-a dedikáció
"Mivel egyre idősebb leszel, trónörökös, úgy döntöttem, hogy idén megházasodsz.Már elintéztem, és remélem, készen állsz rá "Jungkook az apjára néz, mielőtt végre kinyitná a száját.
"De nem mehetek hozzá ahhoz, akit szeretek?"
"Nézd, ez a fiú, akihez hozzá akarlak adni, egy ígéret volt, amit a barátomnak tettem, hogy az unokája a trónörököshöz fog hozzámenni, ezért nekem is be kell tartanom, és neked is be kell tartanod.De ha tényleg vonakodsz a megkötött házasságtól, győzz meg arról, hogy kihez szeretnél hozzámenni, és győződj meg róla, hogy a partnered is tud róla, koronaherceg".
Jungkook az apjára néz, mielőtt bólint és feláll, "Igen, felség" - hajol meg, mielőtt kisétál, és mélyen kifújja a levegőt.
─
A diákok az iskola főbejárata felé igyekeztek, egy fekete limuzin került a látóterükbe, miközben a lányok kiállhatatlan sikoltozása betöltötte a kora reggeli órákat.
Yoongi gúnyosan nézte a többiekkel együtt az osztályteremből.
"csak mert királyi családból származnak"- rázta meg a fejét Seokjin, ahogy elhelyezkedett a székében,a kintről jövő zaj egyre hangosabbá vált, amikor egy fekete hajú férfi lépett ki,egy apró mosolyt villantott, mielőtt a ráncigálás elkezdődött,az őrei megvédték, ahogy besétált az iskolába,meglátta a barátait a folyosó végén.
Jackson,Mark és Jaebum vigyorogva üdvözölték őt,az üres folyosó sarkához húzódtak.találomra beszélgettek,Jungkook tekintete felfelé vándorolt,amikor meglátott egy alakot,aki az egyik ablakban jelent meg.
"minket néznek?"- kérdezte Seokjin, mire Jimin felállt a helyéről és kíváncsian odasétált,látva, hogy négyen a falnak támaszkodva beszélgetnek.
"Nem hiszem"- motyogta Jimin, miközben azt nézte, ahogy Jungkook nézi őket.
jungkook megindult, miközben yugyeom az ég felé nézett,egy apró mosoly ívelt az ajkára, mire a barátai felé fordították a figyelmüket.
"Ó, az nem Yugyeom?"- kérdezte Mark, ahogy ő is felnézett.
"Nem csoda, hogy Jungkook felnézett" - bökte meg a vállát Jackson, mire Jungkook gúnyosan felszisszent, mielőtt intett nekik, hogy menjenek fel az emeletre.
─
Szünet volt, és jimin elnézést kért a többiektől, mert el kellett mennie néhány dologért a művészeti részlegre. jimin tánc és művészet szakos, bár nehéznek tűnik, de úgy gondolja, hogy sikerülni fog neki, mivel szenvedélyesen szereti.
ahogy visszafelé sétált,hangok keltették fel a figyelmét.visszafordult és közelebb ment a terem végéhez,az ajtó kissé nyitva volt.jimin bekukucskált rajta és meglátta jungkookot,csakhogy ezúttal egy másik férfival,akiről jimin egy pillanattal később tudta meg,hogy yugyeom.
"házasodjunk össze "mind jimin, mind a barna hajú arckifejezésére rá volt írva a döbbenet, miközben a másik halkan kuncogott.
"Miről beszélsz?"
"komolyan mondom yugyeom. ha nem fogadod el, akkor ahhoz kell hozzámennem, akit a szüleim választottak, és én inkább ahhoz mennék feleségül, akit szeretek" yugyeom hitetlenkedve néz rá, mielőtt megrázza a fejét.
"sajnálom jungkook, de tudod, hogy szeretem a táncot, és már majdnem elértem a célomat, hogy belépjek a királyi balettiskolába. ha hozzád megyek, kötelességeim lesznek, és le kell mondanom az álmaimról, hogy kiváló táncos legyek. remélem, megérted, hogy mire gondolok. kedvellek, de egyszerűen, nem tudom megtenni" a fiú szomorúan mosolyog, mielőtt kilépne az osztályteremből, jimin épp időben fordult meg, hogy ne vegye észre őt, de véletlenül az asztalnak csapta a lábát, halkan felsikolt, de a bent lévő személy meghallotta, és kiment, elkapta az ezüsthajút odakint.
"Mit keresel itt?" - kérdezte óvatosan, kezét a zsebébe téve
"Semmit"
"hallottál minket, ugye?" Jungkook összeszorította a fogait, és jimin hátrált.amíg a háta a falnak nem ütközött.
"most ide figyelj, jobb, ha befogod a szádat, vagy rosszul..." Az ezüsthajú ellökte magától, mogorva arccal.
"tudom, hogy mit kell és mit nem szabad tennem. ne játszd a nagyképűt,csak azért, mert te vagy a város trónörököse, ez undorító" - gúnyolódott.
Jungkook összeszűkíti a szemét a visszahívó alakra,keresztbe fonja a karját, miközben elsétál.
"Hol voltál?" - kérdezte Namjoon, miközben a férfi leült, még mindig bosszúsan egy bizonyos fekete hajú férfi miatt.
"jungkook megkérte a kezét, és visszautasították" seokjin majdnem megfulladt a tésztájától, Hoseok kiköhögte az italát, köhögési rohamot indítva el.
"biztos csak viccelsz velem" mondta yoongi, miközben a szemét forgatva a másik asztalra nézett, és látta a trónörököst a baráti társaságával.
"Megkérte Yugyeom kezét, de elutasították, mert Yugyeom a táncra akar koncentrálni" - vonta meg a vállát Jimin, miközben a sült krumpliját majszolta, és átnézett a barátaira, akik még mindig próbálták feldolgozni az új információt.
Ilyen fiatalon férjhez menni?" - kérdezte Hoseok, miközben megállt a köhögéssel
"Nos, a királyi családban fiatalon kell megházasodni, hogy folytasd a generációs sort. És általában ezeket a házasságokat a királyi család szervezi,a király és a királynő, hacsak a trónörökösük nem utasítja el, és nem vezet be helyette valakit, aki tetszik nekik, és akkor a szüleinek kell dönteniük"
mondta namjoon, miközben ivott a gyümölcslevéből míg a többiek csak a szemüket forgatták rajta.
"akkor már csak azt kell megtudnunk, hogy kit választottak Jungkooknak"
jimin felment a lifttel a penthouse-ba, belépett a házba, de aztán észrevette, hogy más cipők is vannak odakint, amik nem a szülei és nem is az ő szülei voltak testvérei, mert neki nincsenek.
ahogy belépett, két formálisan öltözött férfit lát, akik meghajoltak előtte,utóbbi válaszul vissza is hajolt, miközben a szüleire nézett.
"Mi ez?"
"jimin beszélnünk kell veled kedvesem, gyere ide" az anyukája mosolygott, ahogy a férfi helyet foglalt a szüleivel szemben, és összekulcsolta a kezét.
"jimin-ah"
"igen apa"
"meg fogsz házasodni"
𝐊ö𝐬𝐳𝐢,𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐞𝐥𝐨𝐥𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐝♡
YOU ARE READING
𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance❝𝙅𝙤𝙗𝙗𝙖𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙚𝙙 ő𝙩, 𝙢𝙞𝙣𝙩 𝙚𝙣𝙜𝙚𝙢?❞ ❝𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣.❞ @𝙖𝙚𝙨𝙩𝙝𝙚𝙩𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖