2.Bölüm

294 39 103
                                    

Selam hoşgeldiniz. İkinci şans için teşekkür ederim. Yorumlarınızı bekliyor olacağım ve oy vermeyi de unutmayın.İyi okumalar dilerim.
            

              "Çok cesaretliydim
                cesaretimi kırdılar,
                çok çabuk güvenirdim
                güvenimi kırdılar,
               çok iyi kalpliydim
               kalbimi kırdılar..."

Bağzı duygular vardır sevgi gibi.
Zor bulunur. Sevmek kolay iş değildir.
Sevmek nedir sizin için?Veya seven insan nasıl olur?Sevmek ve sevilmek
çok güzel duygudur. Bazen sevmek saçma sapan şeyler yaptıra bilir.
Hiç yapmam dediğiniz şeyi sevdiğiniz
bir insan için yaparsınız benim gibi.

Bir şey demedim. Diyemedim. Hızlı adımlarla dışarı çıktım. Kendimi bahçeye attım. Gözlerimden yaşlar aktı. Beni seven birini üzdüm. Canını yaktım. Bekir'i karşımda görünce hemen sarıldım. Oda bana sarıldı.

"Ömür iyimisin?" Cevap vermedim.
Sarılmayıda bırakmadım.

"Ömür korkutma beni cevap ver bi"
Beni uzaklaştırdı. Suratımı avcununun arasına aldı.

"Ömür gözüme bak ne oldu?"gözüne baktım daha çok yaş aktı gözlerimden.

"İyiyim" dedim titreyen sesimle.

"Değilsin Ömür değilsin"

"Seni bu hale ne getirdi?"cevap vermedim.

"Ben buraya geldim diye seni üzecek bir şeymi söyledi?"Hayır ben söyledim ona.

"Cevap ver Ömür" sarıldı. Sımsıkı sarıldı. Bir süre böyle bekledik. Sonra beni bıraktı.

Elimi tuttu. Arka bahçeye kimsenin olmadığı yere doğru gittik. Genelde herkes ön tarafta oturur. Arka bahçeye uğrayan olmaz. Orada bir banka oturduk. Gözlerime baktı. Gözümden yaşlar aktı.

"Ben, ben onu üzdüm" diyebildim.

"Güzel yürekli kardeşim benim, ağlama birlikte gönnünü alırız, senin için bu kadar önemliyse elimden gelen her şeyi yaparım ama sen ağlama kardeşim" dedi gözümdeki yaşları silerken.

"Nasıl yapıcaz?" dedim.

"Gel herşeyi anlatalım neden sürekli benim yanıma geldiğini anlatalım"benim için kimseye söylemeyeceği şeyi söylemek istiyordu. Ben söyle desem hiç düşünmeden söylerdi.

"Yok söylemeyeceğiz"

"Söyleyelim"

"Söulersen seninle konuşmam" dedim. Onun kendi sırrrını başkasına söylememesi için...

"Ömür üzülmiyceksin o zaman,
sen üzülürsen biz hepimiz çok can yakarız" dedi. Dediği gibi ben üzülürsem çok can yakarlardı.
Beni üzen herkesi üzerlerdi. Onları
üzerkende suçsuz insanlarında canını yakarlardı.

"Tamam geçti ve bitti ben iyiyim" dedim ve ekledim.

"Sen neden gelmiştin?"

"Güzel soru, dur düşüneyim, hah ben sana bunu getirdim, sana çizmiş" dedi. Uzattığı kağıdı elime alıp baktım.

Kağıtta bir kız, bir erkek birde kız çocuk vardı. El ele tutuşmuş eve giriyorlardı.

"Ona benimde ona resim çözeceğimi söylermisin?" dedim kağıdı katlayarak.

"Söylerim tabiki" dedi.

"Daha fazla durma burada hava soğudu hadi içeri Ömür"

"Tamam görüşürüz" dedim gülümseyerek.

Kırık HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin