𝐧𝐢𝐧𝐞

429 27 2
                                    

—mindez a szerelem


"Hogy történhetett ilyesmi! Mit keresnek odakint az őrök?" a király szemöldöke összeráncolódik, szemei dühvel telnek meg, ahogy Lee úr meghajol, ereiben bűntudat fut végig, "szörnyen sajnálom, felség, de a trónörökös kérése, hogy csökkentsük az őrök számát, nem lehetett megállítani a dolgokat" az idősebb férfi felsóhajt, "hol van?"

"Nem akar kijönni a szobájából, később újra megpróbálom" - a férfi bólint, mielőtt a másikat elbocsátja az irodájából.

"Akárki is az, meg kell találnunk, ki dobta a tojásokat a hercegre" - mondta a királynő, hangja tele volt dühvel, miközben az anyja megpróbálta megnyugtatni. "ő most a birtokán pihen, jelenleg nem akar senkivel sem beszélni" a királynő felsóhajtott, ahogy a szavak az egyik szolga szájából elhangzottak, becsukta a a szemét, mert tudja, hogy ez bizonyára sértette a fia büszkeségét,. hogy ilyesmi nyilvánosan történik, nem az, amit a királyi család egyik tagjának kellene megtenni.

Jimin elméje tele volt gondolatokkal, gyakorlatilag figyelmen kívül hagyta a másik jelenlétét. mellette, amíg Taehyung meg nem intette a kezét az arca előtt, "bocsánat", motyogta. és elfordította a tekintetét.

"ennyire aggódsz?" - mondja hangosan taehyung, mire az ezüsthajú szembefordul vele, "tegnap óta nem jött ki, ez biztos ennyire, nagyon megviselte, én is ott akarok lenni vele" egy duzzogás képződik az ajkán, és taehyung magában szidja, ennyire szereti őt? még akkor is, ha ő nem szereti viszont?

"szerintem az a legjobb, ha egyelőre hagyod, hogy egyedül legyen. próbáltam korábban találkozni vele, de ő nem akart" jimin felnéz, "tényleg?" taehyung megvonja a vállát, "nem tudsz a büszkeségéről? jungkook nem szereti a negatív megjegyzéseket, nem szereti a szánalmat, az esemény kizökkenthette, nem számított ilyesmire, ezért zárkózik el egyelőre, nem akarja, hogy sajnálkozva nézzék"

jimin arca még mindig szomorúan néz ki, kezével babrál, "de az a tekintet, ami tegnap az arcán volt, nem tudom kiverni a fejemből, ez hajt." szavai megállnak a nyelvén, amikor a szőkeség hirtelen a combján lévő egyik kezét a sajátjába veszi, lágyan megsimogatja, jiminre pillant, aki megpróbálja visszahúzni a kezét, a levegő megváltozik közöttük.

"magányos vagy, ugye?" amikor a férfi nem válaszol, taehyung folytatja, "még ha a felszínen vidámnak és gondtalannak is tűnsz, tudom, hogy nem így van" jimin értetlenül néz rá, "fel a fejjel" jimin kiveszi a kezét a másik szorításából,látja, hogy taehyung az alsó ajkát szorongatja, miközben vonakodva engedi el. "köszönöm, taehyung"

jungkook kilép a szobájából, miután a testőrei elmentek, odamegy, hogy megnézze jimin ajtaját, bekukucskál, de nem talál senkit, amíg tekintete a kinti kertre nem vándorol, szíve egy kicsit túlságosan összeszorul, amikor szétnéz, és lassan visszasétál.

jimin feláll, ezzel Taehyungot is felülteti, kérdőn néz az ezüsthajúra, "meg kell látogatnom Jungkookot, nem számít, ha kikergetnek, csak meg kell néznem, hogy jól van-e."

"Mi van, ha feldühíti? ha... ha Yugyeom volt, akkor valószínűleg jobban fogja érezni magát" - a szavak hatására Jimin megrántotta a fejét, hogy a másikra nézzen, Taehyung pedig kerülte a szemkontaktust, miközben elfordította a tekintetét. "nem számít, mit gondol, végül is most már a férje vagyok, főleg azok után, ami történt, most már mellette kellene lennem" - dobott taehyungnak egy apró mosolyt, mielőtt elment.

az ezüsthajú észre sem veszi, hogy könnyek folynak végig az arcán, ahogy lassan elindult jungkook szobája felé, amit üresen talált, mígnem egy hang rezonált hátulról, "hol voltál?" jimin megfordul, látja, hogy a fekete hajú lassan odasétál hozzá, "sírsz?" - mondja, mire jimin letörli a könnyeit, kitérve a kérdés elől.

𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏحيث تعيش القصص. اكتشف الآن