiş jeongin amcanda bir ameliyattan sonra gelicek " dizinde tahmin ediceginiz gibi hepimiz büyüyüp evlenmiş hepimizin birer işi olmuştu.

   Chan hyung çocukluğundan beri sürekli resim çizdiği için eli yatkındı bu yüzden güzel sanatlar okumuş ve ünlü bir ressam olmuştu seungmin lise henüz bitmeden bang teyze ile çalışmaya başlamış şu an ise fransa ve İtalya'nın en büyük moda evlerinin sahibiydi. Changbin edebiyat öğretmeni olmuş jeongin ise bayan seo ile bir süre calistiktan sonra kendi klinigini açmıştı. Felix ve hyun ise aynı işi yapıyor hatta Kore'nin en iyi çift resimlerine konu oluyor modellik yapıyordu. Bizmi ? Jisung iyi bir mimar olmuş babasının şirketini kapatıp kendine bir şirket kurmuş bende önce annemin adına bir hastane kurmuş sonrasında ise orda doktor olarak çalışmaya başlamıştım.

      Hepimizin normal hayatları vardı ama hepimiz hala 8 yıl önceki çocuklardık.

    Piknik alanına geldiğimiz gibi elimizden sıyrılan oğlumuzla bir süredir ilginemedigim sevgilime daha doğrusu eşime sarıldım. Biraz daha ilerlememizle Chan hyung ve seungminin burda olduğunu siwoonunda Chan ve seungminin kızı seoyuna koştuğunu fark ettim.

     Biz oturmuş sohpet ederken gelen Felix ve hyunjin dikkat çekmiyor değildi muhtemelen çekimden çıkmış geç kalmamak için direk gelmiş olmalılardı yüzlerindeki on kilo makyajın tek açıklaması buydu. " lan bu haliniz ne sirktenmi kaçtınız" jisung hiç değişmez felixle uğraşmaktan zevk alırdı onların kavgasını dinlemek yerine hgunjinle sohbete koyuldum. Tabi o bu sırada makyajını silmekle meşguldü.

    Bir süre sonra gelen jeongin changbin ve minjun ile artık ekip tamamdı. Eglenmistik hatta uzun zaman sonra çocuklarla beraber olup en güldüğümuz an olmuştu.

     Selam ben Lee minho bu zamana kadar çok acı çekip herzaman güçlü durmak zorunda hisseden her zaman mutlu olmak için uğraşan Lee minho. Ama bi dakka tekrar tanışalım ben Lee minho Chan hyungun yaramaz kardeşi changbinin spor arkadaşı hyunjinin alay arkadaşı Felix ve jeonginin her ne kadar büyüseler bile her zaman sevgililerini şikayet ettiği seungminin her hastalığında geldiği  aynı zamandada han jisunga deli gibi aşık olan  ömrünün sonuna kadar hayatını iki erkeğe Adayan Lee minho.

Jisung

Selam ben jisung han jisung tanışmak için geçmi sanmıyorum hatta biliyomusunuz veda ederken birbirimizi daha iyi tanıyor olmamız çok güzel. Uzun zaman önce minhonun sürekli bağış yaptığı yetimhaneye gittik oraya yeni gelmiş ailesini kaybetmiş ve minhoya benzeyen daha doğrusu tanımadığı bi adam tarafından taciz edilmiş bı çocukla karşılaştık önce birkaç gün bizde kalmasını istedik sonrasında ise tamamen bizimle yaşamasını çok küçük olmasına rağmen yaşadığı şeyler bizim gibilerle atlatmasi daha kolay olur diye düşünduk.

    Her neyse çok gevezelik etmiyim hayatım boyunca yaşadığım hiçbir şey için pişman olmadım yaşadığım şeylerden nasıl ebebevin olmam gerektiğini öğrendim. Düşünüyorum da benim yaşadığım gençliği çocukluğu asla oğluma oğlumuza yasatmıycam ben ve babası onun için iyi birer baba olucaz.

------------------

       Selam fic sonu diyelim o  zaman hepinizi seviyorum bundan sonra tamamen texting tarzı yada piskolojik birşeyler yazcam kendinize iyi bakın ve gercekten iyi olmayı onutmayın.



little squirrel || Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin