𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲 𝐟𝐨𝐮𝐫

344 20 4
                                    

— viharos időjárás


"Nem hiszem, hogy van okunk ezzel egyetérteni. szóval, döntöttél már a szállásodról?" - kérdezi halkan a nagykirálynő, miközben Taehyung felé fordul.

utóbbi néhány nap múlva ünnepli tizenkilencedik születésnapját, és azt javasolta, hogy töltsék azt mind a trónörökössel, mind a barátaikkal, hogy fellélegezhessenek és pihenhessenek.

"azt tervezem, hogy kibérelünk egy villát a palota közelében" Jimin izgatottan ül a székében, mert végre a barátaival töltheti az időt, de az ujjak, amik a sajátja köré szorulnak,a mellette ülő férfira pillant, hogy lássa, hogy egy homlokráncolás díszíti a vonásait.

"kérlek, csak győződj meg róla, hogy nem történik semmi baj, hogy az emberek ne kezdjenek el pletykálni róla" - hangsúlyozza a királynő, és a fiára néz, érzékelve annak ellenszenvét, mert tudja, hogy nem tetszik neki, hogy Taehyung kedveli Jimin-t, de nincs rá egyértelmű bizonyíték, így nem mondhat semmit.

"köszönöm a beleegyezésüket, felség" taehyung barátságos mosolyt ad nekik, majd jiminhez és jungkookhoz fordul, mosolya kicsit szélesebbé válik jimin ragyogó arckifejezése láttán, de leesik, amikor jungkookra néz, aki már visszabámul rá.

"Miért nem mondtad el nekem? ha taehyung meghívott minket, akkor szólnod kellett volna nekem "jimin megállítja a trónörököst, ahogy a karjára teszi a kezét, ahogy visszasétálnak a birtokuk felé, elhaladva a tornác mellett, ahogy belépnek a nagyterembe.

"Miféle születésnapi parti tart két napig? Én nem megyek el" - válaszol végül Jungkook, és ingerültnek tűnik, miközben nem hajlandó a férjére nézni. "nem gondolod, hogy Taehyung nem lesz mérges, ha nem megyünk? ő is meghívta a barátaimat és a tiédet"

"Akarsz menni?" - fordul végül a fekete hajú a hím felé, és ránéz. "Igen, szeretnék menni, de igazából csak boldog születésnapot szeretnék kívánni neki. taehyung eljött a születésnapodra, emlékszel?"

"miért érdekel ez téged ennyire?" jimin összevonja a szemöldökét, miközben leengedi a kezét, "ki mondta, hogy igen? én csak azt mondom, hogy el akarok menni a barátom születésnapi partijára".

"barátok? igen, persze" jungkook forgatja a szemét, és tényleg, ez tényleg gyerekes, ahogy egy koronahercegnek kell viselkednie, de jimin szórakoztatónak találja, amikor sikerül összekapcsolnia mindent. lábujjhegyre áll, és átkarolja jungkook nyakát, amitől a férfi szemei tágra nyílnak, ahogy egyensúlyoz, kezét jimin dereka köré helyezve, és zavartan nézi őket.

"Csak féltékeny vagy, ugye? édesem?" Jungkook összeszorítja az állkapcsát, ahogy összeszűkíti a szemét a férfira, "Nem vagyok féltékeny! Miért lennék féltékeny? Nincs okom féltékenykedni..." Jimin felhúzza az egyik szemöldökét, majd ismét leereszkedik, és leveszi a karját a férfi körül, miközben hümmög, "Rendben, de attól még elmegyek a partijára, és nem érdekel, ha te nem mész, ez csak azt jelenti, hogy többet tudok költeni...".

"Fogd be, fogd be a hülye szádat, én megyek, rendben? úgy nézek ki, mint aki esélyt sem ad neki, hogy a közeledbe férkőzzön? nem, édesem" vigyorog Jimin, mielőtt az orcájába csipkedne, és visszasétál a szobájába, otthagyva Jungkookot a szoba közepén megdermedve.

"yah! ezt nem teheted csak úgy!" - zihál, de ugyanolyan nyafogósan hangzik, ahogy követi jimint a szobájába, ahelyett, hogy a saját szobájába menne, hallva a gondolkodó nevetést, amit már megszeretett.

Mindannyian a villa főbejárata körül gyűltek össze, amikor Taehyung bejelentkezett mindannyiuknak, Jungkook barátai egy szobán osztoztak, és Jimin barátai két, egymással összekötött szobán. jimin meglepődött, hogy Yugyeom is ott van, de nem szólt semmit.

𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏDove le storie prendono vita. Scoprilo ora