" Minhoo, minhoo" offf yaklaşık yarım saattir minhoya çağırmama rağmen hala ortada yoktu oyunmu oynuyordu benle hayır neden onla kalmak zorundaydım ki yani mesela seungminle kalıp onla sabaha kadar vıcık vıcık aşk dolu diziler bile izleyebilirim ama minho? O büyük bir sıkıntı resmen mesela beraber kalmaya başlayalı 1 hafta oldu sadece gece uyumak için burda beraber vakit gecirmemiz ve onu tanımam onunda beni tanıması gerekiyor ama nerdeee!
(2 gün önce) minho
Jisung bu gün jeonginin gelcegini söylemişti ve bende onları rahat bırakmak için evden gitmek istemiştim gerçi atladığım bı nokta vardı jeonginin yanında gelen benim dağ ayısı arkadaşım changbin. O gün bı kez daha arkadaşlarımı iyi seçmem gerektiğini öğrenmiştim resmen heleki changbinin jeongine sorduğu " Almanya'da Almanlar yaşıyorsa Sakarya'da sakarlarmı yaşar" sorusu komik olmadığını bile bile yaptığı bu espiriler... jisung ve jeonginin bize o bakışları...ahhh tanrım gercekten rezil olmuştuk o gün nerdeyse yerin dibine girmek istemiştim. Neyse ki hyunjin yoktu düşününce bide o olsa onun boş muhabbetleri daha çok rezillik sebebiydi . Düşünsenize bı insan neden biri ailesiyle konuşurken arkadan sigara ver bide ben çekiyimi falan derki ama evet o kişi hyunjinse üçüncü sınıf şakaları ve ergenlik şakaları yapabilir. Her neyse şu an hatırladıkça hala kendi kendime rezil oluyodum bı an önce bu ikisiyle arkadaşlığımızı gözden geçirsek iyi olucaktı.
(Bugün)
Dışarda olan işlerimi halledip jisungun evine geri geldiğimde amacım onla konuşmak bazı şeyleri öğrenmekti annesi o gün gittiğinden beri gelmemişti jisungu hiç yemek yerken görmemiştim ve arkadaşları sık sık gelmesine rağmen sadece oyun oynayıp gidiyordu yani arkadaşlıkları bu kadarmıydı?
"M-minho biraz konuşabilirmiyiz" neden sesi titriyordu benden bu kadarmı korkuyodu benden bu kadarmı tiksiniyodu "olur " onu umursamadan ve hızlı hızlı salona geçtim onun benden korkması bile beni deli ediyodu bide sesi titrerse hiç dayanamazdım.
Salona geçip uzun olan büyük koltuğa oturdum " evet ne konusucaz " yavaş yavaş karşımdaki tekli koltuğa oturup boğazını temizledikden sonra konuşmaya başladı " minho 1 hafta geçti rapor tutmadın seni bilmiyorum ama benim bu dersten kalmak gibi bir niyetim yok eğer burda kalmıycaksan sabah gidip akşam gelip boş boş evimi otel niyetine kullanıcaksan ben sana geliyim ve en azından ben raporumu tutuyim yada burda dur ve düzgünce şu projeyi tamamlayalım" " peki doğruluk mu cesaret mi oynayalım o zaman hem seni tanımış olurum" sözümü bitirip büyük canım önünde elimdeki birayı yudumlamaya başladım jisung yüzündeki gülümsemeyle " şeyyy o zaman bizimkileride çağaralımmı " diyince bi an hyunjin ve changbin aklıma geldi gerçekten bı kez daha rezil olmaya gerek var mıydı emin degildim " sadece köpecik ve Chan hyung" dememle jisungun ağzından büyük bir kahkaha koptu " bı dk bı dk şimdi sen bu köpecik dediğin çocuğun isminidemi bilmiyorsun bari Chan hyunga sorsaydın" diyince ciddiyetimi bozup gülümsedim
"Aramiycaksan başlayalım" gözlerinin içi hala gülerken ciddi olmaya çalışıp "arıyorum" diye telefonu gösterdi.1 saat sonra Chan hyung ve seungmin gelmişti diğerlerinin aksine çok iyi anlaşıyorlardı Felix ve hyunjin gibi o bana köpek maması yedirdi diyen yoktu bu ikisinde yada changbin hyung bana çirkin diyo diye şikayet etmeye benzer durumlarda yoktu ve cidden bu ikisiyleyken kafa dinleyebilirdim .
" D mi? C mi? Jisung" arkasına yaklaşıp düşündükten sonra "D" demesiyle aklımdaki soruyu direkt sordum " annen o gün bana kapıyı açtı senin uyuduğunu söyledi ve çıktı o zamandan beri gelmedi ayrımı yaşıyorsunuz" jisung minik bı gulumseme sunduğu sırada seungmin araya daldı " ne!ne!ne!... Annenmi geldimi onlar " seungmin niye bu kadar şaşırmıştı acaba sonuçta annesinin burda olması en doğal şeydi " ahhh hayır gelmediler henüz hatta aksine bu yıl başına kadar yoklar, diğer mevzuya gelicek olursak o annem değildi o Tu teyze Taylandlı tam ismini bilmiyorum benim küçüklüğümden beri bu evde ailem sürekli gittiği için bana bakar o da bu sıralar izinli eşi iş kazası geçirmiş sanırım" doğru ya düşünmemiştim bunu.
Sıra seungminde ve bangchana soruyordu " neden insanlara zorbalık yapıyorsunuz" bu soruyu bangchandan çok bana sorduğu belliydi ama yinede bangchan sakin bı sekilde seunga " biz insanlara zorbalık yapmıyoruz en azından ben yapmıyorum diğerlerini bilemem " demişti.
" Hepimizin olduğu bı foto paylaş" ahhh sincap niye böyle şeyler istiyorduki sıra ondaydı ve bağzı gerçekleri söylemekten korktuğum için sabahtan beri çekmediğim çile kalmamıştı " peki yapıyorum"
@lmin_ho❤️132 💬23
Jisung hazretleri istedi😟@schangbinii : @hghyunjjin satıldık bro 🥲
→@hghyunjjin : galleşler sizi kesin hyungta orda 😒
→@chwnbang: 👀 burdayım@yongfeliix: bende nolsun işte bu ırz düşmanı hyunjin beni sikmesin diye yüz yüze bile gelmiyorum
→@hghyunjjin: ayıp ama çilli
@b: oppa o ne horozmu seviyosn
→ @hghyunjiin: hayır civciv🤨@jsngghan: tatlı çıkmışız
Seung @kmseungm 💅😘
→ @kmseungm : tabiiiii@jeoyang: hyung bı ara beraber sizde toplanalım ama bu dağ ayısı hyung gelmesin @jsngghan
...Seung ve Chan hyung gitmiş jisungla ortalığı toparladıktan sonra bu gün aldığım biralardan birini daha açtım o sırada dikkatle bana bakan jisungu fark edip ona doğru eğildim su an kafamın güzel olduğunu düşünüyordu az önce bana ayakta duramıyorsun demişti şu an bu yaptığımı bilinçli yapmadım sanıcaktı nede olsa.
Üzerine eğildim benden gittikçe kaçıyordu en sonunda koltukla aramda kalınca çok pis kokuyorsun diyerek beni vaz geçirmeye çalışmıştı ama ben umursamayınca yanağımda oluşan anı yanmayla ondan uzaklaştım jisung yeni yeni kendine gelip " özür dilerim ben- ben bilerek olmadı sadece-" onun sözünü bitirmesine izin vermeden dudaklarana kapanmıştım biliyorum şu an benden nefret ediyordu ama ilerde daha fazla nefret edicekti en azından şimdi onu sevdiğimi bilmeliydi...
🍂
Fazla sorgulamayın takılıyom kendi kendime 🍻🐱:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little squirrel || Minsung
FanfictionHayatı aileleri tarafından mahvolan iki çocuğun aşkı nasıl olur sizce?