—megvilágosodás
jimin sóhajtott, ahogy a sötét égboltot nézte, állát összekulcsolt kezeire támasztotta, a szíve még mindig fáj a férje tájékozatlansága miatt, mióta elment, de fáj érte is.hiányzik neki Jungkook.
próbálta hívni az utóbbit, de egyetlen hívást sem vettek fel, és egyetlen üzenetre sem válaszoltak,jimin felnyög és lehunyja a szemét, amikor érzi, hogy korog a gyomra, miután egész nap nem evett, ki akarta üríteni a beleit. visszautasította kihyun kérését, hogy menjen el, nehogy rosszul legyen, de ő nem hallgat rá. csak annyit tud, hogy hiányzik neki a férje, aki valószínűleg nem is gondol rá.
"Igen, természetesen épségben megérkezett. sajnálom, hogy nem tájékoztattam korábban, trónörökös" - sóhajtott fel megkönnyebbülten Jimin, miközben a szekrényének dőlt, és a halántékához emelte a kezét.
"Beszélhetek vele?"
"Nagyon sajnálom, de a trónörökös néhány országos ügyet intéz, és nagyon elfoglalt ,hagyom, hogy visszahívja, amint végzett, felség."
"Rendben, kérem, adja át az üzenetet Jungkooknak, köszönöm, Mr. Lee" Jimin a száraz ajkába harapott, miközben lassan visszasétált az osztályba, és észrevette az aggódó tekinteteket a diákok arcán.
"jimin-ah, nagyon sápadtnak tűnsz, nem akarsz hazamenni?" - kérdezte halkan yoongi, röviden a tenyerét a másik homlokára nyomta, hogy ellenőrizze a lázát, de jimin elfordult,egy apró és feszes mosolyt villantott.
"Jól vagyok, kérlek ne aggódj miattam"
jungkook fogta a csésze teát, és lassan belekortyolt, végre kipihenhette magát a konferenciákkal teli nap után, hátát a kanapén támasztotta, amikor bejött Mr. Lee.
"A trónörökös hívott Seoulból, amíg ön távol volt, fel akarja hívni?" - kérdezi az öregember, és Jungkook egy pillanatra megáll, mielőtt leteszi a csészét, udvariasan int a férfinak: "Ne most", Mr. Lee megdöbbenve áll, mielőtt Jungkook a szobájába megy, hogy felfrissüljön és kipihenje magát éjszakára.
A vezérigazgatók és nagyvállalatok fiainak lenni kiváltságokkal jár, és ez is egy ilyen; szabadságot kapnak, amikor a többi diák az iskolában tanul. csak sajnálatos, hogy Mark, Jackson, Jaebum és Yugyeom egy olyan hajóúton vannak, amely Thaiföldön is van.
Yugyeom esztelenül lapozgatott a telefonjában, amíg egy hír fel nem bukkant. amitől elkerekedett a szeme, Jungkook is Thaiföldön van.
"Meg tudod találni nekem a szállodát, ugye?" - kérdezi Yugyeom, miközben csak ők ketten vannak a hajóút egyik sarkában, a többiek vacsoráznak.
Mark hümmög, és felnéz az éjszakai kilátásra, a nyüzsgő emberektől hemzsegő Bangkokra. "Meg tudnád szerezni nekem a menetrendjét is?"
"Valószínűleg. Hazajössz velünk?"
"Nem, haza tudok menni egyedül is" Mark megforgatja a szemét, mielőtt előveszi a telefonját, és elkezdi megkeresni a barátjának szükséges információkat.
"holnap egy thai klasszikus előadást kell megnézned, este pedig sajtótájékoztatót tartunk. a holnapi sajtótájékoztató nagyon fontos, ezért a forgatókönyv elkészült, és a szobádba tettük, hogy átnézd és gyakorold" - bólogat jungkook, miközben kinéz a szálloda ablakán.
"és még, nem akarja felhívni a trónörököst? ma már sokszor hívott..." Mr. Lee abbahagyja a mondatot, amikor Jungkook rábámul, és lehajtja a fejét, miközben a herceg visszatér a saját szobájába.
VOUS LISEZ
𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Roman d'amour❝𝙅𝙤𝙗𝙗𝙖𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙚𝙙 ő𝙩, 𝙢𝙞𝙣𝙩 𝙚𝙣𝙜𝙚𝙢?❞ ❝𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣,𝙞𝙜𝙚𝙣.❞ @𝙖𝙚𝙨𝙩𝙝𝙚𝙩𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖