-elveszett szavak.
"Most biztos csak viccelsz velem" - sóhajtott Yoongi, miközben Jimin elmondta nekik a tegnapi eseményt."sajnos nem én!" - morogja halkan, amikor meglátja Jungkookot és a csapatát. a folyosó másik végén. jungkook felnéz, és a szemeznek egymással, mielőtt jimin elszakadna tőle, a szekrénynek támaszkodva.
"Mi?" - pislogott Jimin, és hitetlenkedve nézett fel a szüleire.
"ezek az urak, ők a helyről jöttek, és tudjuk, hogy ezt már korábban el kellett volna mondanunk neked, de neked hozzá kell menned a trónörököshöz."
"mint Jeon Jungkook? Nem, ez nem vicces, oké? Én..."
"Jimin"- szólalt meg az apja, halkan sóhajtva.
"A nagyapád nagy barátja volt a néhai királynak, és ígéretet tettek, hogy az unokája feleségül megy Seoul trónörököséhez." Jimin végigsimít a haján, az állkapcsa összeszorul.
"Kérlek, Jimin-ah, tudom, hogy ez sok, de a házasság hamarosan megtörténik, és el kell fogadnod, különben..."
"Most nem tudok, bemegyek a szobámba "az ezüsthajú felállt, felsétált a lépcsőn a szobájába, és becsukta maga mögött az ajtót.
tegnap este nem jött ki a szobájából és jimin szülei csak azt gondolták, hogy időre van szüksége, hogy felfogja a dolgokat.
"De miért te?Először is, tudom, hogy kurva gazdag vagy, úgyhogy nem látok ebben problémát, másodszor, nem egy koronahercegnőt kellene választani a koronaherceg helyett?"- kérdezi Seokjin, miközben az osztályba mennek, elhaladva a fekete hajú mellett, aki megállította Jimin-t, és elrántotta a barátaitól.
"Beszélhetnénk?
"Miről?"
"A házasságról?Biztos vagyok benne, hogy már tudsz róla "Jungkook felhúzza a szemöldökét, amikor Jimin megforgatja a szemét.
"Igen, tudom"
"Nos, én csak azt akarom mondani, hogy gyorsan kell döntened. ha döntöttél, akkor elmondom a részleteket."
"olyan arrogáns seggfej vagy"- motyogja, mire Jungkook rávillant,közelebb lép az ezüsthajúhoz.
"Mit mondtál? "jimin egy pillanatra szemet vetett rá,tükrözve ugyanazt a tekintetet,mielőtt megfordult és elsétált.
-
"Jimin, döntöttél már drágám?" - kérdezte az anyja vacsora közben, észrevéve, hogy a fiú egész idő alatt hallgatott.
"Tudjátok, hogy megkérte a kezem?"- kérdezi hirtelen az ezüsthajú,felhúzva a szemöldökét a szüleire.
"nektek szeretnetek kell egymást, ha házasok vagytok, de ha ez a trónörökös egy másik személy iránt táplál érzelmeket, hogy fog ez működni?Mi van, ha beleszeretek és a végén összetörik a szívem, mert csak elmegy ahhoz, akit szeret, még ha tudom is, hogy ez meg fog történni "Jimin a fogát csikorgatja, düh a vérében, miközben a szülei döbbenten néznek rá.
"De Jeon úr azt mondta, hogy a herceg már beleegyezett az esküvőbe?" - ráncolta a szemöldökét az anyja, letéve a poharát.
"Micsoda? "Jimin hitetlenkedve néz félre,az a barom,gondolta.
"Jimin kérlek, döntened kell"- mondta a legidősebb férfi a szobában, miközben a halántékát dörzsölte, amíg lehunyta a szemét.
A fiú legyőzött sóhajjal sóhajt fel,tudván,hogy a szülei tényleg azt akarták,hogy hozzámenjen a herceghez,és Jimin nem szívesen okozna csalódást a szüleinek még a legrosszabb helyzetben sem.
YOU ARE READING
𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance❝𝙅𝙤𝙗𝙗𝙖𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙚𝙙 ő𝙩, 𝙢𝙞𝙣𝙩 𝙚𝙣𝙜𝙚𝙢?❞ ❝𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣.❞ @𝙖𝙚𝙨𝙩𝙝𝙚𝙩𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖