— a szerelem paradoxonja
Yugyeom hallja, hogy róla beszélnek; a tánccsapat többi tagjáról.
Hallja, ahogy motyognak, szidják, hogy nem kellene ennyire sajnáltatnia magát, hogy nem kéne elrabolnia a királyfit, most, hogy megnősült. hogy tartsa meg magának a szavait, és ne üsse bele az orrát mások dolgaiba. Hallja, és hallgat, nem tudja, mit tegyen.
Mit tehetne egyébként?Ez igaz.
"taehyung!" Jimin integet, amikor meglátja a szőkét az ajtóban, és nem veszi észre, hogy a másik férfi arcán sztoikus tekintet van. "épségben hazaértél a múltkor..." - vágja el a saját szavait, amikor taehyung elsétál mellette,egy szót sem szólt az ezüsthajúhoz.
Mi a fene volt ez?
jimin a semmibe bámul, ahogy Mr. choi tanít, azon gondolkodva, vajon mit csinálhatott rosszul, amiért taehyung egész nap nem vett róla tudomást az órán. sóhajt, ahogy megszólal a csengő, és ahogy a dolgait tartja, felnéz, hogy lát valakit az asztalánál, aki olyan plasztikusan mosolyog, hogy az még mosolyként sem ment át.
"bocsánat, ha ma nem beszéltem veled, nem hagytalak figyelmen kívül, csak sok minden jár a fejemben" magyarázza a férfi, és hallgat, miközben Jimin feláll a helyéről, és elmosolyodik: "rendben, de tudod, hogy bármit elmondhatsz nekem, ugye? zavar valami?".
Te, Istenem, mindig is te voltál Park Jimin és én megőrülök.
"Semmi olyan, amit ne tudnék elintézni, ne aggódj, oké? Egyébként is, menned kéne. jungkook valószínűleg már vár téged" jimin szemei erre kitágulnak, teljesen elfelejti, hogy az óra véget ért, és egy gyors búcsút dob a férfinak, mielőtt lefelé sietne.
ahogy közeledik az éjszaka, jimin a saját szobájában találja magát, és nem csinál semmit, mivel már befejezte a napi programját, és a plafont bámulja isten tudja meddig. egy örökkévalóság után, talán csak tíz perc volt, egy mozdulatot tesz, hogy felüljön, és kinyomja az ajtót, hogy elhagyja és a kertben töltse az idejét.
azonban egy másik személyt talál, aki a kertben bolyong, és hallja, hogy a fényképezőgépek zárjai kinyílnak. "jungkook" hümmögi az említett férfi, és jimin tudja, hogy jungkook tudja, hogy ott van, csak nem vette a fáradtságot, hogy tudomásul vegye. utálja jungkookot.
"Mit csinálsz itt? Nem kellene aludnod?" Jungkook mondja végül egy szűkszavú csend után, Jimin pedig csak nézi, ahogy Jungkook fényképeket készít a virágokról és a környezetről, időnként... az égboltot is lefényképezi, szikrázó csillagok díszítik a koromfekete sötétséget.
"Én is ugyanezt kérdezhetném tőled", és Jimin most jön rá, hogy Jungkook a kamerát használja, amit születésnapjára kapott Jimin-tőlés a szíve furcsán ugrál, de nem mintha érdekelné.Abszolút.
jungkook nem válaszol, helyette egy nanomásodpercre leereszti a kamerát, nézi az ezüsthajút, mielőtt újra felemeli, és a másikra szegezi a kamerát, és mielőtt jimin bármit is mondhatott volna, a zár automatikusan megszólal s még több is ezután.
"jungkook mi a fenéért csinálsz rólam képeket" a válaszok, amiket kapott, több képet készítettek különböző szögekből, és eleget tett, elmozdult a helyéről, és a férfi után ment, "jungkook, állj" látja a mosolyt, ami jungkook arcára rajzolódik, és a nevetést, és nem hagyja abba a tetteit, amíg jimin meg nem böki a lábát, és a kamera majdnem leesik, ha nem lennének a szíjak a nyakán, ahogy felkiált, a szemei tágra nyíltak, ahogy jimin bámulja őt, és lassan vigyor alakul ki.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romansa❝𝙅𝙤𝙗𝙗𝙖𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙚𝙙 ő𝙩, 𝙢𝙞𝙣𝙩 𝙚𝙣𝙜𝙚𝙢?❞ ❝𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣.❞ @𝙖𝙚𝙨𝙩𝙝𝙚𝙩𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖