Jisungdan
Ertesi gün okula gelmiştim ama garip olarak kimse benle dalga geçmemişti kimse sanki bunu hiç görmemiş gibiydi.Minhodan (paylaşılan gece)
Okulumuzun bı grubu vardı ve bu grupta tahminde ettiğiniz gibi sadece sincap ve arkadaşları yoktu hocalar hariç okulun tamamının olduğu bu gruba tek kelimemle daha doğrusu minik tehditlerle sözümü geciriyodum çünkü gerçekten o gruptakiler in hepsi birer korkaktı eşcinsel olduğu öğrenilmesin diye binlerce para verenler sevgilisini aldattığını herkesten saklayanlar hatta ailesini dolandırıp babasının yatlarını satanlar daha neler neler benim durumum onlara göre daha kötüydü amaaa... Her neyse işte ama şu an ki mevzum sincaptı. Ufak tehditler ve uyarılarla herkesin sincaptan uzak duracağından alay etmiyceginden emin olmuştum.
(Bugün)
" Sen gerçekten salaksın minho nasıl gider herkesi tehdit edersin" hyunjin ve changbin yine başlamıştı söylenmeye aslında Chan hyung biliyordu sincaba olan duygularımı ama diğerlerine söyleyemezdim yoksa artık arkamı kolliycak arkadaşlarım olmayabiliridi...
Chan hyung kolumdan tutmuş hızlı hızlı yürüyordu ona yetişmek nerdeyse imkansız gibiydi şu an çok sinirlenmişti sanırım ve ben bu sinirin sebebinin dün instegrama attığım fotoğraf olduğunu biliyodum ama ne fayda hyung şu an haklıydı ben sevdiğim çocuğa zorbalık yapıp yetiremeyip üstünede onun isteği dışında fotoğrafnıı paylaşmıştım.
"Lee minho" evet şimdi sıçtım işte Chan hyungun sesi çok yüksek çıkmıştı yaklaşık yirmi saniye önce girdiğimiz kantinde bile bütün gözler bize daha doğrusu bana dönmüştü kimseden korkmayan herkese kafa tutan ben sıra Chan hyunga gelince kedi oluyodum ona karşı çıkamıyodum bir türlü. Hyungun bağarmasıyla birden sesim titremisti sanki "h-hyung ben sadece" hala çok sert bakıyordu bana sanırım kaçışım yoktu derken bi daha yükseldi ses "sen ne tür bı salaksın minho kim sevdiği insana bu şekilde yaklaşır" o haklıydı ama sevmek nasıl olur bilmiyodum sahi nasıl sevicektim onu ben " hyung özür dilerim silicem fotoğrafı ben sadece sinirlendim ne yaptığımı düşünmedim, düşünemedim bile" Chan sanki anlamıştı noldugunu ve artık kafasını başka yöne çevirmişti o da biliyordu bana o sinirli haliyle biraz daha bakarsa oturur ağlardım.
Biraz konuştuktan sonra zil çaldı ve hyung bana sıkıca sarılmıştı bunu hep yapardı hoşuma da giderdi her ne kadar diğer iki avel bunu bilmesede Chan hyung gerçekten benim hayatımı kurtarmıştı.
Ders başlamıştı ve bizim rehber öğretmenimiz yine saçma bı proje peşindeydi " evet çocuklar anladınız umarım başka bir sınıftan biriyle eşleşiceksiniz ve o kişinin evinde 1 ay kalacaksınız onun nasıl bir insan olduğunu neleri sevip sevmedigini ailesini her şeyini not tutup burda anlatıcaksınız diğer taraftan bu ay bunu yapıp anlattıktan sonra diğer ayda bu arkadaşınız sizde kalacak ve aynı şeyleri o yapacak " gerçekten çok saçmaydı ve susmadan hala anlatması daha saçmaydı " evet isterseniz siz seçin seçemeyenler yanıma gelsin ben eşleştiricem " hocanın lafı biter bitmez kafamı geri koymak istemiştim ki malesef bunu engelleyen bir adet seo changbin oldu "kimseyi tanıyomusunuz diğer sınıflardn " ondan kurtulup kafamı sıraya koydum ve boğuk bir sesle " tanımıyorum" diyerek sıyrılmaya çalıştım...
Jisungdan
Hocanın bahsettiği proje işime gelirdi aslında hem evde yalnız olmazdım hemde belki yeni arkadaşlar edinebilirdim. Ama başka sınıftan sadece felixi tanıdığımdan hocayla konuşup beni biriyle eşleştirmesini istedim " tamam jisung yazdım ismini bakalım sana akşam yazarım haber veririm ben " seviyorum bu kadını ya lokum gibi kadın aslında sadece sinirlenince biraz garip oluyor o kadar.Çocuk adam
Hyung bak sana diyorum ki
Ben ilerde peri olucamKöpecik
Bebek ekmek saçmalama
Çizgi film izlemeyi bırak artıkKanguru
Bebegim üzgünüm ama
Seung haklı
Çizgi film izlemeyi bırakalım olurmu
Bak çok fazla bilinç altına yerleşiyorAhhh ahh Gine jeonginin bebek halleriyle uğraşıyordu bizimkiler bı ara Gine tutturmuştu ben tek boynuzlu at istiyorum doğum günümde bana tek boynuzlu at alın diye bazen tutuyodu böyle halleri
jeongin kuzum lütfen ama
Üzme bizi olurmu
Onlar sadece bı kaç hayal
Ürünü gerçek değillerkiÇocuk adam
Amaaaaaa
Ne demek gerçek değil
Hyung yaş yalan söylemeKanguru
Jeongin sinemaya gidelim mi
Yeni bir çizgi film gelmiş
Hem ben izledim fragmanını çok güzel
ister misinKöpecik
Aaa bak bir sürü Mısır'da alalım.
Beraber gidelim
OlurmuÇocuk adam
Tamam ama en büyüğünden alalım 🦊Gruptan çıkıp uyuma planları yaparken birden telefona tekrar bildirim düştü - WhatsApp bir Yeni mesaj- hemen girip hocanın gruba attığı fotoğrafa baktım listeleri atmıştı ama bı terslik vardı sanırım liste su şekildeydi
Jeongin - changbin
Seungmin - bangchan
Han jisung - Lee minho
Lee Felix - hwang hyunjin
.
.
.🍂
Babaaaays sizi seviyorum
Tipe bak Allah'ım 🐿️💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little squirrel || Minsung
FanfictionHayatı aileleri tarafından mahvolan iki çocuğun aşkı nasıl olur sizce?