𝐟𝐨𝐮𝐫

498 24 0
                                    

- a rólad szóló gondolatok

taehyung a művészeti részlegen sétálgat, próbálja megtalálni az iskola fő irodáját, hogy beiratkozhasson új diákként.Ahogy körülnéz, valaki nekiütközik, amitől megrázkódik, mielőtt megfordulna, és meglátja, hogy egy ezüsthajú férfi dörzsöli a vállát.

Végül felnéz, és bocsánatkérést motyog, mielőtt elsétálna, Taehyung megállítja.

"Hé, én új vagyok itt, meg tudnád mondani, hol van az iroda? be kell jelentkeznem."

"Á, a harmadik emeleten van, a másik épületben" - mutatott az iskola előadó- és gyakorló részlege felé, mosolyt villantva rá, mielőtt elfutott volna, mielőtt Taehyungnak sikerült volna megköszönnie neki.

taehyung úgy gondolta, hogy a szemei a legmegbabonázóbb látvány , amit valaha látott.

-

Az élet a palotában nem könnyű, állapítja meg Jimin, miközben az ágyába dől.

Az élet a palotában nem könnyű, állapítja meg Jimin, miközben az ágyában fetreng.

épp most fejezte be a királyi család történetének tanulását, és még fél óra múlva vívnia kell jungkookkal.a palota különböző helyein tanulnak, a királynő azt sugallja, hogy a legnagyobb figyelmet kell fordítaniuk a tanulmányaikra, és nem jó, ha az esküvőjük előtt együtt vannak.

jimin sosem volt hálás,hogy nem kell egy szobán osztoznia a varjú herceggel,még akkor sem,ha házasok,hiszen a törvények szerint még fiatalok,de a szobája csak a fekete hajú férfival szemben van,hogy megkönnyítse a dolgát.

utóbbi végigsimít a haján mielőtt feláll és a vívóterem felé veszi az irányt,gyorsan átöltözik és köszönti az oktatóját,egy rövid pillantást vetve Jungkookra.

a foglalkozás zökkenőmentesen ért véget, mindkét fiú rövid védekezési gyakorlatot végzett egymás ellen, és meghajoltak a tanáruk előtt, amikor az távozott.

Jimin levette a maszkját, és nehezen lélegzett, ahogy az izzadság végigcsorgott az arcán, majd visszatette a kardját.

"figyelmen kívül hagysz engem? "Jungkook megállítja őt,megragadja a csuklóját,hogy megfordítsa őt,szemei,amelyek óvatosan néznek rá.

"nem "a fiú végül ezt feleli,leveszi a kezét és elsétál,visszamegy a szobájába és lezuhanyozik,hogy megtisztítsa magát.amint átöltözik,a főépületből a palota belső részébe merészkedik,lábai megtalálják az utat vissza a tanulószobájába,minhyuk és kihyun már ott várják a délutáni tanuláshoz.

a két férfi majdnem egész életükben a palotában dolgozott,erős elkötelezettség van bennük.kihyun és minhyuk voltak megbízva, hogy vigyázzanak jiminre, hogy a hamarosan leendő trónörökös kitűnjön a tanulmányaiban,és gondoskodjanak a biztonságáról.

Jimin rövid idő alatt megbarátkozott velük, még mindig nagyon óvatos, de tudja, hogy meg fog barátkozni velük.

"Ha végeztél, a mai napra szóló programod véget ért, ami azt jelenti, hogy mehetsz, felség."

"hívj Jimin-nek, Jézus Krisztus"- rázza meg a fejét, és becsukja a könyvét, mielőtt meghajolna előttük, és elindulna a szobájába.felnyög, amint találkozik a puha anyagokkal, és lassan becsukja a szemét.

jungkook szemei kitágulnak, amikor meglátja, hogy ki van ott a többi diák között, akik lökdösődtek és kiabáltak, amint leszálltak a járműről,mosoly húzódik az ajkaira, amikor a barna hajú ugyanezt tette, integetve.

"Mikor jöttél vissza?"- kérdezi Jungkook,nagy szemekkel kérlelve,ahogy a szobájában ülnek,Taehyung körbejárja a teret.

"Néhány nappal ezelőtt.Anya azt mondta, hogy nem sugározhatunk a palotában, mivel már nem én vagyok a trónörökös" - vonta meg a vállát, és leült a párkányra.

"Szóval megnősülsz?"- sóhajtott fel Jungkook, és egy "ne emlékeztess rá"-ot mondott, miközben a székben kuporgott, amire Taehyung egy cukkoló nevetéssel felelt.

Ki ez a személy egyébként?Jungkook szótlanul átnyújt neki egy újságcikket, mire a másik felegyenesedik, és közelebbről megnézi a képet, rájön, hogy ez az a fiú, akivel tegnap összefutott a művészeti osztályon.

"találkoztam vele"

"Igen? Ó, te is a művészeti tanszékre jársz, ugye? Talán egy osztályba jársz vele."

"Hol van ő?"

"tanul"

"És te miért nem tanulsz?" - gúnyolódik Taehyung, félretéve a cikket.

"Mára végeztem"

"biztos nagyon stresszes lehet emiatt az egész dolog miatt, nem igaz? "a herceg megvonja a vállát,és bekapcsolja a tv-t, amikor taehyung újra beszélni kezd.

"Hozhatnál neki csokoládét és édességet, az talán megnyugtatná,mivel hamarosan a férje leszel és neked kell gondoskodnod róla"

„ő nem lány"

"Ő sem mindig erős, mint te."

"Rendben van "Taehyung nevet a másik szemforgatásán, de még egy kicsit marad Jungkook szobájában, és nézi a palota panorámáját.

jimin felriad, amikor egy papírzacskót tesznek mellé.megfordul,meglátja jungkookot a bejárathoz vezető lépcsőn ülni a tartomány bejáratánál jimin tanul,szemügyre veszi vőlegénye fáradt tekintetét és a fából készült asztalon elterített vastag kockákat.

"Mi ez?"- kérdezi halkan a fiú,inkább magától,ahogy megnézi a tartalmát.jungkook látja,ahogy a szemei felcsillannak egy kicsit,egy apró mosoly húzódik az ajkaira.

"taehyungtól van"- hazudja,nézi jimin morcos viselkedését,ami lassan felderül.

"taehyung?ó, az a srác ma reggel, ugye?Lehet, hogy összefutottam vele pár napja "kuncog, azon tűnődve, hogy miért van itt taehyung, és miért küldte ezeket a cukorkákat, és miért szúrja egy része, mert nem jungkook adta őket.

"régebben itt lakott,ha kíváncsi vagy,ezért léphet be szabadon a palotába "jimin megértően bólogat,mielőtt kinyit egy tábla csokoládét és folytatja a tanulást,miközben jungkook figyeli őt, arcára koncentrált tekintet rajzolódik,miközben beleharap egy kis darabka édességbe,tollával az asztalra koppintva.

Jungkook nem próbálja kitalálni, hogy miért dobbant meg egy kicsit a szíve erre.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin