𝐬𝐞𝐯𝐞𝐧

454 26 2
                                    

-álarcok

Jimin a mellette álló, a falnak támaszkodó férfira néz, "szóval feleségül vette volna Yugyeomot, ha elfogadja?" Az ezüsthajú bólint, az ég felé pillantva.

"Nos, nem kell rosszul érezned magad, mert ő volt az, aki visszautasította őt, csak nyugodj meg, rendben?" Taehyung leül mellé, és átkarolja a vállát, amire Jimin elmosolyodik.

„jó, ha van egy barátod, akivel meg tudsz beszélni mindent" - mondja Jimin halkan és Taehyung ajkai megrándulnak.

"kim yugyeom egy bolond, ugye? egy bolond, aki csak a táncra és a balettre fordítja a figyelmét. de az érzelmei, a düh, a szomorúság, a boldogság, a fájdalom mind a táncába kerülnek. szóval most én fogom eljátszani az egészet" jungkook ránéz, a férfi folytatja a szavait: "és te megbánod, megbánod az egész életedet, hogy nem vártál. rám "yugyeom gyengén kuncog, és felnéz jungkookra, aki elfordítja a tekintetét.

"De attól még szórakoztatod Yugyeomot, ugye?"

"Te vagy az, aki visszautasítottál, nem várhatod el, hogy visszafordítsam az időt."

"mert szeretlek, és tudom, hogy te is szeretsz."

"Elég yugyeom, ne pazarold a lélegzeted" Jungkook vet rá egy rövid pillantást, mielőtt elsétál a tánc tanszékről a következő órájára.

„Jungkook, tudsz segíteni?" A kertben vannak, Jungkook egy könyvet olvasott, amikor jimin durcásan odajött, kínai írásjegyeket tartalmazó könyvvel a kezében.

jungkook nem válaszol neki, csak egy pillantást vet rá, mielőtt a könyvét olvasná tovább.

'segítesz nekem ezekben a kínai írásokban? te jobb vagy ebben, mint én, és ezt harminc percen belül be kell fejeznem, ha találkozni akarok a szüleimmel, itt vannak. légyszi?" jungkook az órájára néz, látja, hogy mennyi az idő, és becsukja a könyvét.

„nem hiszem, hogy tudok, a nyugati csarnokban kell tanulnom, a könyvtárba kell mennem", Jimin kidugja rá a nyelvét, és a szemét forgatja, "te barom!". duzzog, mielőtt visszalépkedne a tanulószobájába, és leülne egy frusztrált morgással.

"miért? nem hívhatlak fel? csak tudni akartam, hogy érzed magad" jungkook nem látja, hogy Jimin a tornácra sétál, hallja a beszélgetését. már elmúlt. éjfél , már aludniuk kellene.

"Jimin? Miért gondolná ezt? Nem érdekel, hogy mit gondol. Mindenesetre, bármikor felhívhatlak, amikor csak akarlak. Igen, rendben, jó éjt Yugyeom,ne felejtsd el bevenni a tablettáidat, mielőtt elalszol" valami keserűség kavarog jimin gyomrában, amikor meghallja, hogy kivel beszélt jungkook.

nem törődik vele.

"jimin? mit csinálsz itt? nem kéne aludnod?" jimin hangtalanul megfordul és elviharzik, nem törődve azzal, hogy válaszoljon a fiatalabbnak.

"Nagyon rosszkedvű vagy ma, Jungkook?", amikor Jimin nem válaszol, taehyung megrázza a fejét. ma is meglátogatta a palotát, minden nap eljön, csak hogy lássa jimin-t. de ezt nem kell tudnia. a palota régebbi és üresebb részén ülnek a padoknál, jimin nem akar a főépület közelébe menni.

"Összevesztetek?" - fújta ki Jimin a levegőt a megjegyzésre, a telefonja már sokadszorra csörög.

"fel kellene venned" Jimin még egyszer megnézi a hívószámot, mielőtt válaszolna, az ajkába harapva.

"Hol vagy?"

"A palotában, hol máshol?"

"Nem talállak, hol vagy?"

𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏOnde histórias criam vida. Descubra agora