𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞

341 21 10
                                    

— szavakkal nem kifejezhető


"Emlékszel még arra, hogy mi történt Thaiföldön?" - kérdezi halkan Yugyeom, miközben az iskola falának támaszkodik, ő és Jungkook egy kis területen, Jungkook osztálytermén kívül.

"talán el akarod felejteni, de nekem nagyon tetszett" - csattog a cipője a padlón, miközben felnéz Jungkookra - "nem tudok mindent elfelejteni, mert akkoriban úgy éreztem, hogy az igazi barátod vagyok, szóval köszönöm", amikor csend támad, Jungkook elindul, hogy távozzon, amikor Yugyeom sietős hangja megállítja: "várj! van valami, amit meg akarok kérdezni tőled", Jungkook nem fordul felé, hanem hümmög, "tényleg szereted őt?".

apró mosoly húzódik a fekete hajú ajkaira, amikor a félhold alakú szemekre és a káprázatos mosolyra gondol: "máris beleszerettem" - úgy tesz, mintha nem hallaná Yugyeom gúnyos megjegyzését, miközben elsétál, maga mögött hagyva a férfit.

yugyeom lefröcsköli az arcát vízzel, a haja eleje vizes lesz, ahogy a keze szorosan a mosdókagylóba kapaszkodik, a tenyere lassan kivörösödik, miközben önmagát nézi ott tükörképében.

"Komolyan mondom, Yugyeom. ha nem fogadod el, akkor ahhoz kell hozzámennem, akit a szüleim választottak, és én inkább ahhoz mennék hozzá, akit szeretek", emlékszik vissza az első találkozásukra, az őszi szellő megtöltötte a levegőt, ahogy Yugyeom lassan sétál a hatalmas mezőn, amikor észrevesz egy férfit is a környéken.

"Mi az? Te is azon gondolkodsz, hogy elszöksz otthonról?"

"hidd el, amikor azt mondom, hogy megpróbáltam, de a palotából nem tudok elszökni" yugyeom nevet, de megdermed, ahogy az idegen férfi szablyája értelmeződik az elméjében.

"Ó, hűha, trónörökös"

kapcsolatuk innen virágzott ki, titkos kis randevúkon vagy a színházban, yugyeom balettóráin, míg egy nap végleg meg nem szűnt, amikor jungkook ujjára egy gyűrű került.

yugyeom nem igazán gondolkodik sokat, valójában egyáltalán nem gondolkodik az elmúlt néhány napban, és az altatót az iskola vécéjében palackozza le. látása elhomályosodik, amíg sötétségbe nem borul, ahogy a feje a csempepadlónak ütközik.

"yugyeom! srácok, bassza meg, túladagolta magát a tablettákkal" Jackson beront az osztályterembe, a baráti csoportja megijed, amikor Bambam arrébb csúszik a székével, és a férfi mosdóba rohan, a többiek pedig követik őt .

"Miért rohangálnak ott az emberek? "Jungkook megfordítja a fejét, amikor meghallja jimin szavait, és érzi, hogy a kezét rángatják, ahogy jimin lassan a tömeg felé sétál, és megáll a nyomában, amikor meglátja, hogy egy eszméletlen Yugyeomot cipelnek. bambam megáll, és egy pillantást vet jungkookra, mielőtt szörnyen lemegy a lépcsőn, és a férfit a karjában a kórházba küldi.

Az autóút vissza a palotába csendes és feszült volt, mivel jungkook egész idő alatt csendben maradt, még akkor is, amikor kiszálltak, és visszasétáltak a saját szobájukba. épp amikor a másik keze megfordítja a kilincset, jimin megszólal: "Nem kellene meglátogatnod Yugyeomot a kórházban?" Nem kap választ, mivel jungkook becsukja maga mögött az ajtót.

"Ez miattam van?" - sóhajtott fel dühösen Jimin, miközben kezével végigsimított a haján, és átnézett Jungkookra, aki még mindig az egyenruhájában ült a székén, miközben az arcát a kezébe tartotta.

"Ennyire aggódik?" Jimin mellkasa üresnek érzi magát, amikor arra gondol, hogy Jungkook még mindig érez valamit a másik férfi iránt.

Azt hiszem, Yugyeom elkerülhetetlen.

𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏOnde histórias criam vida. Descubra agora