—az egyetlen kívánságom.
A dolgok simán mentek, amikor mindkét férfi elérte a park házát. jimin odament a szüleihez, az érzelmei mindenhol ott voltak, ahogy friss könnyek égették a szemét. annyira, de annyira hiányoztak neki. tegyük hozzá, hogy a sok stressz mellett, amin keresztülment, miközben próbált alkalmazkodni a királyi családhoz, a szülei látványa olyan volt, mintha átszakadt volna benne egy gát, és csak úgy kiengedte az egészet.
"Hiányoztatok, srácok", a szülei másképp gondolkodnak, nekik is hiányzott a fiuk, a kedvcsinálójuk és a napsugár az életükből. "gyerünk, rendezzük el a dolgaidat, apádnak és nekem még csak nem is volt alkalmunk beszélni a férjeddel" Jungkook említésére Jimin hátralép, teljesen megfeledkezve a férfi jelenlétéről a szobában.
"hello mr és mrs park, örülök, hogy végre megismerhetem önöket" mondja a herceg, meghajolva az apósának és jimin apja már mondta a köszöntését, üdvözölve őt a családban, míg mrs. park elnevette magát, "hagyja a formalitásokat kérem, szólítson anyának "az utóbbi szemei kitágultak,anya? A szó idegen volt a nyelvén. kiskora óta mindig arra tanították, hogy tisztelettel szólítsa saját anyját, ujjain meg tudta számolni, hányszor szólította már anyját formaságok nélkül.
"anya, ő nem így hívja a saját anyját, lehet, hogy egy kicsit..."
"Jól van, anya" Jimin a mellette álló férfira szegezi tekintetét, és elfojt egy nevetést a férfi nyugodt arckifejezésén, ez az egész biztos új neki.
"Rendben, srácok, először ti menjetek a csomagjaitokért, én elkezdem a vacsorát készíteni".
"Várj, hol alszik Jungkook? A vendég..." Mielőtt az öreg befejezhette volna a mondatát, a felesége feje előbukkant, vigyorral az ajkán: "Hát nem fogom azt várni, hogy a vendégszobában aludjon, amikor a férje itt van, ugye?" Jimin szeme az asszonyéra szegeződött, arcán az árulás kifejezésével, amikor meghallotta anyja nevetését, ami visszhangzott a konyhában.
sóhajtva fogja a táskáját, és felsétál a szobájába, jungkook követi. Amikor belépnek a szobába, jungkook érzi a másik szobájában a kényelem és a melegség érzését, ahogy jimin becsukja mögöttük az ajtót. Jimin szobája igazán szépen van berendezve, tekintve a nagy teret, igazán egyszerűen, de annyira Ő, nude színekkel és egy tágas ággyal a közepén.
"Azt hiszem, az én szobámban alszol" - sóhajtott elkeseredetten Jimin, de szavai nem voltak harapósak, és Jungkook a táskáját Jimin mellé tette, mielőtt odasétált volna mellé, "Azt hiszem. ...de van itt egy kis probléma" mormogja, miközben keze jimin derekára vándorol, és ott tartja, miközben érzi, hogy jimin megfeszül, és megfordul, hogy ránézzen: "Mi az?" Jungkook kuncog, mielőtt körülnézne a szobában.
"Csak egy ágy van, Jimin".
Jimin kisétál a szobából, arcán magasra szökő pírral, figyelmen kívül hagyva jungkook hívásait, ahogy lementek az étkezőbe, az asztal már megterítve gőzölgő meleg ételekkel. Jimin anyja megkérte őket, hogy kezdjenek el enni, és ahogy leültek, jimin nem volt hajlandó ránézni a mellette ülő fekete hajúra, ehelyett elveszi az ételét, és elkezd enni. A beszélgetésekbe időnként belekerülnek, leginkább jungkook, hogy többet tudjanak a fiuk férjéről.
"Szóval, Jimin jó férj, neked?" - az említett férfi belefullad az italába, és az anyjára pillant, a nő ajkán megjelenő incselkedő mosoly még jobban zavarba hozza, mint amennyire amúgy is zavarba jött.
"jól megvoltunk. nehéz lehet valakinek hirtelen sok felelősséget vállalni és megszokni, hogy a palotában él, de jimin nagyon jó ember . Nagyon barátságos és melegszívű, a szüleim is szeretik őt" jimin felemeli a fejét, hogy ránézzen, megdermed a székében, amikor jungkook felemeli a hüvelykujját, hogy megtörölje az ajkai oldalát, jungkook ajkai olyan szélesre görbülnek, jimin azon tűnődött, hogy vajon fáj-e az arca.
YOU ARE READING
𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance❝𝙅𝙤𝙗𝙗𝙖𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙚𝙙 ő𝙩, 𝙢𝙞𝙣𝙩 𝙚𝙣𝙜𝙚𝙢?❞ ❝𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣.❞ @𝙖𝙚𝙨𝙩𝙝𝙚𝙩𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖