öldür beni

129 5 11
                                    

       " neden yaptın bunu ona önce şiddet uyguladın sonra sevdiği adamı gözleri önünde öptün ona acı çektirme hakkın varmı? " Minho jisunga yapılanları bu çocuğun onlara yaptıklarını artık kaldıramaz hale gelmişti. Yaklaşık 3 saat önce  sevdiği adam minhonun gözleri önünde ağlaya ağlaya yanlarından ayrılmıştı. Kötü olanda ne biliyomusunux minho bebeğinin peşinden gidememis onu o halde yalnız bırakmıştı. Şu an ise tek istediği jisungun onu anlamasıydı minseokun dediklerini anlayıp minhoya yardım etmesiydi.

      Seok bu gün zorla minhoyu evine getirmişti belliydi işte minhoya bu günde rahat uyku yoktu. Gözlerinden dökülen yaşları silip olduğu yere çöktü bunu gören seok sanki minhonun canını daha çok yakmak istiyormuş gibi yanına gidip saçlarından tuttuktan sonra ayağa kaldırdı. " Şimdide o çocuk için ağlıyorsun ha! Tahmini ne zaman akıllanırsın Lee" hayır minhonun canı yanıyordu sadece sevgilisinin gözü önünde yaşadığı bu olay canını sıkmıştı sahi ya acaba jisungda minho gibi hala onu seviyormuydu.

       Jisungda minhodan farksızdı aslında o caffeden sinirle çıkıp eve geldiğinden beri kapı önündeki komidinden fotoğraflarını almış o fotoğrafa bakarken ağlayarak uyuya kalmıştı. Bu sırada eve gelen diğer 6 genç bahçe kapısından içeri girdiklerinde onu fark etmişti. Şu an ise jisungu koltuğa yaptırmışlar sessizce bir şeyler konuşuyorlardı.

          "Ne yapacaksan yap hazırım " seok asla minhodan bu sözleri bekleniyormus gibi yüzü tiksindirici bir ifade aldı " iyce dayak arsızı oldun sen" minho hafifçe kafa salladıktan sonra saçını bırakan adamın ellerini tutup tekrar saçına çıkardı " hadisene durma ölene kadar döv çağar o arkadaşlarını eğlenin istediğiniz gibi benimle minho alışık zaten merak etme canım yanmaz artık " minho telefonunu çıkarıp bir mesajı açtı daha sonra minseokun gözüne sokarcasına gösterdi. " Bak artık hayatımda olan tek güzellikte beni terk etti hemde bana ne olursa olsun yanındayım diyen bu gün ona yaptığım onca şeye rağmen kendi yaralarımla ilgilenmemi söyleyen beni seven insanda gitti. Gebert beni yada bı dk bunu yapma sen en iyisi-" minho daha sözünü bile bitirmeden yüzüne inen tokatla güldü ama konuşmadı tekrar biliyordu onu yeterince sinirlendirmişti ve o sonunda minhoyu oldürücek minhoda annesine kavuşucaktı.

       " Olmekmi istiyorsun ama bak ben hala yaşıyorum minho ne demiştim sana ben benim yaşadıklarımı yaşa. Seni öldüremem ama söz veriyorum sana ölü gibi hissettiricem" min ufak bı gülümseme sunup tekrar karşısında duran çocukla dalga geçti " beni oldürücek kadar cesaretin yok seok"

     Gerçektende min haklıydı seok onu olduremezdi belki bu takıntıydı ama yinede seok onu seviyordu onun canını yakmaktan kaçmazdı kaçmadıda zaten...

      
          " bak şimdi yavrum seninle bı oyun oynayalım ama bozmak yok bu ipi senin boynuna geçiricem ve sıkıcam bakalım kaç saniye dayanabiliyorsun." Seok dediklerinden sonra elindeki ipi minhonun boynuna geçirip iyiyce sıktı herhangi bir haraket etmiyordu min çünkü ölmek istiyordu Artık bu da seokmini daha çok sinirlendiriyordu. En güzeli tokadını tekrar çocuğun yüzüne geçirdikten sonra " gebermek istiyorsun ama bu olmiycak unut bunu " tekrardan elindeki ipi sıktı bu sefer minho elini boynuna atıp çekiştirdi. İşte sonunda istediği olmuştu yine minhodan üstündu seok.

        "O çocuk seokmin minhoya senin yaşadıklarının acısı ondan çıkıcak dedi sonrada gözümün içine baka baka öptü onu " jisung bir saattir çocuklara olanları anlatıyor beraber minho hakkında teori uretiyorlardı. Chan dayanamayıp " o piç zorla tutuyor demekki yanında muhtemelen tehdit ediyor ve minhoya şiddet uyguluyor " demesiyle jisung beklemeden evden ayrılmış ve polise gitmişti. Uzun zamandır ilk defa yine mutluydu sevgilisiyle eskisi gibi olucaklardı.

little squirrel || Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin